استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار سبز نمدی

دیوار سبز نمدی
دیوار سبز نمدی

دیوار سبز بر اساس روش اجرای آن به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود. روش نمدی، یک روش نوین برای ساخت دیوار سبز است که با استفاده از پارچه ای نمدی با قابلیت زهکشی، غلاف هایی مناسب برای نگهداری گیاهان ایجاد می کند. دیوار سبز نمدی مزایایی مانند سهولت در نگهداری، انعطاف پذیری بیشتر، آبیاری ساده تر و قابلیت تعویض و ترمیم آسان گیاهان را داراست.

برای دیوار سبز نمدی، انتخاب گیاه محدودیت خاصی ندارد، با این حال برای حفظ زیبایی ، بهتر است از گیاهان رونده استفاده نشود. همچنین، گیاهانی با برگ های پهن و فراوان، به عنوان گزینه های مناسب تری برای گرین وال نمدی شناخته شده‌اند.

دیوار سبز نمدی
دیوار سبز نمدی

دیوار سبز نمدی، علاوه بر زیبایی بخشیدن به فضا، مزایایی مانند کاهش آلودگی هوا، ایجاد حس طبیعی‌تر در فضا، کاهش سر و صدای محیط، بهبود کیفیت هوای داخلی و افزایش رطوبت را داراست.

قیمت دیوار سبز نمدی به عوامل متعددی وابسته است. از جمله این عوامل می توان به نوع نمد، پلیمر سازنده آن، کیفیت و اندازه دیوار سبز نمدی اشاره کرد. با توجه به نوسانات بازار امکان اعلام دقیق قیمت گرین وال نمدی وجود ندارد، بنابراین بهتر است برای استعلام قیمت با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دیوار سبز نمدی
گرین وال

گرین وال نمدی

گرین وال نمدی، یک نوع دیوار سبز است که با استفاده از پارچه‌ای نمدی با قابلیت زهکشی برای نگهداری گیاهان ایجاد می‌شود. این پارچه نمدی، معمولاً از مواد نسوز و با دوامی مانند پلی‌استر تهیه شده و به داخل یک فضای پشتی قابل نصب است. وزن این نوع دیوار سبز نسبت به سایر مدل ها کمتر است. زیرا وزن نمد در گرین وال نمدی نسبت به فلاورباکس در مدل های دیگر دیوار سبز کمتر است.

گیاهان در دیوار سبز نمدی می‌توانند به دو صورت کاملاً عمودی و یا شیب‌دار کاشته شوند. برای نگهداری گیاهان، شبکه‌های رطوبتی و زهکشی در دیوار سبز نمدی قرار داده می‌شوند تا رطوبت ورودی به گیاهان به خوبی کنترل شود و از آب‌رسانی اضافی به زمین جلوگیری شود.

یکی از مزایای سیستم دیوارهای سبز نمدی، قابلیت تغییرپذیری آن است. به علاوه، علاوه بر قابلیت تعویض گیاه، در صورت خراب شدن نمد، می توان به راحتی پنل نمد را جایگزین کرد یا در برخی مدل ها، بخش آسیب دیده را جدا کرده و پنل جدیدی را نصب کرد.

خرید دیوار سبز نمدی
اجرای گرین وال نمدی

خرید دیوار سبز نمدی

امکان خرید دیوار سبز نمدی به صورت حضوری در شرکت های ارائه دهنده و به صورت آنلاین در سایت های فروش دیوار سبز نمدی وجود دارد. خرید آنلاین دیوار سبز نمدی امکان مقایسه قیمت ها و بررسی کیفیت ارائه دهنده های مختلف را به مشتری می دهد. عمران مدرن یکی از شرکت های فروش آنلاین گرین وال نمدی است. بهتر است قبل از خرید از ابعاد دیوار سبز مد نظر اطلاع دقیق داشته باشید.

دیوار سبز نمد پلیمری

جیب‌های نمدی در دیوار سبز نمد پلیمری با سایر انواع دیوارهای سبز تفاوت دارند. این دیوار سبز از نوع پلیمری است که در تولید جیب‌ها از نمد پلیمری با ویژگی‌های خاص استفاده می‌شود. جیب‌های نمدی به‌عنوان فلاورباکس بر روی دیوار نصب می‌شوند و از الگوی عمودی برای چیدمان آن‌ها استفاده می‌شود. هر جیب زیر جیب بالایی خود قرار می‌گیرد و در صورت استفاده از چیدمان ردیفی، دوخت کارشده در دو طرف هر جیب، مرزی را بین جیب‌های مجاور ایجاد می‌کند. علاوه بر نام دیوار سبز نمد پلیمری، این دیوار سبز به نام دیوار سبز نمدی و دیوار سبز پلیمری نیز شناخته می‌شود. این الزامات چیدمان بهتر جیب‌ها برای عملکرد بهتر سیستم آبیاری این دیوار سبز بسیار مهم هستند.

نحوه آبیاری

سیستم آبیاری دیوار سبز نمدی سیستم جالبی دارد. به این صورت که آب وارد شده در جیب اول که در بالاترین قسمت دسوار سبز قرار دارد، به دلیل جاذبه به جیب های زیرین خود نفوذ می کند. این ماجرا تا پایین ترین قسمت دیوار سبز نمدی ادامه پیدا می کند و آب اضافی از جیب آخر خارج می شود. اگر دیوار سبز نمدی در محیط داخلی ساختمان اجرا شده باشد با قرار دادن ظرف از در قسمت زیرین دیوار سبز نمدی آب اضافی را می توان جمع اوری کرد.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز در منزل

دیوار سبز پتوس

طرح دیوار سبز

دیوار سبز هیدروپونیک

مزایای دیوار سبز

گیاهان مناسب دیوار سبز

دیوار سبز کابلی

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

دیوار سبز خزه ای

نمای دیوار حیاط ارزان

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

ساخت گرین وال

دیوار سبز مدولار

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز

دیوار سبز شبکه ای

دیوار گرین وال

اندازه وان تک نفره

وان خانگی

قیمت جکوزی دونفره

سایز جکوزی

جکوزی چیست

ابعاد وان حموم

قیمت سقف شینگل

فلاور باکس بتنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.64 ( 5 نظر)