استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

اجرای گرین وال مصنوعی

اجرای گرین وال مصنوعی
اجرای گرین وال مصنوعی

اجرای گرین وال مصنوعی ، تفاوت های زیادی با نوع طبیعی آن دارد و برای اجرای آن لازم است نکات و مراحل به خصوصی طی شود. البته اجرای دیوار سبز مصنوعی نسبت به نوع طبیعی بسیار آسان تر و همچنین سریع تر بوده و از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر است. در ادامه به بررسی مراحل نصب گرین وال مصنوعی و ملاحظات اجرای آن پرداخته می شود.

هزینه اجرای گرین وال مصنوعی

برای بررسی قیمت اجرای گرین وال مصنوعی باید به متریال و قیمت خرید آن اشاره کرد. گرین وال مصنوعی از پنل هایی تشکیل می شود که با وجود اتصالات از پیش تعیین شده و مخصوصی که دارد، به راحتی در یکدیگر چفت شده و نمایی زیبا به وجود می آورند. جنس پنل های دیوار سبز از پلی اتیلن و افزودنی های دیگر است که با کمک قالب های مخصوص در مدل های مختلف تولید می شوند.

اجرای گرین وال مصنوعی
پنل گرین وال مصنوعی

قیمت اجرای گرین وال مصنوعی تا حدی به کیفیت مواد به کار رفته در ساخت پنل ها و نحوه تولید بستگی دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت اجرای دیوار سبز مصنوعی ابعاد پنل ها و نوع اتصالات است. رایج ترین نوع اتصالات برای پنل ها از نوع نر و ماده بوده و به راحتی در یکدیگر چفت می شوند؛ از این رو نصب و اجرای گرین وال مصنوعی ساده و سریع بوده و هزینه بالایی نیز ندارد.

اجرای گرین وال مصنوعی
گرین وال مصنوعی در رستوران

مراحل نصب گرین وال مصنوعی

نصب گرین وال مصنوعی مراحل پیچیده یا طولانی ندارد و به سادگی در عرض چند ساعت در محیط مورد نظر نصب می شود. پنل ها در اجرای دیوار سبز مصنوعی نیاز به آبیاری یا دریافت نور خورشید ندارد و از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار هستند. در ادامه به مراحل اجرای گرین وال مصنوعی پرداخته می شود.

اجرای گرین وال مصنوعی
اجرای گرین وال مصنوعی
  • مرحله اول: زیرسازی دیوار معمولا اولین گام در نصب دیوار سبز است؛ اما هنگام اجرای گرین وال مصنوعی ، این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار نیست و دیوار بدون زیرسازی نیز بستر مناسبی برای شروع کار است.
  • مرحله دوم: در این مرحله باید تصمیم بگیرید از پیچ، میخ یا منگنه برای نصب پنل ها استفاده کنید. استفاده از میخ رایج ترین روش است. هر کدوم از پنل ها به کمک اتصالاتی که گفته شد به دیوار متصل شده و پنل های بعدی به دیوار و پنل قبلی مانند یک جورچین متصل می شوند.
  • مرحله سوم: آخرین گام نصب گرین وال مصنوعی ، نگهداری این نوع دیوار سبز است. جنس پنل ها در اجرای گرین وال مصنوعی به گونه ای است که به مرور زمان گرد و غبار به خود گرفته و رنگشان کدر و تیره می شوند. تنها لازم است با یک دستمال خیس دیوار سبز را تمیز کنید یا حتی پنل ها را خارج کرده و آن ها را بشویید و دوباره نصب کنید. بسته به محل زندگی و میزان گرد و غبار و آلودگی فاصله زمانی تمیز کردن گرین وال مصنوعی شما متغیر می باشد.
اجرای گرین وال مصنوعی
کیفیت برگ های گرین وال

کاربرد گرین وال مصنوعی

نصب گرین وال مصنوعی در فضاها و محیط های مختلفی قابل انجام است. در ادامه محیط هایی که اجرای گرین وال مصنوعی در آن رایج تر است، بررسی شده اند.

اجرای گرین وال مصنوعی در محیط مسکونی

محیط های مسکونی بستر مناسبی برای اجرای گرین وال مصنوعی می باشند. از آنجایی که فضاهای داخلی به دور از نور مستقیم خورشید هستند و مراقبت و نگهداری آن ها دشوار تر نیز می باشد، بهتر است از گرین وال مصنوعی برای دکور آن ها استفاده شود. گرین وال مصنوعی داخل منزل، علاوه بر قیمت مناسب و نصب آسان، نمای زیبایی ایجاد کرده و در اجرای دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی، جزو المان های مهم و کاربردی به شمار می رود.

اجرای گرین وال مصنوعی
اجرای گرین وال مصنوعی در منزل

اجرای گرین وال مصنوعی در محیط اداری

از دیگر موارد اجرای گرین وال مصنوعی ، محیط های اداری می باشد. اجرای دیوار سبز مصنوعی ، به کوددهی و آبیاری نیاز ندارد و برای محیط اداری که فضای پر رفت و آمدی است و ممکن است گیاه طبیعی آن طور که باید مراقبت و نظارت نشود، نصب گرین وال مصنوعی مناسب تر می باشد.

اجرای گرین وال مصنوعی
گرین وال در فضای اداری

نصب گرین وال مصنوعی در محیط تجاری

حتما تا به حال در پاساژ ها و مراکز خرید دیوار سبز دیده اید. اجرای گرین وال مصنوعی در فضاهای تجاری، علاوه بر آن که در بهبود روحیه افراد موثر است، فضا را از یکنواختی خارج کرده و افراد به گذراندن بیشتر زمان در مراکز خرید تشویق می کند.

مزایای اجرای گرین وال مصنوعی

  • وزن کم و اجرای آسان: یکی از ویژگی های مثبت گرین وال مصنوعی وزن کم آن می باشد. بر خلاف گرین وال طبیعی که وزن بالایی داشته و اجرای آن نیز به تمهیدات و تجهیزات به خصوصی نیاز دارد، اجرای گرین وال مصنوعی ساده و سریع بوده و هزینه های اجرای آن نیز مناسب تر است.
اجرای گرین وال مصنوعی
تنوع گیاهان در گرین وال مصنوعی
  • طراحی متنوع: شما می توانید با اجرای دیوار سبز مصنوعی ، حتی انواعی از گیاهان طبیعی که نگهداری دشوار و پر هزینه ای دارند را به سادگی در نوع مصنوعی در طراحی های داخلی به کار ببرید.
  • نگهداری آسان: اجرای دیوار سبز مصنوعی بسیار آسان تر است زیرا نیازی به آبیاری، کوددهی و هرس کردن یا تعویض خاک ندارد. همچنین اقداماتی مانند زهکشی یا نصب عایق رطوبتی برای دیوار در اجرای گرین وال مصنوعی لازم نیست.
اجرای گرین وال مصنوعی
پنل های دیوار سبز مصنوعی
  • در دسترس بودن: از دیگر ویژگی های گرین وال مصنوعی می توان به در دسترس بودن آن با تنوع بالا اشاره کرد. شما هر زمان که بخواهید در هر مدل و رنگ و ابعادی می توانید دیوار سبز مصنوعی را خریداری نمایید. امکان خرید گرین وال مصنوعی به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است.
  • ضخامت کم: امکان اجرای گرین وال مصنوعی در راهرو های تنگ و باریک یا فضاهایی با متراژ کم امکان پذیر است؛ زیرا ضخامت یا لایه گرین وال مصنوعی زیاد نیست و به راحتی در راهرو های باریک نصب می شود و فضای زیادی را اشغال نمی کند.
اجرای گرین وال مصنوعی
اجرای گرین وال مصنوعی در حیاط

معایب نصب گرین وال مصنوعی

علاوه بر تمام مزایا، اجرای گرین وال مصنوعی مشکلاتی نیز دارد. یکی از آن ها ظاهر دیوار سبز مصنوعی می باشد، گیاهان مصنوعی هر چقدر هم که طبیعی به نظر بیایند، نمی توانند جایگزین گیاهان طبیعی باشند. شادابی و طراوتی که گیاهان طبیعی دارند با هیچ گیاه مصنوعی قابل مقایسه نیست. نصب گرین وال مصنوعی برخلاف نوع طبیعی آن، در تصفیه هوا نقش ندارد و هم چنین عایق حرارت یا صوت نیست.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز در منزل

دیوار سبز پتوس

طرح دیوار سبز

مزایای دیوار سبز

گیاهان مناسب دیوار سبز

دیوار سبز نمدی

تولید کننده دیوار سبز

شرکت دیوار سبز

دیوار سبز مدولار

دیوار سبز خزه ای

دیوار سبز هیدروپونیک

دیوار سبز شبکه ای

دیوار سبز کابلی

دیوار گرین وال

جکوزی داخل حمام

خرید وان حموم

دیوار سبز اسکیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.36 ( 3 نظر)