استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تولید کننده دیوار سبز

تولید کننده دیوار سبز
تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز یا گرین وال (Green Wall) ، به دیواری گفته می شود که بخشی از آن یا تمام آن با استفاده از گیاه، تزئین شده باشد. ایجاد نمای زیبا و فضای تزئینی ، تهویه هوا و همچنین افزایش ارزش اقتصادی ملک ، از جمله مزایای ساخت دیوار سبز به شمار می آید. دیوار سبز به شیوه های مختلفی همچون مدولار ، کابلی ، شبکه ای ، پلیمری و … طراحی و ساخته می شود. بر این اساس قیمت دیوار سبز نیز متفاوت خواهد بود. تولید کننده گلدان دیوار سبز در زمینه طراحی و اجرای دیوار سبز فعالیت می کند.

 این روزها شناخت شرکت های تولید کننده دیوار سبز بیش از پیش مورد توجه پیمانکاران و صاحبین کسب و کار قرار گرفته است. افزایش جمعیت و آپارتمان سازی باعث کمبود فضای سبز شهری در زندگی است. یکی از راه های فرار از این بحران شبیه سازی فضای سبز به روش هایی مثل روف گاردن در پشت بام خانه ها یا دیوار سبز در نما یا داخل اماکن می باشد. شرکت عمران مدرن با حضور متخصصین حوزه های مرتبط تولید کننده دیوار سبز، مشاوره رایگان ارائه می دهد. سایر خدمات محوطه سازی و فضای سبز شامل جابجایی درخت، اجرای سیستم آبیاری محوطه، اجرای روف گاردن، کاشت گل و گیاه و محوطه سازی می باشد. هزینه اجرای دیوار سبز در هر یک از شرکت های تولید کننده دیوار سبز با توجه به روش اجرا، متراژ گرین وال و … متغیر است.

تولید کننده دیوار سبز
دیوار سبز

تولید کننده گلدان دیوار سبز

گلدان یکی از آیتم های اصلی در دیوار سبز به شمار می رود. از این رو تولید کننده های گلدان دیوار سبز برای سازندگان بسیار مهم و تاثیر گذار است. گلدان دیوار سبز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. این گلدان ها بخشی یا تمام آن دارای پوشش گیاهی است. گلدان دیوار سبز باعث می شود که بتوانند، گیاه را به راحتی، با کیفیت عالی به دیوار متصل کنند. تولید کننده گلدان دیوار سبز ، به این دلیل که، در طراحی ها دارای ساختاری منحصر به فرد می باشد، می تواند امکانات و انتخابات زیادی را در اختیار اجرا کنندگان قرار دهد.

تولید کننده دیوار سبز
نصب گلدان دیوار سبز

تولید کننده گلدان دیوار سبز، شرایطی را ایجاد می کند تا گیاهان قبل از نصب به دیوار، به رشد و تثبیت ریشه ی متناسب خود رسیده باشند.

فلاورباکس بتنی نسل جدیدی از گلدان های به روز و توسعه یافته است که بیشتر در محیط های شهری مانند پارک ها مورد استفاده قرار می گیرند.

بهترین تولید کننده دیوار سبز

تولید کننده دیوار سبز در زمینه طراحی و اجرای دیوار سبز فعالیت می کند. با گسترش بی رویه شهرها و کمبود فضای سبز، تولید کننده دیوار سبز یا اجرای گرین وال در شهرهای مدرن به عنوان راهکاری برای افزایش پوشش گیاهی در ساختمان ها مطرح شد. انواع پنل دیوار سبز می تواند علاوه بر زیبایی و طراوت محیط جهت مطبوع کردن هوا، تعدیل دما و کاهش آلودگی صوتی استفاده شود. در همین راستا تقاضای نمای زنده سبز در پروژه های مختلف و حتی خانه های مسکونی رو به افزایش است. لازم به ذکر است که اجرای دیوار سبز طبیعی ، بسته به نوع سیستم آن جزئیات خاص خود را می طلبد، که در صورت عدم رعایت و نقص در اجرا می تواند خرابی هایی را با نفوذ رطوبت در فضاهای دیگر به بار بیاورد.

ما در عمران مدرن بهترین تولید کننده دیوار سبز و تولید کننده گلدان دیوار سبز را گردآوری کرده ایم.

تولید کننده گلدان دیوار سبز
استفاده از دیوار سبز برای نشاط بخشی به فضا

برای مطالعه بیشتر:

قیمت دیوار سبز

آلاچیق

مجری روف گاردن

طرح روف گاردن

فروش پنل دیوار سبز

فلاور باکس بتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *