استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
مدل كاشي سرويس بهداشتي كوچك

بخش اصلی و مهم در طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و بازسازی حمام ، رنگ و مدل کاشی ، سرامیک و دیوار آن است. استفاده صحیح و درست از این اصول در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، تا حد زیادی موجب افزایش زیبایی فضای سرویس بهداشتی می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی

کاشی های عرضه شده در بازار از تنوع بالایی در مدل ، رنگ و طرح برخوردار می باشند. در نتیجه این بازار پاسخگوی سلایق مختلف افراد جامعه خواهد بود. بر این اساس شما با توجه به دکوراسیون و سبکی که برای سرویس خود در نظر گرفته اید می توانید، مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک خود را انتخاب نمایید.

بطور کلی برای کاشی دستشویی کوچک ، بهتر است از کاشی ها و سرامیک های لوکس استفاده شود تا با یکنواخت بودن آن با روشویی و همچنین نورپردازی مناسب برای آن، فضایی منحصر بفرد و خاص ایجاد کرد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

علاوه بر این در انتخاب رنگ کاشی سرویس بهداشتی کوچک باید از رنگ های روشن استفاده کرد، تا فضای سرویس را روشن تر و بزرگتر نشان دهد. ساده بودن کاشی دستشویی کوچک ، یکی دیگر از عواملی است که باعث بزرگتر نشان دادن فضا می شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

طرح کاشی سرویس بهداشتی کوچک

طرح های شلوغ و پر از تصویرهای انتزاعی، برای سرویس بهداشتی کوچک مناسب نیست. اگر تمایل به استفاده از کاشی هایی دارید که رنگ آن تیره است و یا طرح خاصی بر روی آن وجود دارد، بهتر است، این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک را به صورت نوارهای عمودی استفاده کنید، تا جلوه زیبایی به فضای شما بدهد.

سقف یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه نمود. هر چه ارتفاع سقف کوتاهتر باشد، باید از طرح های عمودی و ساده در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک استفاده کرد، تا فضا را بزرگتر و ارتفاع را بلندتر نشان دهد. اما اگر عرض سرویس بهداشتی، کم باشد، بهتر است کاشی دستشویی کوچک شما به صورت افقی کار شود تا فضا را بزرگتر نشان دهد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی ساده و طرح دار

نکات ویژه در مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

در صورت استفاده از کاشی و سرامیک ساده ، می توان با به کار بردن تکنیک های ویژه، زیبایی فضا را دو چندان نمود. مثلا می توان از بافت های متفاوت در طرح و از رنگ های تیره و روشن کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی ، در کنار هم استفاده کرد. ترکیب این دو می تواند یک الگوی زیبایی را در بافت روشن و تیره سرویس بهداشتی ایجاد کند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی

البته مبنای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، علاوه بر رنگ، به سلیقه افراد و میزان هارمونی و تناسب رنگ با دیگر اجزا و عناصر موجود در دستشویی بستگی دارد. رنگ کرم و سفید سرامیک دستشویی ، متداول ترین رنگ برای بزرگ تر جلوه دادن فضا می باشد.

طرح مدرن کاشی سرویس بهداشتی کوچک

طرح مدرن کاشی سرویس بهداشتی کوچک

انواع مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی های تیره رنگ

در علم روانشناسی رنگ که در دکوراسیون خانه نقش بسزایی دارد، استفاده از رنگ های تیره در مکان های کوچک ، فضا را کوچک تر و پرمخاطره آمیز نشان می دهد. حال اگر این فضا، سرویس بهداشتی باشد، و اصرار بر استفاده از رنگ تیره در انتخاب رنگ و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک دارید، حتما ترکیب یک سوم را رعایت کنید. تا هم جلوه ای زیبا به فضای شما بخشیده شود، و هم از کوچکتر نشان دادن این فضا جلوگیری به عمل آید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی تیره

مدل کاشی سرویس بهداشتی تیره

کاشی های غول پیکر

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی ، شما می توانید هر کاشی که می خواهید با هر ابعاد، اندازه، طرح و فرم مورد نظر که در ذهن‌ خود دارید، تهیه کنید.

در بکارگیری این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید از ترکیب آن با دیگر پوشش ها و کاشی ها استفاده نمود تا فضایی خسته کننده ایجاد نکند. به این دلیل که این کاشی ها گاهی به اندازه پانل های بتنی بزرگ هستند، در سرویس ها، ظاهری بزرگ و عظیم ایجاد می کنند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی های بلند و باریک

این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک در فضایی که عرض آن کم است استفاده شده و معمولا به صورت افقی کار می شود تا فضا بزرگتر به نظر آید. طول این مدل کاشی معمولا ۵ برابر عرض آن است. با بکارگیری این مدل کاشی ، در سرویس بهداشتی های کوچک مربع شکل، به نتیجه مطلوبی دست پیدا خواهید کرد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی های بلند سرویس بهداشتی کوچک

کاشی های عمودی

از این مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، برای ایجاد خطای دید استفاده می شود تا سقف مکان مورد نظر، بلندتر دیده شود.

"

مدل عمودی کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک مدرن

کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید با توجه به عناصر موجود در سرویس بهداشتی مثل ابعاد و اندازه، عناصر موجود، نورپردازی و روشنایی آن استفاده شود. همچنین می توان از متریال های متفاوت نظیر کاشی ، چوب ، سرامیک ، سنگ ، سنگ مصنوعی ، بتن و … استفاده کرد.

طرح  کاشی سرویس بهداشتی

طرح ماربل کاشی سرویس بهداشتی

همچنین برای انتخاب رنگ عناصر مورد استفاده در سرویس بهداشتی ، یعنی کابینت دستشویی و دیگر اجزای سرویس مثل سیستم روشنایی و غیره، از رنگ روشن استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک کلاسیک

سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که رنگ و روی عصر معاصر را دارد. در این سبک، هر عنصری که بکار می رود دارای تعریف دقیقی بوده و به نظم و تقارن پایبند است.

در مدل کاشی سرویس‌های بهداشتی کوچک به سبک کلاسیک ، نظم، تعادل و هماهنگی از ارکان مهم به شمار می آید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کلاسیک کاشی سرویس بهداشتی

از آنجایی که در این سبک توجه به جزئیات از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید از رنگ های اصلی استفاده کرد و در انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک و همچنین ابعاد و اندازه و فرم آن دقت نمود. کسانی که این سبک را می پسندند، تناسبات، تقارن و تجمل برایشان اهمیت ویژه ای دارد.

رنگ های اصیل این سبک، کرم، بژ، صدفی، خاکستری، شرابی، طلایی، نقره‌ای، زیتونی و آجری می باشد. در این سبک حتما باید از رنگ های لطیف، ظریف و گرم استفاده شود تا حس آرامش و راحتی در آن پدیدار گردد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل نورپردازی سرویس بهداشتی کوچک

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک ، نورپردازی می باشد. روشنایی و انواع نورپردازی داخلی کافی در قسمت ورودی سرویس، بالای روشویی کابینتی و اطراف کابین دور دوشی یک ضرورت محسوب می شود. اگر نور زیاد در سرویس بهداشتی کوچک بکار رود، باعث می شود که در آینه خیرگی ایجاد شود و نور کم، کار کردن را برای شما دشوار می کند.

مدل مدرن کاشی سروبس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی مدرن

آنچه که در روح و روان شما تاثیر بسزایی دارد، در درجه اول، نورپردازی مناسب است و بعد از آن، طراحی زیبا، انتخاب لوازم بر اساس سبکی انتخابی و پالت رنگ مناسب می باشد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل جدید کاشی سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از آینه در سرویس بهداشتی کوچک

آینه در انعکاس نور بیشتر، نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین با استفاده از این وسیله می توان فضای کم نور و کوچک سرویس بهداشتی خانه را به کلی تغییر داد. همچنین تصویر درون آینه به فضا عمق می دهد و کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشید.

طرح آینه کاشی سرویس بهداشتی کوچک

طرح آینه کاشی سرویس بهداشتی کوچک

رنگ کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی در طرح و رنگ های متفاوتی وجود دارد. باید با توجه به اولویت بندی، طرح مورد نظر را انتخاب نموده و در کار استفاده کرد. رنگ کاشی ، تاثیر بسزایی در بزرگ و یا کوچک نشان دادن سرویس بهداشتی دارد.

کاشی تیره سرویس بهداشتی کوچک

طرح تیره کاشی سرویس بهداشتی کوچک

در انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، برای متفاوت بودن و یا دکوراسیون ویژه دیوارهای سرویس، می توان از دو رنگ متضاد در دو طرح از کاشی استفاده کرد، که با ترکیب هم، باعث زیباتر دیده شدن این فضا می شود.

طرح کاشی مینیمال سرویس بهداشتی کوچک

کاشی مینیمال سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از فضای پشت آینه در سرویس بهداشتی کوچک

یکی از قدیمی ترین ترفندهای جانمایی لوازم و وسایل در سرویس بهداشتی کوچک ، استفاده از فضای پشت آینه و یا مابین دیوار است.

شما می توانید درخواست ساخت چنین وسیله ای را به یک نجار بدهید و به سادگی و بدون صرف هزینه گزاف و یا اشغال فضای اضافی، تمامی لوازم و وسایل موجود خود را، سر و سامان دهید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

نکات اصلی و کلیدی برای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

جنس کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

هنگام انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید به جنس آن توجه کرد، تا به لحاظ سرخوردن روی کاشی و یا لغزش بر روی آن خطرناک نباشد و در برابر این موارد مقاوم باشد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی طرح دار سرویس بهداشتی کوچک

تایل های بزرگ و کوچک

تایل های دیوار را می توان کمی کوچکتر انتخاب کرد. اما با کنار هم قرار دادن رنگ، الگو، طرح و مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، می توان بهترین تایل را انتخاب کرد.

تطابق طرح و رنگ

با توجه به مصالح به کار رفته در معماری امروز و تنوع زیاد آن، فقط رنگ بندی خاص و یک نوع طرح، جوابگوی سلیقه مهندسین و معماران در ترکیب کاشی های سنتی با معماری مدرن نمی باشد. به همین علت است که طرح ها و رنگ های متفاوتی برای مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک موجود است که با توجه به سلیقه معمار و نوع سبکی که خانواده برای دکوراسیون خود برگزیده اند، طراحی و بکار برده می شود. گاهی این تطابق در عین هماهنگی اتفاق می افتد. مثلا استفاده از رنگ ها و طرح های گرم و یا سرد و گاهی بصورت تضاد بکار برده می شود، که هر کدام جلوه خاصی به سرویس بهداشتی کوچک می دهد.

مدل جدید کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل جدید کاشی سرویس بهداشتی کوچک

استفاده از تجهیزات مناسب فضا

یکی از مواردی که در دکوراسیون سرویس بهداشتی باید به آن توجه داشته باشیم انتخاب تجهیزات مناسب سرویس بهداشتی است. انتخاب تجهیزات استاندارد مثل روشویی های دیواری و هنگ و یا توالت فرنگی های دیواری در دکوراسیون سرویس بهداشتی های کوچک ، فضای مفید سرویس بهداشتی را از بین نمی برد و به بزرگتر دیده شدن آن کمک شایانی می کند.

کاشی سرویس بهداشتی

مدل نئوکلاسیک کاشی سرویس بهداشتی

استفاده از کابینت های مخفی در سرویس بهداشتی کوچک

بهترین گزینه برای نظم دهی استفاده از کابینت های مخفی است. برای ساخت چنین وسیله ای نیاز به کمی مهارت و هوشمندی دارید. اگر فکر می کنید پیاده سازی چنین طرحی در فضای سرویس بهداشتی شما غیر ممکن است، می توانید طرح مورد نظر را به یک دکوراتور مطمئن بسپارید و از نتیجه ی کار لذت ببرید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی تیره سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

کاشی های ایرانی از گذشته تا به حال یک بخش بسیار مهم و کاربردی در معماری ما بوده است. اگر معماری سنتی را به عنوان سبک منتخب جهت تغییر دکوراسیون انتخاب کنیم، می توان از انواع کاشی های سنتی ، در قسمتی از دیوار سرویس و یا در کف آن برای جلوه دادن به فضا استفاده کرده و به نوعی، باعث متمرکز شدن ذهن مخاطب به نوع کاشی (طرح و رنگ) شد تا فضای کوچک سرویس به چشم نیاید.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

برای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ایرانی ، کاشی های طرح های هندسی، کاشی های هفت رنگ با طرح گره چینی، طرح هندسی تکرار شونده به رنگ سفید و مشکی، کاشی لاجورد طرح دار، ترکیب کاشی های آبی لاجوردی و آبی فیروزه ای و کاشی تک گل، استفاده از تم رنگ سفید و زرد برای کف، کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی با زمینه سفید و مربع های فیروزه ای کوچک در چهارگوش از جمله مواردی است که دوستداران فضای سنتی می توانند از آن استفاده کنند.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی برای سرویس بهداشتی کوچک ایرانی

در انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک ، باید این نکته را مورد توجه قرار داد که استفاده از کاشی های با تایل بزرگ ، موجب بزرگتر دیده شدن فضای سرویس می گردد. هرچه این تایل ها کوچکتر شود، فضا کوچکتر و شلوغ تر به نظر می رسد. برای کاشی کاری کف دستشویی کوچک باید از کاشی های با ابعاد متوسط ۴۵×۴۵ سانتی متر استفاده کرد. چون یکی از بهترین انتخاب ها در یک فضای کوچک است.

مدل های کاشی سرویس بهداشتی

مدل کلاسیک کاشی سرویس بهداشتی

جانمایی اجزای سرویس بهداشتی کوچک

انتخاب درست اکسسوری ها برای کسانی که سبک کلاسیک را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی خود انتخاب می‌کنند، ممکن است کمی مشکل باشد. اما اگر این اکسسوری‌ها را با رنگ‌های لوکس تلفیق کنید، و با مدل کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی کوچک خود تطبیق دهید، می توان فضایی لوکس و خاص را برای سرویس بهداشتی خود به وجود آورید.

استفاده کاربردی از دیوارها و گوشه های سرویس

استفاده بهینه از فضای کوچک سرویس یکی از هدف های مهم طراح و یکی از دغدغه های صاحب خانه است. مثلا اگر از گوشه سرویس برای نصب شیرآلات و روشویی استفاده کنیم، طول دیوار سرویس آزاد است. می توان از روشویی سه گوش یا قفسه های نگهدارنده وسایل استفاده کرد تا فضا بهینه استفاده شود.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی خیلی کوچک

شیرآلات و تجهیزات کوچک

با استفاده از شیرآلات ساده و روشویی مناسب و کوچک می توان بهترین استفاده را از فضا برد. جانمایی درست لوله کشی، کابینت، روشویی، توالت فرنگی و یا ایرانی، باعث استفاده بهینه از هر سانتی متر از فضا شود. اگر از کابینت و یا روشویی بدون پایه استفاده کنید، از فضای زیر آن می توان برای نگهداری لوازم مورد نیاز در سرویس مثل حوله، و یا هر چیز دیگری، بهره برد.

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

کاشی ساده سرویس بهداشتی کوچک

پارتیشن دیواری برای تقسیم بندی فضا

از آنجایی که در خانه های کوچک، سرویس و حمام یکی می باشد، به همین دلیل باید بعضی دکوراسیون را مشترک و به وسیله بعضی عوامل دیگر، دو فضا را جدا کرد. بهتر است از دیوارهای شیشه‌ای استفاده کنید، تا هم فضا بزرگتر دیده شود و هم ظاهر خاصی به دکور دو فضای شما در یک مکان بدهد.

کاشی سرویس بهداشتی کوچک

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

ایجاد فرورفتگی در دیوار

اگر این امکان را داشته باشید که در دیوار سرویس تورفتگی ایجاد کنید، پس می توانید به صورت هوشمندانه فضاها و طبقاتی را برای قرار دادن شمع یا گلدان و یا لوازم آرایشی بهداشتی ایجاد نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

هزینه تخریب ساختمان

کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی شیک

بازسازی سرویس بهداشتی کوچک

جکوزی خانگی

بازسازی حمام

خرید وان حمام

ابعاد وان خانگی

بازسازی آشپزخانه

وزن میلگرد۱۲

قیمت میلگرد ۱۶ فایکو امروز

قیمت میلگرد ۱۴ میانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.78 ( 12 نظر)

۱۱ نظر

  1. عکس های دوم و سوم خیلی قشنگن؟ همین طرح ها رو می تونید اجرا کنید و اگه آره هزینه اجرای این طرح ها چقدر میشه؟

  2. این مدل های کاشی سرویس بهداشتی که رنگ تیره دارن و عکسشون رو گذاشتید خیلی نازن

  3. کاشی حمام با طرح مینیمال خیلی خوشگله

  4. سرامیک سرویس بهداشتی طرح آینه از جنس خود آینه هست یا صرفا بخاطر انعکاس نور بهش میگین طرح آینه؟ مقاومتشون چطور هست

  5. چه رنگ کاشی حمام فضا رو بزرگ تر نشون میده؟

  6. سرامیک سرویس بهداشتی طرح دار برای سرویس کوچیک بهتره یا ساده؟

  7. سلام مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک که قرار دادین و تصاویر و طرح ها واقعا قشنگن اما میدونید من خودم شخصا دیگه دوست ندارم کاشی رو برای سرویس بهداشتی کار کنم ؛ سرویس بهداشتی نسبت به بقیه ی قسمت های خونه زود به زود تر تمیز میشه و اکثرا هم با شوینده های خورنده این کار انجام میشه به مرور زمان این شوینده ها باعث میشه که رنگ کاشی بره و اون طرح و ظرافت اولیه ش رو از دست میده ، پیشنهاد من اینکه کف سرویس بهداشتی رو با سنگ هایی که نما رو باهاشون کار میکنن، کار کنید یکم هزینه برداره ولی طول عمر و استحکام وحتی زیبایی خیلی بیشتری نسبت به کاشی داره و میتونید دیوار ها رو کاشی های رنگی ، رنگ های گرم که چه بهتر استفاده کنید و انواع سقف کاذب هم که موجوده !

  8. بنظرم استفاده از کاشی های کوچیک طرحدار برای سرویس بهداشتی ظریف تر هستش

  9. چه نوع کاشی رو برای سرویس های کوچیک پیشنهاد میدید که فضا کمی بزرگ تر به چشم بیاد

  10. مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک خیلی مهمه و حتی باعث بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی هم میشه می تونید طرح های بیشتری از کاشی کاری برای سرویس بهداشتی های بزرگ هم قرار بدین در سایت.