استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

آسانسور هیدرولیکی دو نفره
آسانسور هیدرولیکی دو نفره

آسانسور هیدرولیکی دو نفره را می توان جزو امن ترین آسانسورها در نظر گرفت که به دلیل ایمنی و قابلیت اطمینان بالا، محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرده است. این آسانسور با استفاده از فشار روغن هیدرولیک عمل می کند و در ساختار آن از جک هیدرولیک و شیلنگ های روغن استفاده شده است.

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

از جمله مزایای آسانسور هیدرولیکی دو نفره در مقایسه با آسانسورهای کششی می توان به سرعت بالاتر، حمل بار بیشتر، حرکت نرم و کم صداتر، ایمنی بیشتر و طول عمر بالاتر اشاره کرد. این اسانسور قابلیت استفاده در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری را دارا می باشد.

آسانسور هیدرولیکی دو نفره
آسانسور هیدرولیکی دو نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی دو نفره

به طور کلی قیمت اسانسور هیدرولیک دو نفره نسبت به مدل های کششی دو نفره بیشتر است. برخی عوامل مانند ابعاد کابین و نوع موتور می توانند بر قیمت اسانسور هیدرولیکی دو نفره تاثیرگذار باشند. آسانسورهای هیدرولیک بسته به نوع کاربرد می توانند به صورت تک فاز یا سه فاز اجرا شوند که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. همچنین توجه کنید که انتخاب کابین شیشه ای، هزینه بیشتری نسبت به کابین های MDF یا استیل دارد. قیمت آسانسور هیدرولیکی دو نفره دو توقف در نیمه اول ۱۴۰۳ در حدود ۴۰۴ میلیون تومان تا ۵۱۰ میلیون تومان می باشد. بنا به سفارش مشتری، طول پیمایش، نوع موتور و جنس کابین، هزینه ها تغییر می کند.

توجه به امکانات و ویژگی های اسانسور و همچنین اطمینان از اصالت کالا، از جمله مهم ترین مواردی است که باید پیش از خرید اسانسور هیدرولیک دو نفره مد نظر داشته باشید. انتخاب تجهیزات با کیفیت، عمر مفید دستگاه را افزایش داده و هزینه های تعمیرات و نگهداری را کاهش می دهد. شما می توانید برای استعلام قیمت دقیق اسانسور هیدرولیک دو نفره با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت آسانسور هیدرولیکی دو نفره
استفاده از آسانسور هیدرولیکی در مراکز تجاری

ابعاد و ظرفیت آسانسور هیدرولیکی دو نفره

بر اساس مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان، ابعاد و ظرفیت استاندارد آسانسور هیدرولیکی دو نفره مطابق جدول زیر می باشد. در واقع محدودیت فضای کابین برای جلوگیری از بیش اندازه سوار شدن مسافرین است. همان طور که در جدول زیر ارائه شده است، ظرفیت آسانسور هیدرولیکی دو نفره در حدود ۱۸۰ کیلوگرم می باشد و می توان مساحت کابین را بین ۰.۴۹ تا ۰.۵۸ متر مربع در نظر گرفت. حداقل ارتفاع کابین نیز ۱.۹۵ متر می باشد.

مشخصات فنی اسانسور هیدرولیک دو نفره

ظرفیت آسانسور (Kg)حداقل ابعاد کابین (m2)حداکثر ابعاد کابین (m2)حداقل ارتفاع کابین (m)
180 (دو نفر)۰.۴۹۰.۵۸۱.۹۵

در آسانسورهای هیدرولیک، طراحی کابین، یوک کابین، اتصال بین پیستون و جک، ترمز ایمنی، ریل راهنما و ضربه گیرها بر اساس مقدار بار و ظرفیت مشخص شده طبق جدول تعیین می شود. آسانسور هیدرولیکی دو نفره بهترین گزینه برای خانه های ۲ تا ۴ طبقه است. برخی از استانداردهای جدول مطابق نظر مشتریان، قابلیت سفارشی سازی نیز دارند.

برای تسهیل تردد در خانه های دوبلکس و تریبلکس و یا خانه های قدیمی فاقد اسانسور، می توانید از بالابر خانگی هیدرولیک دو نفره نیز استفاده کنید. از جمله تفاوت های بالابر با آسانسور این است که بالابرها شامل قوانین مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان نمی شوند و می توان ابعاد کابین را بر اساس نیاز مشتری تعیین کرد.

ابعاد آسانسور هیدرولیکی دو نفره
اندازه استاندارد آسانسور هیدرولیک

مشخصات فنی آسانسور هیدرولیکی دو نفره

آسانسورهای هیدرولیک دارای چندین بخش ساده مانند مخزن روغن، برد کنترل و پاوریونیت برای پمپاژ روغن هستند. برای تغییر سرعت و توقف نیز دیتا سنسورهایی در هر طبقه تعبیه می شوند که نیروهای وارد شده به شیرها را کنترل می کنند و نوع حرکت تعیین می شود. حرکت آسانسور هیدرولیکی دو نفره به دلیل فشار روغن مایع موجود در سیلندرها است.

از جمله ویژگی های اسانسور هیدرولیک دو نفره می توان به امکان استفاده و اجرا در چاهک کم ارتفاع، حرکت بی صدا و نرم، سرعت بالا، مصرف انرژی بهینه، عدم نیاز به گاورنر و امکان استفاده از برق تک فاز یا سه فاز اشاره کرد. علاوه بر آسانسور هیدرولیک دو نفره می توانید از بالابر خانگی هیدرولیک نیز برای منازل مسکونی و دوبلکس استفاده کنید.

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

نحوه عملکرد آسانسور هیدرولیک

آسانسورهای هیدرولیک برای ساختمان های با طول پیمایش کم به کار گرفته می شوند و هیچ فشار و باری به اسکلت ساختمان وارد نمی کنند. در این آسانسورها، سیال (روغن) توسط یک پمپ الکترونیکی به درون سیلندر پمپاژ شده و پیستون به سمت بالا حرکت می کند. با باز شدن شیر تخلیه روغن نیز کابین به سمت پایین حرکت می کند. با توجه به نوع ساختاری که این آسانسورها دارند، یک پمپ کوچک با مصرف برق بسیار کم نیز قابلیت جابجایی وزن های بالا را فراهم می کند.

آسانسور هیدرولیکی دو نفره
مکانیزم آسانسور هیدرولیک

مزایای آسانسور هیدرولیکی دو نفره

آسانسور هیدرولیکی دو نفره راندمان انرژی بسیار بالایی دارد و می توان این اسانسور را با برق تک فاز نیز اجرا کرد. به دلیل استفاده از قطعات متحرک کمتر در مقایسه با آسانسورهای کششی، استهلاک و خرابی این آسانسورها کمتر بوده و در واقع طرز کار ساده این آسانسور به دوام و طول عمر مفید آن کمک می کند. به همین دلیل هزینه نصب و نگهداری آن نیز کم می باشد.

استفاده از سیال محرک در آسانسور هیدرولیکی دو نفره ، حرکت آن را بسیار نرم و روان و همچنین کم صدا می کند. بر همین اساس می توان از این آسانسور در محیط های مسکونی و اداری استفاده کرد. علاوه بر مزایای اشاره شده، این آسانسور به موتورخانه نیاز ندارد و چاهک آن نیز کم ارتفاع است. بنابراین نصب آن نسبت به آسانسورهای کششی آسان تر و کم هزینه تر است.

برای مطالعه بیشتر:

آسانسور در پلان

مینی آسانسور

آسانسور مغازه

نصب اسانسور در مشاعات

آسانسور خانه دوبلکس

پارکینگ آسانسوری

آسانسور برانکارد بر

نصب اسانسور در بالکن

آسانسور چگونه سقوط می کند

آسانسور کارگاهی spj

فروشگاه اینترنتی آسانسور

آسانسور کارگاهی پاپصیران

برق آسانسور چند فاز است

فرق آسانسور با بالابر

قیمت آسانسور یک طبقه

قیمت آسانسور ۸ نفره

ارتفاع چاله آسانسور هیدرولیک

آسانسور وکیوم

شرکت آسانسور الکو

آسانسور سنندج

آسانسور کرمان

آسانسور قم

آسانسور قزوین

آسانسور اراک

آسانسور ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)