استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت آسانسور چهار نفره

قیمت آسانسور 4 نفره
قیمت روز آسانسور 4 نفره

قیمت آسانسور چهار نفره به عوامل مختلفی همچون نوع آسانسور، موتور، جنس کابین، ابعاد کابین و سایر متعلقات مورد استفاده در ساخت و نصب وابسته است. قیمت روز آسانسور ۴ نفره با تغییر هر یک از این پارامترها تغییر می یابد. علاوه بر این تعداد توقف نیز بر قیمت آسانسور تاثیرگذار است. به طور مثال قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه با قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه متفاوت می باشد. در ادامه به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور چهار نفره پرداخته خواهد شد. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و استعلام قیمت آسانسور ۴نفره با عمران مدرن در ارتباط باشند. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور چهار نفره از ۲۹۵ میلیون تومان شروع می شود.

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۲ طبقه

اگر چه برای ساختمان های دو طبقه کمتر از آسانسورهای ۴ نفره استفاده می گردد، اما حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۲ طبقه (سه توقف) در حدود ۳۳۰ میلیون تومان می باشد. قیمت ارائه شده برای نیمه اول ۱۴۰۳ و برای آسانسورهای کششی می باشد. آسانسور هیدرولیک از قیمت بالاتری برخوردار بوده و حداقل قیمت آسانسور هیدرولیکی برای دو طبقه در نیمه اول سال ۱۴۰۳ ، ۳۹۰ میلیون تومان است.

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، این آسانسورها برای ساختمان های با ۳ تا ۵ طبقه بسیار مناسب می باشند. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه (چهار توقف) از ۳۶۰ میلیون تومان شروع می شود. از آنجایی که قیمت آسانسور به تعداد توقف آن نیز بستگی دارد، قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه جزو ارزانترین انواع اسانسور می باشد. به عبارتی، در ساخت آسانسورهای با تعداد توقف بیشتر، به تجهیزات قوی تری نیاز بوده که باعث افزایش قیمت آسانسور خانگی ۴ طبقه می گردد. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور هیدرولیک ۴ نفره برای ۳ طبقه (چهار توقف) از ۴۱۰ میلیون تومان شروع می شود.

قیمت آسانسور 4 نفره برای 4 طبقه
شستی آسانسور

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه

استفاده از آسانسور ۴ نفره برای ساختمان های ۴ طبقه بسیار معمول می باشد، بنابراین بسیاری از افراد به دنبال استعلام قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه هستند. قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه به تمامی موارد ذکر شده در بالا وابسته است. به منظور خرید و استعلام قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه می توانید با تیم عمران مدرن در ارتباط باشید. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه از ۳۹۰ میلیون تومان شروع می شود. این قیمت برای آسانسور کششی بوده و در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه از نوع هیدرولیک از ۴۴۰ میلیون تومان شروع می شود.

آسانسور ۴ نفره
آسانسور ۴ نفره

قیمت آسانسور خانگی ۴ طبقه

با توجه به اینکه در گذشته اجرای آسانسور برای ساختمان های تا ۴ طبقه الزامی نبود، بسیاری از خانه های قدیمی فاقد آسانسور می باشند. در نتیجه بسیاری از مالکان به دنبال نصب آسانسور در این ساختمان ها هستند. مالکان و مشتریان گرامی باید در نظر داشته باشند که با پرداخت قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه ، علاوه بر سهولت رفت و آمد، ارزش ملک آنها نیز بیشتر خواهد شد و با قیمت بالاتری آن را اجاره می دهند یا به فروش می رسانند. بنابراین اگرچه در نگاه اول ممکن است قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه برای خریدار زیاد به نظر بیاید، اما با در نظر گرفتن مزایای بسیار آن به ویژه مزایای اقتصادی، درخواهید یافت که پرداخت قیمت آسانسور خانگی ۴ طبقه و اجرای آن به نفع مالک می باشد.

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۵ طبقه

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۵ طبقه (شش توقف) به تمامی موارد ذکر شده در بالا وابسته است. به منظور خرید و استعلام قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۵ طبقه می توانید با تیم عمران مدرن در ارتباط باشید. در نیمه اول سال ۱۴۰۳ حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۵ طبقه از ۴۲۰ میلیون تومان شروع می شود.

آسانسور ۴ نفره

حداقل مساحت مفید مورد نیاز برای کابین آسانسور ۴ نفره برابر ۰/۷۹ مترمربع می باشد. آسانسور ۴ نفره دارای ظرفیت باربری ۳۰۰ کیلوگرم است. ارتفاع کابین آسانسور ۴ نفره ۲۲۰ سانتی متر در نظر گرفته می شود. این نوع آسانسور برای ساختمان های سه تا پنج طبقه مناسب بوده و برای ساختمان های با ارتفاع بیشتر نیز قابل استفاده می باشد.

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

قیمت روز آسانسور ۴ نفره به شدت متغیر بوده و با تغییر هر یک از اجزا، قیمت نیز تغییر می یابد. به منظور استعلام قیمت روز آسانسور ۴ نفره در ابتدا باید مشخصات کامل آن از جمله تعداد توقف، برند موتور مدنظرتان، نوع کابین و … را به طور کامل تعیین نمایید. قیمت روز آسانسور ۴ نفره را می توان به صورت آنلاین از سایت های ارائه دهنده خدمات آسانسور استعلام نمود. باید توجه داشت که به دلیل تورم بالا و افزایش نرخ ارز، قیمت روز آسانسور ۴ نفره ، نسبت به سال گذشته، افزایش یافته است.

هزینه آسانسور ۴ طبقه

پیش از اجرا، باید هزینه آسانسور ۴ طبقه به همراه جزئیات آن استعلام گردد. اگر می خواهید هزینه آسانسور ۴ طبقه ارزان تر تمام شود، می توانید از کابین ام دی اف استفاده کنید. در صورت استفاده از تجهیزات با کیفیت تر و لوکس تر، هزینه آسانسور ۴ طبقه افزایش می یابد.

قیمت اسانسور چهار نفره و نوع آن

متداول ترین انواع آسانسور که در ساختمان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، آسانسورهای کششی و هیدرولیکی می باشند. به طور کلی قیمت اسانسور چهار نفره کششی و هیدرولیک با توجه به مزایای بیشمار آنها مقرون بصرفه است. اما باید توجه داشت که آسانسورهای کششی برخلاف انواع هیدرولیک محدودیت ارتفاع نداشته و همین طور نگهداری آن آسان تر می باشد. هر یک از آسانسورهای کششی و هیدرولیک خود به انواع دیگری تقسیم بندی می شوند. به طور مثال آسانسورهای گیرلس و گیربکسی از انواع اسانسور کششی می باشند که قیمت آسانسور ۴ نفره گیربکسی کمتر از انواع گیرلس است. بنابر موارد ذکر شده، یکی از موثرترین عوامل بر روی قیمت آسانسور ۴نفره ، نوع آن می باشد.

قیمت اسانسور ۴ نفره و نوع موتور

موتورهای موجود در بازار ایران در انواع وارداتی و تولید داخل عرضه می شوند. موتورهای ساخت کشور ایتالیا و چین از جمله محصولات وارداتی می باشند که استفاده از انواع موتور ایتالیایی موجب افزایش قیمت اسانسور ۴ نفره می گردد. کیفیت موتور نیز عامل دیگر موثر بر قیمت آسانسور ۴ نفره می باشد، بدیهی است که هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت موتور و در نتیجه قیمت اسانسور ۴ نفره نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت آسانسور ۴ نفره و کابین

کابین اسانسور در جنس های مختلفی همچون شیشه ای، ام دی اف، استیل و یا به صورت ترکیبی ساخته می شود. استفاده از کابین های شیشه ای موجب افزایش قیمت آسانسور ۴ نفره می گردد. به منظور کاهش قیمت می توان از کابین های ام دی اف استفاده نمود، زیرا این کابین ها جزو ارزانترین انواع کابین آسانسور ۴ نفره می باشند. استفاده از تزئیناتی همچون سقف کاذب هم بر روی قیمت آسانسور ۴نفره تاثیرگذار است.

قیمت آسانسور 4 نفره
کابین آسانسور ۴ نفره

قیمت آسانسور ۴نفره و اثر نوع درب

درب آسانسور به دو دسته درب طبقات و درب کابین تقسیم بندی می شود. درب کابین به صورت اتوماتیک می باشد، اما درب طبقات می تواند به صورت اتوماتیک و یا لولایی باشد. اگر به دنبال کاهش قیمت آسانسور ۴ نفره هستید، درب لولایی گزینه مناسبی می باشد. اما اگر راحتی و زیبایی در اولویت بوده و از نظر بودجه و قیمت اسانسور چهار نفره محدودیتی ندارید، درب های تمام اتوماتیک پیشنهاد می گردد. علاوه بر این، جنس، ابعاد و کیفیت درب ها نیز بر روی قیمت آسانسور ۴ نفره تاثیرگذار می باشد.

سایر عوامل موثر بر قیمت روز آسانسور ۴ نفره

از دیگر عوامل موثر بر قیمت روز آسانسور ۴ نفره می توان به تابلو فرمان، گاورنر، فلکه هرزگرد، نوع و متراژ سیم بکسل، تراول کابل و شستی اشاره نمود. شستی یا همان پنل احضار در طبقات و داخل کابین نصب می گردد که دارای انواع لمسی، دکمه ای، اثر انگشتی و … می باشد. از این میان قیمت آسانسور ۴ نفره با شستی دکمه ای ارزان تر است. این شستی ها در جنس ها و ابعاد متفاوتی تولید می شوند که تغییر در قیمت آسانسور ۴ نفره را موجب می شوند.

شرکت عمران مدرن علاوه بر آسانسور مجری انواع بالابر خانگی نیز می باشد. به منظور استعلام قیمت بالابر خانگی می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت آسانسور ۴ نفره دیجی کالا

با جستجوی قیمت آسانسور ۴ نفره دیجی کالا مشاهده می گردد که این سایت فروشنده آسانسور نمی باشد و تنها ارائه دهنده لوازم جانبی آسانسور است. بنابراین اگر به دنبال نصب اسانسور می باشید با جستجوی قیمت آسانسور ۴ نفره دیجی کالا به مقصود مورد نظر نمی رسید.

برای مطالعه بیشتر:

خرید اسانسور ساختمان

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

استاندارد اسانسور

الزامات جدید استاندارد آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک بغل

آسانسور شیشه ای در خانه

مراحل نصب و راه اندازی آسانسور

آسانسور هیدرولیک شیشه ای

هزینه نصب آسانسور چهار طبقه

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه

بالابر مغازه

مینی آسانسور خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.74 ( 6 نظر)

۱۳ نظر

  1. ظرفیت وزنی آسانسور های ۴ نفره ممکنه متفاوت باشه؟

  2. درب اتوماتیک و لولایی چقدر روی قیمت اسانسور چهار نفره اثر داره؟

  3. حداقل قیمت آسانسور ۴ نفره که توی متن نوشتید با چه موتوری هست؟

  4. قیمت کابین آسانسور ۴ نفره از چند شروع میشه؟

  5. نوع کابین چقدر در قیمت آسانسور ۴ نفره تاثیر داره؟

  6. حداقل قیمت آسانسور خانگی ۴ طبقه با سه توقف و و کابین ۴ نفره لطف میکنید بفرمایید؟

  7. قیمت آسانسور ۴ نفره با تعداد توقف کم هم همون حداقل قیمت رو داره؟

  8. قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه با موتور آسانسور گیرلس ایتالیایی چن در میاد؟

  9. قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه چقدر میشه؟

  10. سلام قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه با ابعاد ۲ در ۲ با درب اتوماتیک چه قدر میشه حدودا؟

  11. قیمت آسانسور ۴ نفره به تعداد توقف هم بستگی داره؟

  12. آسانسور ۴ نفره برای ۴ طبقه سه واحدی توصیه میشه یا ۶ نفره؟