استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار سبز آکاردئونی

دیوار سبز آکاردئونی
دیوار سبز آکاردئونی

یکی از انواع دیوار سبز مصنوعی، دیوار سبز آکاردئونی نام دارد. این مدل دیوار سبز شامل نرده های چوبی با شکل پنجره است که با ریسه های برگ مصنوعی پوشیده شده است. ریسه های برگ مصنوعی در سه مدل برگ انگور، برگ پتوس و برگ گیاه شمعدانی موجود است. هر پنجره چوبی با یکی از این مدل های ریسه ها پوشیده شده است. انتخاب گیاه برای دیوار سبز آکاردئونی سلیقه ای و بر اساس موقعیت دیوار انجام می شود.

دیوار سبز آکاردئونی به عنوان یک حصار سبک و ارزان قیمت برای پوشاندن فضاهای مختلف استفاده می شود. دیوار سبز اکاردئونی در عین زیبایی و کارایی قابلیت ایستایی و جا به جایی آن نیز بسیار سریع و آسان است.

از ویژگی های دیوار سبز آکاردئونی می توان به تغییر دلخواه طول آن اشاره کرد. به عبارتی در حالت بسته و جمع شده دارای طولی کوتاه و در حالت باز و کشیده، درازای قابل توجهی یافته و مساحت بیشتری را با آن می توان پوشش داد. برای استعلام قیمت دیوار سبز آکاردئونی با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

دیوار سبز آکاردئونی
استفاده از دیوارسبز آکاردئونی پشت پنجره

قیمت دیوار سبز آکاردئونی

قیمت این محصول به نوع گیاه و کیفیت آن، متریال استفاده شده در سازه آکاردئونی آن بستگی دارد. به طور متوسط قیمت از ۶۵۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزارتومان متغیر است. قیمت دیوار سبز آکاردئونی به صورت پانلی اعلام می شود.

نصب دیوار سبز آکاردئونی بسیار ساده است و نیاز به تخصص خاصی ندارد. یکی از دلایل تمایل زیاد مشتریان به این نوع دیوار سبز همین موضوع است. همچنین امکان برش این پانل ها متناسب با محیط نیز وجود دارد. استفاده از پنل های با طرح پرتقالی یا پتوس، منجر به خرید گرین وال ارزان می گردد.

قیمت دیوار سبز آکاردئونی
ریسه آکاردئونی

خرید دیوار سبز آکاردئونی

خرید دیوار سبز آکاردئونی به صورت حضوری و آنلاین در سایت های خرید این محصول امکان پذیر است. همچنین امکان خرید حضوری این کالا در فروشگاه های فعال در شهرهای مختلف نیز وجود دارد. امروزه خرید آنلاین در کلان شهرهایی مثل تهران، تبریز و .. به دلیل صرفه جویی در وقت بیش از پیش مرسوم گردیده است. ما در عمران مدرن بهترین ارائه دهندگان دیوار سبز آکاردئونی را گردآوری کرده ایم. مشتریان محترم می توانند با بررسی قیمت ها و مشخصات این مدل دیوار سبز به خرید این محصول بپردازند. برای کسب اطلاعات دقیق تر در خصوص خرید دیوار سبز آکاردئونی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت دیوار سبز آکاردئونی

ویژگی های دیوار سبز آکاردئونی

این مدل دیوار سبز ویژگی های زیادی دارد از جمله این ویژگی ها می توان به عدم نیاز نیاز به هرس و آبیاری، نصب آسان و سریع،  قابلیت استفاده در محیط های داخلی و خارجی و قابلیت شستشو اشاره کرد.

دیوار سبز آکاردئونی در برابر آب و اشعه ماوراء بنفشم مقاومت بالایی دارد. همین موضوع باعث طول عمر بالای این مدل دیوار سبز است. دیوار سبز آکاردئونی با نام ریسه برگ آکاردئونی نیز شناخته می شود. نگهداری از ریسه برگ آکاردئونی ساده است و تنها با استفاده از یک دستمال خیس می توان آن را تمیز کرد.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا

دیوار سبز در منزل

طرح دیوار سبز

طراحی دیوار سبز

گیاهان مناسب دیوار سبز

مزایای دیوار سبز

دیوار سبز پتوس

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

نمای دیوار حیاط ارزان

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

ساخت گرین وال

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز

دیوار سبز خزه ای

قیمت وان حمامی تک نفره

وان دونفره

قیمت وان ساده ایرانی

جکوزی دونفره

ابعاد جکوزی ۴ نفره

جکوزی پرشین

عکس جکوزی خانگی

جکوزی خانگی باداب

جکوزی چیست

انواع وان حموم

قیمت وان برای حمامهای کوچک

دیوار سبز اسکیل

فروش آنلاین آندوویلا

قیمت شینگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.43 ( 6 نظر)