استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمای دیوار حیاط ارزان

نمای دیوار حیاط ارزان

طراحی و اجرای نمای دیوار حیاط ارزان قیمت یکی از عوامل مهم تاثیر گذار بر زیبایی محوطه و ساختمان است. قیمت مناسب برای اجرای این نما از فاکتورهای مهمی است که باید زمان طراحی به آن حتما توجه شود. علاوه بر این بحث انتخاب کفپوش برای محوطه است که در این خصوص محوطه سازی با واش بتن یکی از بهترین گزینه هاست.

نمای دیوار حیاط با سنگ
نمای دیوار حیاط از نوع سنگی

دیوار های حیاط می توانند به تابلوی خلاقیت تبدیل شوند کافی است در طراحی آن ها قیمت کمی خلاقیت و ابتکار به خرج داد. تا در عین حال که قیمت مناسبی دارد، نمای زیبایی نیز برای محوطه حیاط ایجاد کند.

نمای دیوار با سنگ تراورتن

نمای سنگ دیوار محوطه

قیمت نمای دیوار حیاط

قیمت نمای دیوار حیاط به عوامل مختلفی بستگی دارد. متراژ دیوار، پیچیدگی ها و فرم اجرای دیوار، متریال مورد استفاده برای طراحی دیوار و … بستگی دارد. هدف اصلی انتخاب متریال و روش های مقرون به صرفه و ارزان قیمت است که در عین حال کارایی زیادی داشته و نمای زیبایی برای محوطه حیاط ایجاد کند. در ادامه با انواع نمای حیاط و هزینه های اجرای آن ها آشنا خواهید شد.

نمای دیوار حیاط ارزان

اجرای نمای دیوار حیاط با کمک گلدان ها و متریال آجر

انواع نمای دیوار حیاط

انواع نمای دیوار حیاط را هم می توان طبق سبک های طراحی و اجرا دسته بندی نمود و هم بر اساس جنس متریالی که در ساخت آن ها به کار می رود. انواع متریال به کار رفته برای طراحی، هم می تواند از سنگ، چوب، آجر، بتن، سیمان و … باشد. در ادامه به رایج ترین نوع طراحی آن ها اشاره شده است.

ارزانترین نمای دیوار حیاط

نمای بتنی دیوار حیاط

نمای دیوار حیاط کلاسیک

در طراحی نمای دیوار حیاط کلاسیک بیشتر از متریال هایی مانند سنگ و انواع آن استفاده می شود. معمولا طرح کلاسیک طرح های شلوغ تری داشته و به سبک مینیمال بسنده نمی کند. سبک های طراحی کلاسیک در کل طرح های پیچیده تری داشته و ممکن است از ستونک های تزئینی، مجسمه های دیواری، آویز های دکوری و … برای اجرای آن ها استفاده شود.

همان طور که پیشتر ذکر شد نمای دیوار حیاط کلاسیک با سنگ ها اجرا می شود.

نمای دیوار حیاط کلاسیک

نمای سنگی باغ

نمای دیوار حیاط با سنگ

یکی از روش های طراحی کلاسیک نما، نمای دیوار حیاط با سنگ است که هم می تواند مصنوعی و هم طبیعی باشد. استفاده از سنگ های مصنوعی در طراحی دیوار حیاط ویلا ها و آپارتمان های بزرگ به کار می رود. نکته قابل توجه این است که اجرای نمای دیوار حیاط با سنگ نسبت به متریال های دیگر قیمت بیشتری دارد.

نمای دیوار حیاط با سنگ

اجرای دیوار حیاط باغ با سنگ های طبیعی

نمای دیوار حیاط با سنگ طبیعی بیشتر برای باغ ها و خانه باغ ها استفاده می شود. در کل انتخاب سنگ دیوار حیاط با توجه به این که، این دیوار در فضای باز قرار گرفته و در مجاورت تغییرات هوا سرما و گرما، هوا زدگی، رطوبت و اکسیده شدن قرار می‌گیرد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در ادامه به معرفی بهترین نوع سنگ مورد استفاده در نمای دیوار حیاط ارزان قیمت پرداخته می شود.

نمای دیوار حیاط با سنگ

نمای جالب قلوه سنگی در توری فلزی به عنوان دیوار حیاط یا محوطه

نمای دیوار حیاط با سنگ تراورتن

سنگ تراورتن برای دیوار حیاط نسبت به سنگ‌ های دیگر به علت زیبایی، قیمت مناسب، طرح دار بودن، مقاومت، دوام و چسبندگی مناسب‌ترین انتخاب است. سنگ تراورتن دارای ویژگی ‌هایی است که آن را به مناسب ‌ترین سنگ برای نمای دیوار حیاط با سنگ تبدیل کرده است.

نمای دیوار حیاط ارزان

اجرای آبنمای سنگی برای تزئین نمای دیوار حیاط

یکی از این ویژگی ها، قیمت مناسبی است که این سنگ در میان انواع سنگ های مصرفی برای نما دارد. نمای دیوار حیاط با سنگ تراورتن در میان انواع نمای دیوار حیاط کلاسیک قیمت مناسب تری دارد.

این سنگ طرح ها و رگه های زیبایی دارد که نمای جذابی ایجاد می کند. نمای دیوار حیاط با سنگ تراورتن در مقابل تغییرات جوی بسیار مقاوم است و شستشوی ساده ای نیز دارد.

نمای دیوار حیاط با سرامیک

نمای دیوار حیاط با سرامیک یکی دیگر از انواع نمای دیوار حیاط ارزان است. قیمت متریال سرامیک نسبت به سنگ پایین تر است و در عین حال جذابیت و زیبایی خاص خود را دارد. برای خرید  نمای دیوار حیاط با سرامیک باید چند نکته را در نظر داشت.

نمای دیوار حیاط با سرامیک

نمای حیاط دیوار سرامیک

زیبایی و تنوع رنگ، اندازه، مدرن بودن طرح، ضریب جذب رطوبت، مقاومت در برابر فشار، نوع نصب، ثبات رنگ در برابر تابش آفتاب از مواردی است که در زمان تهیه متریال نمای دیوار حیاط با سرامیک باید در نظر داشت. سرامیک های نما در درجه های کیفی مختلفی تولید می شوند که رنج های مختلف قیمت نمای دیوار حیاط با سرامیک نیز بر همین تعیین می شوند.

نمای دیوار حیاط ارزان

قرار دادن گلدان ها و درختچه ها در مجاورت دیوار حیاط چوبی

نمای دیوار حیاط ارزان با الوار چوب

یکی دیگر از روش های تزئین محوطه، نمای دیوار حیاط ارزان با الوار چوب است. چوب متریال گران قیمتی است اما استفاده از ضایعات چوبی و الوار های دور ریختنی هزینه ها را به شدت کاهش داده و در نهایت نمای زیبایی نیز ایجاد می کند.

نمای دیوار حیاط ارزان

اجرای چوب برای نمای دیوار محوطه

ارزانترین نمای دیوار حیاط با کمک ضایعات چوبی و تزئینات این چنینی اجرا می شود.

نمای دیوار حیاط ارزان

اجرای ارزانترین نمای دیوار حیاط با تزئینات ضایعات الوار چوب

نمای دیوار حیاط سبز

یکی از راه های طراحی نمای دیوار حیاط ارزان ، طراحی با کمک گلدان ها و سبزینگی است. دیوار سبز امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده اند و برای طراحی نماهای تراس، بام، روف گاردن و دیوار حیاط نیز کاربرد دارند.

نمای دیوار حیاط ارزان

دیوار سبز گلدانی برای نمای دیوار حیاط

برای طراحی نمای حیاط می توان دیوار ها را به کمک گیاهان و گل های رنگارنگ و گلدان های زیبا به زیبایی تزیین کرد. این روش هم چنین هزینه ی زیادی ندارد و می توان با بودجه های محدود تر نیز برای اجرای نمای دیوار حیاط ارزان قیمت اقدام نمود. در ادامه نمونه هایی از نمای دیوار حیاط با کمک گیاهان را مشاهده خواهید کرد.

نمای دیوار حیاط ارزان

ترکیب متریال چوب و گیاهان برای تزئین نمای دیوار حیاط
ارزانترین نمای دیوار حیاط

ترکیب متریال سنگ و گیاه برای نمای دیوار حیاط
ارزانترین نمای دیوار حیاط

استفاده از گلدان های بتنی برای اجرای دیوار سبز حیاط
ارزانترین نمای دیوار حیاط

دیوار سبز گلدانی حیاط

نورپردازی نمای دیوار حیاط

طراحی حرفه ای نورپردازی یکی از مواردی است که در ساخت نمای دیوار حیاط ارزان بسیار مورد توجه قرار می گیرد. نمای دیوار حیاط کلاسیک در تاریکی شب جلوه و زیبایی خود را از دست می دهد، بنابراین طراحی نورپردازی مناسب برای آن بسیار توصیه می شود.

ارزانترین نمای دیوار حیاط

نورپردازی دیوار حیاط

نکته ی دیگر طراحی حرفه ای نورپردازی در نمای دیوار حیاط ارزان ، به خصوص قسمت تزیینات دیوارها است که جذابیت آن محوطه را چندین برابر می سازد. معمولا نمای دیوار حیاط کلاسیک از تزئینات بیشتری برخوردار بوده و نورپردازی آن نیز جذاب تر خواهد بود.

نمای دیوار حیاط ارزان

انواع نورپردازی دیوار حیاط

برای نورپردازی می توان از انواع روشنایی های نقطه ای، متمرکز، خطی و … استفاده کرد. در ادامه نمونه هایی از چراغ های به کار رفته برای نورپردازی نمای دیوار حیاط ارزان قیمت را مشاهده خواهید کرد.

نمای دیوار حیاط ارزان

انواع روشنایی های به کار رفته در تزئین دیوار های حیاط
نمای دیوار حیاط ارزان

انواع چراغ های مناسب برای نورپردازی دیوار حیاط
ارزانترین نمای دیوار حیاط

نورپردازی نمای دیوار حیاط

دکوربندی مدرن روشی برای ترئین دیوار است که هم برای نمای دیوار حیاط کلاسیک و هم برای نمای دیوار حیاط با سنگ و نمای دیوار حیاط با سرامیک امکان پذیر است. در دکور بندی مدرن به روی نمای دیوار، می توان از گلدان ها، دکور های فلزی و چوبی به روی نمای اصلی استفاده کرد.

نمای دیوار حیاط ارزان

استفاده از دکور های مختلف برای تزئین نمای دیوار حیاط

این دکور ها هم می توانند به طور کامل دیوار را پوشش دهند و هم می توانند در بخشی از نما قرار بگیرند. اجرای دکور بندی مدرن هزینه ی اجرای نمای دیوار حیاط را کمی افزایش می دهد اما در عین حال باعث زیبایی چند برابر محوطه خواهد شد.

نمای دیوار حیاط ارزان

دکور فلزی طرح دار نمای دیوار حیاط

در ادامه تصاویری از انواع دکوربندی مدرن نمای دیوار حیاط ارزان قیمت را مشاهده خواهید کرد.

ارزانترین نمای دیوار حیاط

انواع دکوربندی دیوار حیاط
نمای دیوار حیاط ارزان

دکورهای چوبی به کار رفته به روی نمای سیمانی حیاط
نمای دیوار حیاط ارزان

تزئین نمای دیوار حیاط با گلدان ها

برای مطالعه بیشتر:

نمای خانه دوبلکس

دیوار سبز طبیعی

نمای آجر نسوز سفید

نمای ساختمان با آجر نسوز

نمای آجر سفال

نمای سرامیکی بیرون ساختمان

دیوار سبز مصنوعی ارزان

نمای سنگ ساختمان

نمای سیمانی ساختمان

نمای چوبی ساختمان

نمای فلزی ساختمان

نماکاری ساختمان در تبریز

بلوک نمادار تبریز بلوک نمادار ارومیه بلوک نمادار اردبیل بلوک نمادار اصفهان بلوک نمادار کرج بلوک نمادار ایلام بلوک نمادار بوشهر بلوک نمادار شهرکرد بلوک نمادار بیرجند بلوک نمادار مشهد بلوک نمادار بجنورد بلوک نمادار اهواز بلوک نمادار زنجان بلوک نمادار سمنان بلوک نمادار زاهدان بلوک نمادار شیراز بلوک نمادار قزوین بلوک نمادار قم بلوک نمادار سنندج بلوک نمادار کرمان بلوک نمادار کرمانشاه بلوک نمادار یاسوج بلوک نمادار گرگان بلوک نمادار رشت بلوک نمادار خرم آباد بلوک نمادار ساری بلوک نمادار اراک بلوک نمادار بندرعباس بلوک نمادار همدان بلوک نمادار یزد بلوک نمادار کیش بلوک نمادار قشم

قیمت هبلکس

جکوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 3.85 ( 10 نظر)