استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار گرین وال

دیوار گرین وال
دیوار گرین وال

در حال حاضر، استفاده از دیوار گرین وال در منازل، فضاهای اداری و تجاری بسیار پرطرفدار شده است. انواع مختلفی از دیوارهای گرین وال در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که هر کدام برای استفاده در فضای مشخصی مناسب‌اند. دسته‌بندی کلی برای انواع دیوار گرین وال شامل دسته‌بندی طبیعی و مصنوعی است. نمای سبز یکی از انواع دیوار گرین وال است که در نمای ساختمان نصب می‌شود.

تجهیزات و لوازم دیوار گرین وال بیشتر برای نصب نوع طبیعی دیوار سبز مورد استفاده قرار می گیرد. این لوازم شامل گلدان های دیوار سبز، لوله های پلی اتیلن برای آبیاری، لوازم زهکشی، آبیاری، پروفیل های نگهدارنده گالوانیزه و … می باشد. نگهداری دیوار سبز مصنوعی نسبت به نوع طبیعی ساده تر است، تنها تمیز کردن برگ های پنل ها کافی است. اما برای دیوار سبز طبیعی نکاتی مانند تعویض خاک، هرس گیاه، آبیاری به موقع، استفاده از آفت کش ها، کوددهی و … نیز باید در نظر گرفته شود.

دیوار گرین وال
گرین وال

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت دیوار گرین وال، نوع آن است. دیوارهای گرین وال در دو نوع طبیعی و مصنوعی عرضه می‌شوند که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. قیمت دیوار گرین وال طبیعی به دلیل نیاز به تجهیزات و ملاحظات بیشتر بیشتر از دیوار گرین وال مصنوعی است و برای استفاده از آن نیز باید به نکات مختلفی توجه کرد. همچنین، قیمت دیوار گرین وال ممکن است به عوامل دیگری مانند ابعاد، روش تولید و… بستگی داشته باشد. برای استعلام قیمت دیوار گرین وال با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

کاربرد

دیوار گرین وال، یک روش مدرن و نوین برای ایجاد فضای سبز در ساختمان‌ها و شهرهاست. این فناوری شامل سیستم‌هایی است که برای پوشش دادن دیوارها با گیاهان استفاده می‌شود. این سیستم‌ها شامل مدل‌های مختلفی از قبیل دیوار گرین وال بصورت عمودی، گرین وال پوشانده شده بر روی سازه‌های ساختمانی و حتی دیوارهایی که در داخل ساختمان قرار دارند می‌شوند.

اجرای دیوار گرین وال گزینه مناسبی برای برای ایجاد یک محیط دلنشین و آرام بخش می باشد.دیوار گرین وال در انواع مختلفی مثل: مدولار، کابلی، شبکه ای و نمدی موجود و به بازار عرضه می گردد.

دیوار گرین وال
دیوار سبز در فضای بیرونی

استفاده از دیوارهای سبز، بسیاری از مزایا را برای محیط زیست و افراد دارد. برخی از کاربردهای دیوار سبز شامل تصفیه هوا، کاهش هزینه های انرژی، مدیریت آب و بهبود کیفیت زندگی است.

خرید دیوار گرین وال

با توجه به کاربرد های زیادی که دیوار گرین وال دارد، خرید این کالا با قیمت مناسب یکی از دغدغه های مشتریان آن محسوب می شود. خرید دیوار گرین وال ارزان با کیفیت مناسب در سایت عمران مدرن که یکی از فروشگاه های آنلاین این کالا محسوب می شود امکان پذیر است.

خرید آنلاین در کنار جلوگیری از اتلاف وقت این امکان را به شما می دهد که با مقایسه قیمت ها و انواع مختلف دیوار گرین وال، بهترین نوع دیوار سبز را با قیمت مناسب تهیه نمایید. در کنار خرید آنلاین فروشندگان مختلفی در زمینه خرید حضوری دیوار سبز فعالیت دارند.

دیوار گرین وال
دیوار سبز

قیمت دیوار گرین وال

همانطور که پیش تر ذکر شد، قیمت دیوار گرین وال به عوامل مختلفی بستگی دارد. از اصلی ترین عوامل موثر بر قیمت می توان به ابعاد دیوار گرین وال اشاره کرد. در واقع هر چه دیوار بزرگتر باشد هزینه های جانبی یشتر می شود و قیمت نهایی دیوار گرین وال بالاتر خواهد بود.

گرین وال انواع مختلفی دارد، اینکه دیوار سبز اجرا شده چه مدلی باشد در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار خواهد بود. همچنین دیوار سبز طبیعی قیمت بالاتری نسبت به نوع مصنوعی دارد. دیوار سبز مصنوعی جایگزین مناسبی برای نوع طبیعی است. نگهداری از آن راحت تر و قیمت آن نیز کمتر از دیوار گرین وال طبیعی است.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز کابلی

دیوار سبز در منزل

طرح دیوار سبز

دیوار سبز پتوس

مزایای دیوار سبز

دیوار سبز شبکه ای

گیاهان مناسب دیوار سبز

دیوار سبز هیدروپونیک

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

نمای دیوار حیاط ارزان

دیوار سبز نمدی

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

ساخت گرین وال

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز

دیوار سبز مدولار

دیوار سبز خزه ای

دیوار سبز اسکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.59 ( 4 نظر)