استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه

هزینه نصب آسانسور 4 طبقه
هزینه نصب آسانسور چهار طبقه

هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. عواملی ازجمله نوع آسانسور، اندازه و ظرفیت کابین بر روی هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه تاثیر فراوانی دارد. برای استعلام دقیق هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه نیاز به تعیین اندازه کابین، نوع آسانسور، تعداد توقف ها و ظرفیت کابین می باشد. در این مقاله به نکات پیرامون استعلام هزینه نصب آسانسور چهار طبقه پرداخته خواهد شد. کاربران گرامی می توانند برای استعلام هزینه نصب آسانسور چهار طبقه با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشند.

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه

اولین فاکتور در تعیین هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه ، نوع آسانسور می باشد. نحوه نصب آسانسورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد و طبیعتا هزینه نصب آن ها نیز با هم متفاوت است.

یکی از فاکتور های مهم دیگر در تخمین هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه ، اندازه و ظرفیت کابین می باشد. اندازه کابین به صورت مستقیم بر روی هزینه نصب آسانسور چهار طبقه تاثیر دارد، به عبارتی هر چه کابین بزرگ‌ تری داشته باشید، هزینه نصب اسانسور شما بیشتر است.

در ادامه به بررسی موارد موثر بر روی هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه پرداخته می شود.

هزینه نصب آسانسور 4 طبقه
آسانسور با درب اتوماتیک

هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه و اندازه کابین

کابین بزرگ تر نیاز به چاله آسانسور بزرگ تری دارد و به تبع با افزایش اندازه کابین، هزینه خرید کابین و به دنبال آن هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه افزایش می یابد. اگر هزینه خرید و نصب آسانسور برای شما مهم است و نیاز به کاهش هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه دارید، از خریداری کابین بزرگ اجتناب نمایید.

هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه و ظرفیت کابین

ظرفیت مناسب کابین با توجه به تعداد ساکنین ساختمان تعیین می شود. اگر کابینی با ظرفیت بالا خریداری کنید، به موتور قوی تری نیاز پیدا خواهید کرد و این موارد سبب افزایش هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه خواهد شد. اگر تعداد واحدهای ساختمان ۴ طبقه شما کم است، نیازی به خرید آسانسور با کابین بزرگ و ظرفیت بالا ندارید. چراکه این موضوع تنها سبب افزایش هزینه نصب آسانسور چهار طبقه خواهد شد.

هزینه نصب آسانسور 4 طبقه
آسانسور با کابین بزرگ

هزینه نصب آسانسور چهار طبقه بر اساس تعداد توقف ها

تعداد توقف های آسانسور نه تنها بر روی هزینه خرید، بلکه بر روی هزینه نصب آسانسور چهار طبقه نیز تاثیر می گذارد. هر چه تعداد توقف های آسانسور بیشتر باشد، هزینه خرید و نصب آن نیز افزایش می یابد.

برای آپارتمان های چهار طبقه می توان اولین طبقه آسانسور را در پارکینگ، همکف و حتی طبقه اول قرار داد. هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه ای که اولین طبقه آن در پارکینگ قرار دارد، به نسبت بیش تر از زمانی است که اولین طبقه در همکف ساختمان قرار داشته باشد. بنابراین برای کاهش هزینه خرید و نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه می توانید اولین طبقه آسانسور را در همکف و یا طبقات بالاتر قرار دهید.

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان 4 طبقه
آسانسور در طبقه پارکینگ

هزینه نصب آسانسور چهار طبقه با توجه به فضای نصب

فضای نصب آسانسور جزو پارامترهای تاثیرگذار بر روی هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه است. اگر فضای نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه محدود باشد، هزینه نصب آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد، درحالیکه اگر فضای کافی در ساختمان وجود داشته باشد، هزینه نصب آسانسور کاهش می‎ یابد.

توجه داشته باشید که در برخی از آپارتمان های ساخته شده، ممکن است امکان اجرای آسانسور وجود نداشته باشد. همچنین در برخی از ساختمان های بسیار قدیمی امکان نصب آسانسور وجود ندارد، چراکه صدور مجوز نصب آسانسور برای این ساختمان ها صورت نمی گیرد. بنابراین پیش از اقدام به استعلام هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه ، امکان صدور مجوز را مورد بررسی قرار دهید.

هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه قدیمی

بسیاری از آپارتمان های ۴ طبقه قدیمی برای سهولت رفت و آمد خود، تصمیم به نصب آسانسور می گیرند. این ساختمان ها به دلیل عدم وجود چاله آسانسور و فضاسازی مناسب برای نصب آسانسور ، اغلب باید از آسانسورهای هیدرولیکی و کششی استفاده کنند.

آسانسورهای هیدرولیکی یکی از بهترین گزینه ها برای ساختمان های ۴ طبقه ساخته شده است. توجه داشته باشید که برای نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه قدیمی، نیاز به تامین مکان مناسب و اخذ مجوز می باشد. بنابراین در برآورد هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه باید هزینه اخذ مجوز را نیز مدنظر قرار داد. آپارتمان هایی که فاقد مکان مناسب برای اجرای آسانسور هستند، امکان نصب آسانسور را ندارند.

نحوه تقسیم هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه

یکی از چالش های نصب آسانسور در ساختمان های قدیمی، تقسیم هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه بین واحد ها می باشد. در بسیاری از ساختمان ها، افراد ساکن در طبقات پایین از پرداخت هزینه آسانسور خودداری می کنند. در این گونه موارد بهتر است تا با مالکین واحدهای دیگر به اشتراک نظر برسید. با این حال سایر طبقات نیز همانند طبقات بالاتر باید در پرداخت هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه مشارکت کنند. حال ممکن است بنا به توافقات صورت گرفته، هزینه کمتری از واحدهای پایین آپارتمان دریافت شود.

هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه
پنل آسانسور

راه های کاهش هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه

پیش تر بیان شد که هزینه نصب آسانسور ۴ طبقه به نوع، اندازه و ظرفیت کابین و همچنین فضای نصب آسانسور بستگی دارد. برای کاهش هزینه نصب آسانسور چهار طبقه ، یک کابین با اندازه مناسب انتخاب کنید. همچنین ظرفیت کابین را با توجه به تعداد ساکنین تعیین نمایید و از خرید کابین با ظرفیت بالاتر از حد نیاز، اجتناب کنید.

کاهش تعداد توقف های آسانسور نیز سبب کاهش هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه خواهد شد. برای مثال جهت کاهش هزینه نصب آسانسور برای چهار طبقه می توانید اولین طبقه آسانسور را به جای همکف یا پارکینگ، در طبقه اول قرار دهید. این رویکرد در کنار کاهش هزینه نصب آسانسور برای ۴ طبقه سبب کاهش هزینه خریداری آسانسور نیز می گردد.

استعلام هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه

برای استعلام دقیق هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه ، بهتر است از چند جای مختلف استعلام قیمت بگیرید. همچنین در هنگام استعلام قیمت، حتما تعداد توقف ها، نوع آسانسور، اندازه و ظرفیت کابین را به استعلام دهنده اعلام نمایید. اگر هزینه اعلام شده برای نصب آسانسور توسط فروشنده با قیمت سایر شرکت ها تفاوت زیادی ندارد، بهتر است تا نصب آسانسور چهار طبقه به فروشنده آسانسور سپرده شود.

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام قیمت و خرید پله برقی می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت پکیج کامل اسانسور

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

استاندارد اسانسور

الزامات جدید استاندارد آسانسور

قانون شهرداری برای نصب آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت آسانسور ۴ نفره

قیمت روز آسانسور ۶ نفره

استعلام قیمت اسانسور هیدرولیک

آسانسور ویلایی

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

قیمت کابین اسانسور

آسانسور شیشه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.6 ( 8 نظر)

یک نظر

  1. هزینه نصب آسانسور در آپارتمان ۴ طبقه برای یک کابین ۴ نفره و تعداد توقف ۴ رو عرض میکنید؟