استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل
آسانسور هیدرولیک جک بغل

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل هم به صورت مستقیم و هم به صورت غیرمستقیم قابل اجرا می باشد. همان طور که از نام آن پیداست، جک در کنار کابین آسانسور نصب می گردد. حرکت آسانسور هیدرولیک جک بغل با کمک روغن و مایعات هیدرولیک انجام می شود. جک ها روغن را به درون سیلندر پمپ می کنند و پیستون را به حرکت در می آورند. با جابجایی پیستون، کابین آسانسور به وسیله جک های اطراف آن شروع به حرکت می کند. برای حرکت رو به پایین آسانسور، روغن های پمپاژ شده به داخل پاوریونیت برمی گردند و کابین بر اثر جاذبه و وزن وارده بر سر جک به سمت پایین حرکت می کند.

قیمت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

قیمت آسانسور هیدرولیک جک بغل به نوع جک مورد استفاده در ساخت آن وابسته است. جک ها به صورت یک مرحله و تلسکوپی قابل استفاده می باشند که قیمت انواع جک تلسکوپی بیشتر بوده که موجب افزایش قیمت آسانسور هیدرولیکی جک از بغل می شود. علاوه بر این، جک ها در برندهای مختلف و به صورت وارداتی یا تولید داخل عرضه شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این موضوع هم بر روی قیمت آسانسور هیدرولیک جک بغل تاثیرگذار است. در برآورد قیمت، باید عوامل دیگری همچون جنس کابین و ظرفیت آن، کیفیت و برند موتور و هزینه نصب را مدنظر قرار داد. به طور کلی هزینه نصب آسانسور هیدرولیک جک از بغل از آسانسورهای جک از زیر کمتر است.

آسانسور هیدرولیک جک از بغل
اسانسور هیدرولیک جک از بغل

آسانسور هیدرولیک جک بغل مستقیم

در این حالت جک به صورت مستقیم به یوک کابین نصب می شود. در آسانسور هیدرولیکی جک از بغل نسبت حرکت یک به یک است. طول مسیر جابجایی با کورس حرکت جک برابر می باشد. درنتیجه سرعت حرکت جک با سرعت حرکت کابین برابر خواهد بود. به طور مثال در صورتی که جک یک متر جا به جا شود، کابین آسانسور نیز به اندازه یک متر جا به جا می شود. برای حل مشکل بلند بودن جک نسبت به چاه آسانسور، می توان از جک های تلسکوپی استفاده کرد که به صورت دو یا سه مرحله ای می باشند. البته باید در نظر داشت که طراحی و ساخت این جک های پیچیده تر بوده و از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

نسبت به حالت جک از زیر، در این حالت فضای کمتری برای کابین باقی می ماند. در واقع نصب جک در کنار آسانسور، موجب پرتی بخشی از فضای چاه آسانسور می گردد. بنابراین ابعاد کابین قابل اجرا در این حالت کوچکتر می باشد. برای نصب کابین های بزرگتر به حفر چاه های بزرگتری هم نیاز است.

چنانچه طول مسیر آسانسور کوتاه باشد، می توان حفره جک را حذف نمود. در غیر این صورت به حفره نیاز است، اما طول مورد نیاز آن از حالت جک از زیر کمتر است. در آسانسور هیدرولیک جک از بغل مستقیم، اتصال جک به کابین مستقیم بوده و نیازی به سیم بکسل و فلکه نیست. بنابراین، طراحی و اجرای آن آسان تر است.

آسانسور هیدرولیک جک بغل
جک هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل غیرمستقیم

آسانسور هیدرولیک جک بغل به صورت غیرمستقیم نیز قابل اجرا می باشد. از تفاوت های آن با روش قبل، در نسبت حرکت است. در این نوع، نسبت حرکت یک به دو است. به عبارتی کابین آسانسور به اندازه دو برابر جابجایی جک، حرکت می کند. این موضوع موجب افزایش محبوبیت و استفاده این نوع از آسانسور هیدرولیکی جک از بغل شده است. اما در مقابل، نصب و اجرای آن نسبت به روش مستقیم پیچیده تر است.

برای آسانسور هیدرولیک جک بغل به سیم بکسل و پاراشوت نیاز می باشد. در هنگام پارگی سیم بکسل پاراشوت وارد عمل شده و از سقوط آسانسور جلوگیری می نماید.

آسانسور هیدرولیک جک بغل دوبل

برای کابین های بزرگ و ظرفیت های بالا، به جک های دوبل یا در واقع دو جک در طرفین نیاز می باشد. جک های دوبل غالبا برای آسانسورهایی همچون آسانسورهای خودروبر و باربر استفاده می شوند. این روش برای آسانسور هیدرولیکی جک از بغل مستقیم و غیرمستقیم قابل اجرا بوده و چنانچه محدودیتی در ارتفاع چاه وجود نداشته باشد، جک دوبل مستقیم ارجحیت دارد.

کاربرد آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

آسانسورهای هیدرولیکی یکی از پرکاربردترین انواع آسانسور می باشند که از قدرت حمل بار بالایی برخوردار هستند. آسانسور هیدرولیکی جک از بغل که یکی از انواع این آسانسورها است از بهترین گزینه ها برای ساختمان های با طول مسیر زیاد و ظرفیت های کم تا متوسط می باشد. برای ظرفیت های بیشتر می توان تعداد جک های آسانسور هیدرولیک جک بغل را افزایش داده و آن را نصب و راه اندازی نمود.

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل
انواع آسانسور هیدرولیک

ویژگی های آسانسور هیدرولیک جک بغل

این آسانسورها در مقایسه با آسانسورهای کششی حرکت بی صداتر و نرم تری دارند. فضای مورد نیاز برای موتورخانه نیز کمتر می باشد. آسانسور هیدرولیکی جک از بغل امکان دسترسی راحت به تجهیزات هیدرولیکی اسانسور به منظور بازرسی و تعمیرات را به راحتی فراهم می نماید. این آسانسور برای اجرا به فضای کمتری نیاز دارد. آسانسور هیدرولیک جک بغل امکان استفاده از سه طرف چاهک برای ورود و خروج را فراهم می نماید. مصرف انرژی در این نوع آسانسورها کمتر بوده و از این نظر هم مقرون بصرفه هستند.

شرکت عمران مدرن علاوه بر آسانسور مجری انواع بالابر خانگی نیز می باشد. به منظور استعلام قیمت بالابر خانگی می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت پکیج کامل اسانسور

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

استاندارد اسانسور

الزامات جدید استاندارد آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت آسانسور ۴ نفره

هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه

استعلام قیمت اسانسور هیدرولیک

آسانسور ویلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.74 ( 4 نظر)