دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی

دسته بندی

دیوار سبز

تعداد ارائه دهنده ها

۱۵ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت دیوار سبز مصنوعی با توجه به کیفیت گیاهان مصنوعی و طراحی دیوار سبز مصنوعی ارزان ، اتصالات و تجهیزات تغییر می کند. امروزه گرین وال ارزان مصنوعی جایگزین مناسبی برای نوع طبیعی می باشد. عمران مدرن ارائه دهنده خدمات خرید و فروش گرین وال مصنوعی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

https://omranmodern.com/files/products/8XuxRwFhvCgSUtd2GUgwD2CGUJWxzGmp.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ آکوبا پرتقالی سبز

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۶,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/gu43DtxZcQOJAwOrrayBO6xaYaaVn0Gq.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ آکوبا پرتقالی ابلق

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/kDvm3ByHJXBg61csJizoZpsGZbSkhiJS.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ آکوبا پرتقالی فانتزی سبز

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/k87dfBjaNf3OO9CXZ3sP0KnFpr4nz5pT.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ آکوبا پرتقالی فانتزی ابلق

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۸,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/IeW2yrukVCzHP4fihjdxdzesPppSlxtb.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ انبه پرتقالی ابلق

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/zM34zVUDBYJaQjK4RstQugNXYBanhHcY.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ انبه پرتقالی فانتزی سبز

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۶,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/gVhfCFZPEetxvtB9l4IOYlmsMCfAZoK0.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ انبه پرتقالی فانتزی ابلق

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۷,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/7WH8F0oLLm54CQZ1kXUuFNMJnm0e7hlj.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ پتوس سبز

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۲,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/EgGfGgEwHjwQ42TUhc1UU23Np12CLqyC.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ پتوس ابلق

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۳,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
https://omranmodern.com/files/products/oTl104TFwyFWmYOGWGQMNhtUAYwW4Mhc.jpg

پنل دیوار سبز مصنوعی مدل برگ پرتقالی

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۵۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

قابل نصب در فضای باز:

بله
ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

دیوار سبز مصنوعی

دیوار سبز مصنوعی فاقد گیاهان و گل های طبیعی بوده و از همین رو از تنوع بالاتری برخوردار هستند. امروزه مدل ها و ابعاد مختلفی از پنل گرین وال مصنوعی برای کاربری های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نگهداری پنل دیوار سبز مصنوعی نسبت به نوع طبیعی آن بسیار ساده تر بوده و دوام و ماندگاری بالاتری دارد. از سویی دیگر قیمت گرین وال مصنوعی نیز به صرفه تر بوده و خرید آن با توجه به عمر طولانی تری که دارد، اقتصادی بوده و در واقع جزو گرین وال ارزان محسوب می گردد. فروش دیوار سبز مصنوعی ارزان در انواع مختلف و با مقیاس های گوناگون انجام می شود. جهت خرید و استعلام قیمت دیوار سبز مصنوعی ارزان می توانید با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

 

دیوار سبز مصنوعی
دیوار سبز مصنوعی برای فضاهای داخلی

 

قیمت دیوار سبز مصنوعی

در زندگی روزمره بسیاری از افراد از لحاظ بصری نیاز به آن دارند تا در قسمت های مختلف با فضاهای سبز روبرو شوند و از دیدن آن لذت ببرند. از این رو امروزه می توان با استفاده از پنل دیوار سبز مصنوعی در قسمت های مختلف از محیط، فضای سبز را ایجاد کرد و حس طبیعت را در افراد القا نمود. خرید دیوار سبز مصنوعی بیشتر برای محیط هایی که شرایط کاشت گیاهان طبیعی وجود ندارد، توصیه می شود. قیمت گرین وال مصنوعی با توجه به کیفیت گیاهان مصنوعی و طراحی دیوار سبز مصنوعی ارزان ، اتصالات و تجهیزات تغییر می کند. قیمت دیوار سبز مصنوعی ارزان نیز تا حدی به اجرا و نصب آن وابسته است.

 

دیوار سبز مصنوعی
پنل های دیوار سبز مصنوعی

 

دیوار سبز مصنوعی ارزان

امروزه دیوار سبز مصنوعی ارزان به جایگزین مناسبی برای دیوار سبز طبیعی برای پیمانکاران و صاحب خانه ها تبدیل شده است. از اصلی ترین راه های برون رفت از این بحران شبیه سازی فضای سبز و مهم ترین مصداق این شبیه سازی استفاده از پنل گرین وال مصنوعی می باشد. از انجایی که نگهداری و مراقبت از دیوار سبز طبیعی کمی دشوار و نیاز به تخصص دارد تمایل افراد به خرید دیوار سبز مصنوعی بیش از پیش شده است. امروزه تعداد شرکت های ارائه دهنده دیوار سبز مصنوعی ارزان رو به گسترش است. 

 

قیمت دیوار سبز مصنوعی
استفاده از دیوار سبز مصنوعی در فضاهای خارجی

 

گرین وال ارزان

برای خرید گرین وال ارزان می توان انواع دیوار سبز مصنوعی را انتخاب نمود. همان طور که پیشتر بیان شد، بر اساس طرح و کیفیت، قیمت گرین وال ارزان مصنوعی متفاوت است. به منظور خرید گرین وال ارزان مصنوعی می توان از میان طرح های پرتقالی کالای مورد نظر را انتخاب نمود. طرح پتوس نیز جزو گرین وال ارزان محسوب می گردد.

 

انواع دیوارسبز مصنوعی

اگر در منزل یا محل کار خود امکان نگهداری گیاهان و گل ها را ندارید، و در عین حال به دنبال ایجاد یک فضای سبز برای تغییر روحیه ساکنین و کارکنان هستید، دیوارسبز مصنوعی از بهترین گزینه ها خواهد بود. نصب دیوار سبز مصنوعی بسیار ساده بوده و نیازی به نگهداری ندارد. انواع پنل دیوار سبز مصنوعی ، در مدل ها و با شبیه سازی هر نوع گیاهی که مد نظرتان باشد، به فروش می رسد. 

 

دیوار سبز مصنوعی
انواع گیاهان در دیوارسبز مصنوعی

 

ماده اصلی ساخت پنل دیوار سبز مصنوعی ، پلی اتیلن است. پلی اتیلن با مواد افزودنی دیگری ترکیب شده و به کمک قالب هایی که شکل ظاهری گیاهان را به طبیعی ترین شکل ممکن ایجاد می کند، محصول نهایی به اسم دیوار سبز مصنوعی را به وجود می آورد. گاها پنل های نگهدارنده برگ و گل ها به صورت جدا قالب گیری و ساخته شده و بعدا برگ ها به آن ها متصل می شوند.

 

دیوار سبز مصنوعی پنلی

در سیستم دیوار سبز مصنوعی قیمت نوع پنلی آن بیشتر بوده و تجهیزات بیشتری نیز دارد. برای فروش پنل دیوار سبز ارزان از شبکه هایی در ابعاد مختلف که به روی آن ها گیاهان نصب می شوند، استفاده می کنند. در هنگام خرید گرین وال مصنوعی باید توجه داشته باشید، ابعاد پنل ها با ابعاد دیواری که قرار است به روی آن ها نصب شوند، همخوانی داشته باشد. 

 

پنل دیوار سبز مصنوعی
پنل دیوار سبز مصنوعی

 

دیوار سبز مصنوعی شاخه ای

دیوار سبز مصنوعی شاخه ای به گونه ای است که شاخه های مصنوعی گیاهان و گل هایی که مد نظر است به صورت ریسه و تو در تو در محل نصب می شود. انواع پنل گرین وال مصنوعی قیمت متنوعی دارد و نوع شاخه ای آن به صرفه تر بوده و بیشتر در فضاهای داخلی و برای تزئین دیوار های کوتاه و مساحت های کم مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دیوار سبز مصنوعی
انواع رنگ ها در دیوار سبز مصنوعی

 

پنل دیوار سبز مصنوعی

پنل دیوار سبز مصنوعی نیاز به آبپاشی، تابش نور و ... ندارد. نگهداری بسیار آسانی داشته و عمر طولانی دارد. تنها روش نگهداری پنل دیوار سبز مصنوعی شتسشوی آن ها است. گرد  و غبار به مرور این نوع دیوار سبز را کدر کرده و جذابیت اولیه آن را کاهش می دهد. در روش های شستشو می توان از یک دستمال گردگیری و مواد شوینده، شلنگ آب و همینطور از سرکه جهت شستشوی برگ های پنل دیوار سبز مصنوعی استفاده نمود. نصب پنل دیوار سبز مصنوعی به دیوار نیز می تواند با کمک پیچ، میخ، منگنه و ... صورت گیرد.

 

خرید دیوار سبز مصنوعی

 

فروش پنل دیوار سبز مصنوعی به صورت نر و ماده انجام می گیرد. پنل های نر و ماده در یکدیگر چفت شده و صفحه ای پیوسته از دیوار سبز را ایجاد می کنند. همچنین می توان از پنل های متنوع با طرح های مختلفی در کنار یکدیگر استفاده کرد تا طرح های چشم نوازی به وجود بیاید.

 

پنل دیوار سبز مصنوعی
اتصالات نر و ماده پنل ها

 

خرید دیوار سبز مصنوعی

در هنگام خرید دیوار سبز مصنوعی لازم است به یک سری نکات توجه شود. 

  • شناخت فروشنده معتبر: برای خرید گرین وال مصنوعی لازم است ابتدا با فروشنده ها و مراکز خرید دیوار سبز مصنوعی آشنایی پیدا کنید.
  • کیفیت گیاهان: بسته به اینکه دیوار سبز مصنوعی برای چه کاربری به کار برده می شود، کیفیت گیاهان ساخته شده برای آن نیز متفاوت است. اگر قرار است نمای گیاهان پنل دیوار سبز مصنوعی از دور نمایان باشد، می توان از کیفیات پایین تری استفاده نمود، اما اگر قرار است نمای دیوار سبز مصنوعی از نزدیک دیده شود بهتر است بالاترین کیفیت آن را خریداری کنید تا به طبیعی ترین شکل ممکن دیده شود.
  • تناسب با محیط: تناسب گیاهان و پنل با محیط از مهم ترین فاکتور های خرید دیوار سبز مصنوعی می باشد. بسته به اینکه فروش پنل دیوار سبز مصنوعی برای چه کاربری انجام می شود، می توان از گیاهان مختلفی برای آن استفاده نمود.

 

دیوار سبز مصنوعی ارزان
دیوار سبز مصنوعی با گیاهان سرخ

 

فروش دیوار سبز مصنوعی

فروش دیوار سبز مصنوعی با ابعاد گوناگون و مدل های مختلفی انجام می شود. برای خریداری این محصول می توانید ابتدا به بررسی محیط و کاربری مد نظرتان بپردازید و سپس نسبت به خریداری پنل دیوار سبز مصنوعی در هر مدلی اقدام نمایید. این موضوع باعث خرید گرین وال ارزان تر و جلوگیری از هدر رفت هزینه می شود.

 

گرین وال مصنوعی قیمت
استفاده از گرینوال مصنوعی در دکوراسیون داخلی

 

کاربرد دیوار سبز مصنوعی

از پنل دیوار سبز مصنوعی می توان در فضاها و کاربری های مختلفی استفاده نمود. دیوار های جداکننده در فضاهای اداری و یا تجاری، روف گاردن ها و بام های سبز، لابی ها و فضاهای ورودی مجتمع های مسکونی یا تجاری، رستوران ها و مراکز فرهنگی به جهت بهبود روحیه افراد ساکن در آن، مجموعه های ورزشی و ... بهترین گزینه برای استفاده از گرین وال ارزان هستند.

 

پنل دیوار سبز مصنوعی
استفاده از دیوار سبز مصنوعی در فضاهای اداری

 

مزایای خرید گرین وال مصنوعی

  • نگهداری آسان: از جمله ویژگی های دیوار سبز مصنوعی ، نگهداری آسان آن ها می باشد. پس از خرید این محصول لازم نیست آبیاری یا تعویض خاک داشته باشند و می توانند سال ها سال با همان کیفیت اولیه ظاهر جذابی به محیط کار یا منزل شما بدهند.
  • امکان نصب بدون شرایط خاص: نصب دیوار های سبز از نوع طبیعی باید در مکان هایی باشد که از نور و تهویه مناسبی برخوردار باشد تا گیاه عمر بیشتری کرده و آسیب نبیند. این شرایط برای پنل دیوار سبز مصنوعی وجود ندارد و می توان آن را عملا در هر مکانی مانند فضاهای تاریک و بدون نورگیری نیز قرار داد.
  • قیمت گرین وال مصنوعی : مناسب بودن قیمت این محصول یکی دیگر از مزایایی است که آن را به کالایی محبوب در میان خریداران تبدیل کرده است.
  • عرض کم: پنل دیوار سبز مصنوعی نسبت به نوع طبیعی آن از ضخامت بسیار کمتری برخوردار بوده و قابلیت نصب در فضاهای تنگ و راهرو های باریک را نیز دارد.

 

پنل دیوار سبز مصنوعی
شبکه های پنل دیوار سبز مصنوعی

 

  • تنوع بالای انواع دیوار سبز مصنوعی : این محصول در هر مدل و ابعادی که در نظر شما باشد، تولید می شود. استفاده از دیوار سبز مصنوعی در راستای هماهنگی با محیط اطراف می تواند در ابعاد و مدل های گوناگونی تولید شود. هیچ گونه محدودیتی در انتخاب گیاهان پنل دیوار سبز مصنوعی وجود ندارد و حتی به صورت ترکیبی نیز به فروش می رسند.
  • مقاومت در برابر نور خورشید: یکی از ویژگی های مهم این محصول مقاومت بالای آن در برابر نور خورشید و آفتاب می باشد. تابش آفتاب می تواند به مرور باعث فرسودگی و تغییر رنگ برخی متریال ها شود، اما دیوار سبز مصنوعی از این ویژگی مستثنا بوده و برای استفاده در محیط های باز و در معرض تابش نور خورشید گزینه مناسبی است.
  • در دسترس بودن: دیوار سبز مصنوعی خرید راحت و سریعی داشته و در صورت نیاز می توان آن را به سادگی خریداری کرد. فروش دیوار سبز مصنوعی ارزان هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری امکان پذیر است. پنل گرین وال مصنوعی قیمت مناسبی داشته و در همه ابعاد و مدل های بسیار متنوعی قابل خریداری می باشد.

 

گرین وال ارزان
جذابیت فضاهای داخلی با کمک پنل گرین وال مصنوعی قیمت مناسب

 

معایب دیوارسبز مصنوعی

طبیعی است که دیوار سبز مصنوعی ویژگی های یک گیاه طبیعی را ندارد. به عنوان مثال گیاهان طبیعی هوا را تصفیه کرده و با تولید اکسیژن در بهبود آلودگی هوا موثر هستند. اما پنل دیوار سبز مصنوعی طبعا این ویژگی را ندارد. هم چنین گیاهان طبیعی هوا را مرطوب نگه داشته و در ایجاد محیطی مطبوع موثر هستند. اما این محصول جزو گرین وال ارزان محسوب می گردد و از این نظر مقرون بصرفه است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

سینا زارع

هزینه 6 مترمربع گرین وال چمن مصنوعی دیواری حدودا چقدر میشه؟

میلاد صفری

برای نما گرین وال مصنوعی توصیه میشه یا گرین وال طبیعی؟

هستی پریزاد

گرین وال ارزان کدوم طرح ها میشه؟ برای فضای آرایشگاه میخوام اجرا کنم اما نمیخوام گرون باشه

صادق ایمانی

کدوم طرح دیوار سبز مصنوعی طبیعی تر به نظر می رسه؟

حسام

گرین وال طبیعی هم کار میکنید؟

جواد معروفی

بنظرم لازمه در کنار دیوار سبز مصنوعی حتما از گیاه طبیعی هم استفاده بشه

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما