استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار سبز کابلی

دیوار سبز کابلی
دیوار سبز کابلی

یکی دیگر از انواع دیوار سبز، دیوار سبز کابلی است. این مدل شباهت زیادی به نوع شبکه ای دارد. در ادامه ویژگی ها، مزایا و قیمت دیوار سبز کابلی بررسی شده است.

دیوار سبز کابلی با استفاده از کابل های عمودی ضد زنگ ساخته می شود. کابل های استفاده شده در این مدل گرین وال در یک قاب فلزی کنار هم نظم می گیرند. از دیوار سبز کابلی، در محوطه سازی و فضاهای داخلی و نمای ساختمان استفاده می شود. استفاده از دیوار سبز کابلی علاوه بر زیبایی محیط موجب تصفیه شدن هوا و ایجاد رطوبت طبیعی در محیط می شوند و در حقیقت گردش هوا را بهتر می کنند.

قیمت دیوار سبز کابلی
اجرای دیوار سبز کابلی در فصای بیرون

نگهداری از دیوار سبز موضوع حائز اهمیتی است. آبیاری منظم یکی از اصول نگهداری از گیاهان دیوار سبز کابلی است. آبیاری می تواند به صورت دستی یا به صورت هوشمند انجام شود. قیمت دیوار سبز کابلی بر اساس نوع گیاه رونده و نوع و جنس مفتول استفاده شده در ساختار این مدل دیوار سبز متفاوت است.

با توجه به تغییرات روزانه قیمت ها و ارز، امکان اعلام دقیق قیمت دیوار سبز کابلی وجود ندارد، بنابراین بهتر است برای استعلام قیمت گرین وال ارزان و یا سایر گرین وال ها با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دیوار سبز کابلی
دیوار سبز کابلی

قیمت دیوار سبز کابلی

قیمت دیوار سبز کابلی به ابعاد دیوار بستگی دارد. هر چه دیوار اجرا شده بزرگ تر باشد قیمت نیز بیشتر می شود. نوع و جنس کابل استفاده شده در ساختار دیوار سبز، نوع گیاه همگی مواردی هستند که بر قیمت تاثیر مستقیمی دارند.

دیوار سبز کابلی

دیوار سبز کابلی چیست؟

در سیستم دیوار سبز کابلی، از کابل های روکش دار با ضریب حرارتی بالا، اتصالات مهار کننده، اسکوپ استیل و تجهیزات مکملی مانند فلاورباکس استفاده می شود. در این سیستم، پوشش های گیاهی رونده با رشد سریع و یا کند قابل استفاده هستند و پس از کاشته شدن در دورن باکس های مخصوص، بر روی شبکه کابل کشی شده بر روی دیوار رشد می کنند و سطح دیوار را به صورت کامل پوشش می دهند. توجه به قابلیت اجرای شبکه کابلی در متراژ و طرح دلخواه، تنوع در ابعاد و طرح دیوار از مزیت های اصلی این روش به شمار می رود.

دیوار سبز کابلی

اجرای دیوار سبز کابلی

اجرای ساده و راحت دیوار سبز کابلی از اصلی ترین مزایای این نوع گرین وال به شمار می رود. انتخاب گیاه مناسب در دیوار سبز کابلی به محل اجرای آن بستگی دارد.  اگر دیوار سبز در فصای باز اجرا شود گیاهان رونده ای که به نور نیاز دارند انتخاب مناسبی هستند. رز رونده، انواع پیچک‌ها مانند کلماتیس، نیلوفر آبی، ناقوس ارغوانی، پیچک شرابی، پیچک تلگرافی، پیچک اناری، پیچک ساعتی، گل کاغذی، و پیچ امین الدوله (یاس)  گزینه های مناسبی هستند.

استفاده از گیاهانی که به نور کمتر نیاز دارند در محیط های داخلی استفاده می شوند. نکته دیگری که در انتخاب گیاه مناسب دیوار سبز کابلی اهمیت دارد، میزان رشد گیاه است. استفاده از گیاهانی که رشد بیشتری دارند برای اجرای دیوار سبز پر پشت تر توصیه می شود.

خرید دیوار سبز کابلی
دیوار سبز کابلی در فضای بیرونی ساختمان
مزایای دیوار سبز کابلی
جداسازی فضا توسط گرین وال کابلی
اجرای دیوار سبز کابلی
اجرای دیوارسبز کابلی در نمای ساختمان
قیمت دیوار سبز کابلی
طرح متفاوت از گرین وال

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا

دیوار سبز شبکه ای

طرح دیوار سبز

دیوار سبز مدولار

مزایای دیوار سبز

فلاور باکس بتنی

دیوار سبز پتوس

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

نمای دیوار حیاط ارزان

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

دیوار سبز نمدی

ساخت گرین وال

دیوار سبز خزه ای

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز

دیوار سبز هیدروپونیک

دیوار گرین وال

قیمت وان حمامی تک نفره

ابعاد وان دونفره

قیمت وان حمامی ساده ارزان

خرید جکوزی دو نفره

وان جکوزی خانگی پرشین

جکوزی قیمت

جکوزی چیست

ارتفاع وان

وان کوچک

مرکز فروش گرین وال در تهران

قیمت آندوویلا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.45 ( 5 نظر)