استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

معایب هوم لیفت

معایب هوم لیفت
معایب هوم لیفت

معایب هوم لیفت و مزایای آن از پرسش هایی است که ممکن است ذهن خریداران و اشخاصی که قصد نصب آسانسور را دارند به خود مشغول نماید. دلایل گوناگونی وجود دارد که مالکان اقدام به نصب هوم لیفت در منزل خود می نمایند. به طور کلی، هوم لیفت ها می توانند میزان راحتی و دسترسی به نقاط خانه را افزایش دهند. اما، پرسشی که متقاضیان با آن مواجه اند این است که، آیا هوم لیفت ارزش نصب دارد.

محبوبیت هوم لیفت ها در دهه های گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است و در بازار همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد. برای افراد دارای ناتوانی در راه رفتن یا نقص حرکتی، هوم لیفت ها یک راه حل عالی برای جابه جایی در خانه می باشند. در مقایسه با آسانسورهای معمولی، هوم لیفت ها برای خرید، نصب و راه اندازی هزینه کمتری شامل می شوند. همچنین، فضای کمی اشغال کرده و صدای بلندی تولید نمی کنند. در نتیجه، وجود هوم لیفت در خانه می تواند مزایای زیادی ارائه دهد. با این حال، هوم لیفت نیز مانند دیگر محصولات، با معایبی همراه است. سنجیدن مزایا و معایب هوم لیفت به خریدار کمک می کند تا تعیین کند که آیا این یک سرمایه گذاری ارزشمند است یا خیر. در ادامه به بررسی معایب هوم لیفت پرداخته می شود.

لیست معایب هوم لیفت

همانطور که اشاره شد، هوم لیفت در کنار مزایای بی شمار خود، با معایبی نیز همراه است. در ادامه به بررسی معایب هوم لیفت پرداخته شده است.

خطرات ایمنی

هوم لیفت ها اگر کیفیت پایین یا نگهداری ضعیفی داشته باشند، می توانند با خطرات ایمنی همراه شوند. به عنوان مثال، یک هوم لیفت با کیفیت پایین ممکن است مکانیسم مورد نیاز برای جلوگیری از حوادث ناگوار را نداشته باشد. اگر سنسور درب آسانسور معیوب باشد یا به دلایلی از کار بیفتد، می تواند منجر به آسیب جدی شود.

معایب مالی هوم لیفت

نصب هوم لیفت به احتمال زیاد شامل برخی تغییرات ساختاری در ساختمان می شود. این تغییرات می تواند هزینه های اضافی به همراه داشته باشد. علاوه بر هزینه های اولیه خرید و نصب، باید هزینه های بلند مدت سرویس و نگهداری را مدنظر داشت. هوم لیفت مانند هر محصول دیگری نیازمند سرویس های ماهانه و تعمیرات دوره ای می باشد. بی توجهی به این امورات می تواند منجر به خرابی سیستم هوم لیفت شده و ضرر های مالی بیشتری به همراه داشته باشد.

معایب هوم لیفت
آسانسور خانگی

زمان انتظار پیش از ساخت

هنگام بحث در مورد ساخت و ساز از هر نوع، ایمنی بسیار مهم است. هنگام نصب هوم لیفت ، افرادی که مسئول ساخت آن هستند باید تمام اقدامات لازم را انجام دهند تا مطمئن شوند که استفاده از آن ایمن است. این اقدامات ممکن است مستلزم کمی انتظار برای اتمام ساخت و ساز باشد.

اتکا به برق

یکی دیگر از معایب هوم لیفت ها این است که آن ها معمولا به برق متکی هستند. در صورت قطع برق، طبیعتا نمی توان از آسانسور استفاده نمود. اگر مسافران در حین قطع برق از آسانسور استفاده کنند، به احتمال زیاد تا زمانی که دوباره برق متصل شود، در آنجا گیر خواهند کرد. البته، در مواردی که ملک مجهز به ژنراتور باشد، این مشکل برطرف خواهد شد.

ترویج سبک زندگی کم تحرک

از معایب هوم لیفت ، می توان به ترویج سبک زندگی کم تحرک اشاره نمود. امروزه، پیشرفت روز افزون تکنولوژی، در کنار مزایای بی شمار خود موجب ترویج عادات منفی در افراد نیز شده است. از این عادات منفی می توان به کم تحرکی اشاره نمود. در بسیاری از موارد در طول روز، استفاده از پله ها یکی از معدود شانس هایی است که می توان عضلات را به حرکت درآورد. اضافه کردن هوم لیفت در خانه ممکن است موجب سوق افراد به سمت کم تحرکی شود و افراد را مستعد ضعف و تعدادی از بیماری ها مانند چاقی نماید.

معایب هوم لیفت
هوم لیفت شیشه ای

معایب هوم لیفت هیدرولیک

هوم لیفت های هیدرولیک، از متداول ترین و پرکاربردترین مدل های هوم لیفت می باشند. هنگام بررسی این محصول نیز علاوه بر مزایا باید معایب آن را در نظر گرفت.

یکی از معایب هوم لیفت های هیدرولیک حداکثر مسافت طی شده است. هوم لیفت های هیدرولیک معمولا به مسافت سفر حدود شش طبقه محدود می شوند. پس از آن سیستم هیدرولیک کارایی کمتری خواهند داشت. برای ساختمان های بلندتر، آسانسورهای کششی یا آسانسورهای بدون موتورخانه ممکن است گزینه بهتری باشند. یکی دیگر از معایب هوم لیفت های هیدرولیک، میزان صدای آن هاست. پمپ هیدرولیک می تواند صدای زیادی داشته باشد که می تواند برای ساکنان اتاق ها یا آپارتمان های مجاور آزار دهنده باشد. با این حال، پیشرفت در فناوری هیدرولیک منجر به توسعه پمپ های کم صداتر شده است که به کاهش سطح سر و صدای هوم لیفت های هیدرولیک کمک کرده است.

برای مطالعه بیشتر:

آسانسور هیدرولیکی جک از بغل

هوم لیفت چیست

هوم لیفت شیشه ای

نصب آسانسور در چشم پله

قیمت آنلاین آسانسور

استاندارد ادواری آسانسور چیست

استاندارد آسانسور چیست

مراحل گرفتن استاندارد آسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

استانداردهای آسانسور

خدمات آسانسور در تهران

بهترین شرکت آسانسور در تهران

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قیمت کامل آسانسور

انواع اسانسور کششی

هزینه تعمیر آسانسور برای واحد خالی

قیمت اسانسور چهار نفره

مراحل نصب آسانسور

آسانسور با جک هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک چیست

اجرای آسانسور هیدرولیک

اسانسور گیرلس

آسانسور شیشه ای در خانه

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه

آسانسور بدون چاهک

آسانسور برای چند طبقه الزامی است

ماده ۵۶ قانون آسانسور

قیمت آسانسور ۶ نفره برای ۴ طبقه

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

آسانسور ویلایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.73 ( 7 نظر)