استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت آنلاین آسانسور

قیمت آنلاین آسانسور
قیمت آنلاین آسانسور

قیمت آنلاین آسانسور را می توان از سایت های فروش آن استعلام نمود. البته باید توجه داشت که برای استعلام قیمت انلاین اسانسور لازم است تمامی مشخصات و ویژگی های آن به طور دقیق مشخص گردد. از جمله این مشخصات، نوع آسانسور، موتور، کابین، ظرفیت، تعداد توقف، نوع درب و شستی می باشد. به طور کلی قیمت آسانسور به تعداد متفاوتی پارامتر که قیمت هر یک از آن پارامترها نیز با توجه به عوامل مختلف متفاوت است، بستگی دارد. جهت استعلام آنلاین قیمت آسانسور می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

عوامل موثر بر قیمت انلاین اسانسور

به طور کلی قیمت آسانسور بسیار متغیر بوده و نمی توان برای آن قیمت دقیق و مشخصی ارائه نمود. با توجه به شرایط پروژه و بودجه در نظر گرفته شده، باید متناسب ترین نوع آسانسور را خریداری و نصب نمود. از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آنلاین آسانسور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع آسانسور
  • موتور
  • گیربکس
  • تابلو فرمان
  • سیم بکسل
  • تراول کابل
  • درب آسانسور
  • نوع کابین
  • ظرفیت آسانسور
  • تعداد توقف

در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت آنلاین آسانسور پرداخته شده است.

قیمت آنلاین آسانسور
آسانسور

قیمت آنلاین آسانسور بر اساس نوع

آسانسورها غالبا به دو صورت کششی و هیدرولیکی اجرا می شوند. قیمت آنلاین آسانسور به کششی یا هیدرولیکی بودن آن وابسته است. هر یک از این انواع نیز خود به دسته های دیگری تقسیم بندی می شوند. به طور مثال اسانسورهای کششی دارای انواعی همچون روملس و گیربکسی می باشند که با استعلام قیمت انلاین اسانسور مشاهده می گردد که انواع روملس آسانسور کششی از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. به طور کلی قیمت آسانسور هیدرولیکی ارزان تر است، اما این نوع هم به دسته جک مستقیم و جک از بغل تقسیم بندی می گردد که دارای قیمت متفاوتی می باشند. برای آسانسورهای با سرعت کمتر از یک متر بر ثانیه نوع هیدرولیکی و برای سرعت های بالاتر انواع کششی مناسب است.

قیمت آنلاین آسانسور
کابین آسانسور

قیمت آنلاین آسانسور بر اساس ظرفیت

ظرفیت آسانسور از پارامترهایی است که برای استعلام قیمت انلاین اسانسور باید ذکر گردد. کابین های آسانسور در ابعاد و ظرفیت مختلفی تولید می شوند که بسته به نوع ساختمان و میزان رفت و آمد در آن، انتخاب می گردند. با افزایش ظرفیت آسانسور، قیمت آن نیز افزایش می یابد.

قیمت انلاین اسانسور و تعداد توقف

قیمت آنلاین آسانسور با توجه به ارتفاع ساختمان و تعداد توقف مورد نظر، متفاوت است. هر چه ارتفاع و تعداد توقف بیشتر باشد، قیمت انلاین اسانسور نیز افزایش می یابد. برای اسانسورهای با تعداد توقفات بیشتر به قطعات بیشتر و قوی تری نیاز بوده و از این رو قیمت افزایش می یابد.

تاثیر نوع موتور بر قیمت آنلاین آسانسور

از موثرترین پارامترهای موثر بر قیمت آنلاین آسانسور می توان به نوع موتور و برند آن اشاره کرد. انواع خارجی غالبا قیمت های بالاتری نسبت به برندهای ایرانی دارند. بنابراین اگر خریدار به دنبال قیمت های ارزان تر آسانسور باشد، انواع موتور ایرانی پیشنهاد می گردد. در میان انواع ایرانی موتور آسانسور ، غالبا برند بهران از قیمت بالاتری برخوردار است.

قیمت انلاین اسانسور و تاثیر نوع درب

درب آسانسور به دو دسته درب کابین و درب طبقات تقسیم بندی می شود. در طبقات می تواند به صورت اتوماتیک و یا لولایی باشد. درب کابین نیز به صورت اتوماتیک در انواع تلسکوپی، سانترال و آکاردئونی قابل اجرا می باشد که استفاده از انواع آکاردئونی به دلیل سرعت پایین و سر و صدای زیاد، کمتر استفاده می شود. قیمت درب های تلسکوپی به تعداد لته های آن وابسته است. به طور مثال قیمت درب نیمه اتوماتیک دو لته تلسکوپی از قیمت نوع سه لته آن کمتر است. چنانچه هر دو درب اتوماتیک باشد اصطلاحا به آن تمام اتوماتیک و چنانچه درب طبقات به صورت دستی و درب کابین به صورت اتوماتیک باز شود، به آن نیمه اتوماتیک گفته می شود. قیمت آنلاین آسانسور با درب نیمه اتوماتیک نسبت به تمام اتوماتیک کمتر است. طرح، ابعاد و سایز درب نیز بر روی قیمت تاثیرگذار است.

قیمت انلاین اسانسور
درب لولایی طبقه

انواع تابلو فرمان و قیمت آنلاین آسانسور

تابلو فرمان با توجه به نوع آسانسور تعیین می شود. از انواع متداول تابلو فرمان می توان به تک سرعته و دوسرعته اشاره کرد. قیمت این دو نوع با هم متفاوت بوده و موجب تفاوت در قیمت انلاین اسانسور می گردد. به طور کلی انواع تک سرعته از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

تاثیر ریل بر قیمت انلاین اسانسور

ریل ها یکی از اجزای مهم آسانسور می باشند که وظیفه هدایت کابین و وزنه تعادل آسانسور را بر عهده دارند. بنابراین باید از استحکام بالایی برخوردار باشند. ریل در انواع ایرانی و وارداتی در بازار موجود بوده که بر این اساس قیمت متفاوتی دارند. قیمت این ریل ها و در نتیجه قیمت آنلاین آسانسور با تغییر برند ریل، تغییر می یابد. ریل اسانسور باید با توجه به ظرفیت، ارتفاع و سرعت اسانسور انتخاب و نصب شود.

برای مطالعه بیشتر:

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

استاندارد ادواری آسانسور چیست

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

استاندارد جدید آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت پکیج کامل اسانسور

آسانسورهای کششی

اسانسور گیرلس

آسانسور بدون چاهک

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت کابین آسانسور ۴ نفره

اندازه کابین آسانسور

کابین آسانسور تمام استیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.57 ( 6 نظر)