استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت پکیج کامل اسانسور

قیمت پکیج کامل اسانسور
قیمت پکیج کامل اسانسور

قیمت پکیج کامل اسانسور به پارامترهای متعددی وابسته است. از جمله این موارد می توان به نوع آسانسور، برند و نوع موتور، جنس و ابعاد و تزئینات کابین، تعداد توقف و نوع درب کابین اشاره کرد. علاوه بر این، قیمت پک کامل اسانسور به نوع ریل، تابلو فرمان آسانسور، شستی کابین و طبقات، جنس و متراژ سیم بکسل وابسته است. به منظور استعلام قیمت کامل آسانسور می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت پک کامل اسانسور و نوع آن

از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پک کامل اسانسور ، نوع آن است. آسانسورها به انواع کششی، هیدرولیکی، پنوماتیکی، کابلی و … تقسیم بندی می شوند که از این میان آسانسورهای کششی و هیدرولیکی پرکاربردترین انواع می باشند. از بین این دو نوع، قیمت کامل آسانسور هیدرولیکی کمتر از آسانسور کششی است. علاوه بر این، اجرای آسانسور هیدرولیکی و تامین قطعات آن آسان تر است.

قیمت پکیج کامل اسانسور
آسانسور

انواع آسانسورهای کششی به دو دسته گیرلس و گیربکسی تقسیم بندی می شوند. قیمت پکیج کامل اسانسور گیربکسی کمتر از گیرلس است. به منظور کاهش هزینه ها می توان از موتورهای گیربکسی استفاده نمود.

قیمت کامل آسانسور و تابلو فرمان

تابلو فرمان وسیله ای است که دستورات لازم برای عملکرد قطعات آسانسور از آن ارسال می گردد. از جمله کاربردهای آن می توان به اعمال دستورات حرکت و توقف و همین طور باز و بسته شدن درب ها اشاره کرد. تابلو فرمان یکی از عوامل موثر بر قیمت کامل آسانسور می باشد. قیمت این قطعه از آسانسور به نوع، برند، نوع درایو آن و … وابسته است. نوع تابلو فرمان به نوع موتور آسانسور بستگی دارد. علاوه بر این، تابلوفرمان ها به دو نوع تک سرعته و دوسرعته نیز تقسیم بندی می شوند که قیمت پک کامل اسانسور با تابلو فرمان تک سرعته بیشتر است. بنابراین در استعلام قیمت پکیج کامل اسانسور باید این موضوع را نیز مدنظر قرار داد.

قیمت پک کامل اسانسور
موتور اسانسور

قیمت پکیج کامل آسانسور و نوع درب

درب آسانسور به دو نوع درب کابین و درب طبقات دسته بندی می گردد. درب اسانسور همواره از نوع اتوماتیک می باشد. اما درب طبقات می تواند به صورت اتوماتیک یا دستی باز و بسته شود. چنانچه هر دو درب کابین و طبقه اتوماتیک باشند، به آن درب اتوماتیک و چنانچه درب طبقه لولایی و درب کابین اتوماتیک باشد، به آن نیمه اتوماتیک گفته می شود. بر این اساس قیمت پک کامل اسانسور متفاوت است. استفاده از درب های تمام اتوماتیک موجب افزایش قیمت کامل آسانسور می گردد. جنس، نحوه باز و بسته شدن درب ها و ابعاد آن نیز، تعیین کننده قیمت پکیج کامل اسانسور می باشد.

قیمت پک کامل اسانسور و کابین

کابین ها از نظر جنس و ابعاد و ظرفیت دارای انواع مختلفی می باشند. کابین های شیشه ای، ام دی اف، استیل، ام دی اف – استیل از انواع آن می باشند. به طور معمول ارزان ترین قیمت متعلق به کابین های ام دی اف بوده و کابین های شیشه ای بالاترین قیمت را دارند. ابعاد و ظرفیت کابین نیز بر روی قیمت پک کامل اسانسور تاثیرگذار است. هر چه ابعاد بزرگتر و ظرفیت بیشتر باشد، قیمت کامل آسانسور نیز افزایش می یابد. علاوه بر موارد ذکر شده، در برآورد قیمت پکیج کامل اسانسور باید نوع تزئینات به کار رفته در کابین را نیز مدنظر قرار داد.

قیمت کامل آسانسور
کابین آسانسور

قیمت کامل آسانسور و نوع ریل

از مهم ترین بخش های نصب اسانسور ، اجرای ریل های آن می باشد. ریل های موجود در بازار ایران غالبا شامل برندهای داخلی، چینی، ایتالیایی و ریل های ساخت ترکیه می باشند. از این میان معمولا ریل های ایتالیایی از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری دارند. بنابراین برند و کیفیت ریل هم تعیین کننده قیمت پکیج کامل اسانسور می باشد.

قیمت پکیج کامل اسانسور و اثر شستی

قیمت پک کامل اسانسور به نوع شستی مورد استفاده در اجرا و نصب آسانسور نیز وابسته است. شستی یا شاسی یا پنل احضار در طبقات و در داخل کابین مورد استفاده می گیرند. شستی ها می توانند به صورت دکمه ای، لمسی، با اثر انگشت و … باشند. از این میان شستی های دکمه ای موجب کاهش قیمت پکیج کامل اسانسور می شوند. همچنین جنس بدنه شستی ها نیز با هم متفاوت است. از انواع آن می توان به استیل، شیشه ای، پلاستیکی و یا تلفیقی از آنها اشاره کرد. بنابراین نوع صفحه نمایش، تعداد دکمه، کیفیت و جنس از عوامل موثر بر قیمت شستی و قیمت کامل آسانسور می باشند. لازم به ذکر است که معمولا قیمت شستی طبقات از قیمت شستی کابین کمتر است.

قیمت پکیج کامل اسانسور
شستی آسانسور

قیمت کامل آسانسور و تراول کابل

تراول کابل ارتباط دهنده تابلو فرمان و کابین آسانسور می باشد. از آنجایی که این کابل ها به طور مداوم در حال حرکت می باشند، بنابراین کیفیت و استحکام آن از اهمیت بالایی برخوردار است. تراول کابل ها در انواع وارداتی و تولید داخل، به فروش می رسند. هزینه تمام شده تراول کابل به برند، متراژ، جنس و تعداد رشته های آن وابسته است. قیمت پکیج کامل اسانسور به تراول کابل مورد استفاده نیز بستگی دارد.

قیمت پک کامل اسانسور و تاثیر گاورنر بر آن

گاورنرها دارای انواع سانترفیوژی، پاندولی، تک جهته و دو جهته می باشند. گاورنر به سرعت حساس بوده و چنانچه سرعت بیش از حد مجاز شود، با قفل مکانیکی موجب توقف کابین می گردند. قیمت پکیج کامل اسانسور با تغییر نوع، برند و کیفیت گاورنر تغییر می یابد.

قیمت پکیج کامل اسانسور و پاراشوت

پاراشوت یا ترمز اضطراری از دو فک تشکیل شده است که در زمان تجاوز سرعت اسانسور از حد مجاز وارد عمل شده و فک با ریل درگیرشده و در نهایت موجب توقف آسانسور می گردد و از سقوط آن جلوگیری می نماید. پاراشوت ها به انواع آنی، ضربه گیر و تدریجی دسته بندی می شوند. با تغییر نوع پاراشوت، قیمت پکیج کامل اسانسور تغییر می یابد.

برای مطالعه بیشتر:

استاندارد ادواری آسانسور

آسانسور شیشه ای خانگی

قیمت آنلاین آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

مراحل اخذ استاندارد آسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

ضوابط استاندارد آسانسور

چک لیست استاندارد آسانسور

قوانین جدید استاندارد آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

آسانسور کششی

هزینه تعمیر آسانسور برای واحد خالی

قیمت آسانسور ۴ نفره

مراحل نصب آسانسور

گیرلس آسانسور

اسانسور شیشه ای هیدرولیک

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

آسانسور ویلایی

قیمت کابین اسانسور ۵ نفره

ابعاد کابین آسانسور ۴ نفره

قیمت کابین تمام استیل آسانسور

قیمت اسانسور پنج طبقه

مقایسه آسانسور هیدرولیک با کششی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.54 ( 7 نظر)