استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیوار سبز اسکیل

دیوار سبز اسکیل
دیوار سبز اسکیل

دیوار سبز اسکیل یکی از روش‌های ساخت دیوارهای سبز است که در آن گلدان های اسکیل برای پوشش دادن سطح دیوار استفاده می‌شود. این روش معمولا در پروژه‌های ساختمانی برای بهبود زیبایی و خنک کردن هوا به کار می رود. گلدان های دیوار سبز اسکیل در کنار هم قرار گرفته و دیوار سبز را می سازند.

دیوارسبز اسکیل هم در محیط های داخلی و هم در محیط های خارجی ساختمان قابل اجرا است. استفاده از دیوار سبز اسکیل فضا را سرسبز و شاداب می کند و در زیبایی محیط نقش بسزایی دارد.

دیوار سبز اسکیل
گلدان اسکیل

قیمت دیوار سبز اسکیل به اندازه و تعداد گلدان های اسکیل بستگی دارد. مساحت از عوامل مهم در تعیین هزینه دیوار سبز اسکیل است. معمولاً پالت‌ها و سازه‌های نگه‌دارنده دیوار سبز (که در این مدل همان گلدان اسکیل است) حکم بستر رشد گیاه را دارند، به‌صورت متری محاسبه می‌شوند. به همین دلیل مساحت تأثیر زیادی روی قیمت گرین وال خواهد گذاشت.

با توجه به نوسان قیمت ها و تغییرات لحظه ای ارز برای استعلام قیمت دیوار سبز اسکیل و خرید گرین وال ارزان با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت دیوار سبز اسکیل

قیمت دیوار سبز اسکیل به چندین عامل بستگی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اندازه دیوار سبز: اندازه دیوار سبز می‌تواند بسیار متفاوت باشد و این موضوع می‌تواند به شدت بر روی قیمت آن تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک دیوار سبز با اندازه کوچکتر ممکن است قیمت کمتری نسبت به یک دیوار سبز بزرگتر داشته باشد.

اجرای دیوار سبز اسکیل
اجرای دیوار سبز اسکیل

نوع گیاهان استفاده شده: نوع گیاهانی که در دیوار سبز اسکیل استفاده شده‌اند، نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارند. برخی گیاهان قیمت بالاتری دارند و برخی دیگر نسبتاً ارزانتر هستند. همچنین، اگر گیاهانی در دیوار سبز استفاده شده باشند که نیاز به مراقبت ویژه دارند، می‌تواند به عنوان یکی از عوامل افزایش قیمت دیوار سبز محسوب شود.

کاربرد دیوار سبز اسکیل

در ساخت دیوار سبز اسکیل از گلدان هایی استفاده می شود که مانند جورچین در یکدیگر چفت شده و شبکه ای منظم و به ابعاد دلخواه به وجود می آورد. از گلدان اسکیل دیوار سبز در روف گاردن برای سر سبز کردن و زیبایی فضا، در تراس ساختمان و یا حتی در محیط داخلی ساختمان استفاده می شود.

یکی از نکات قابل توجه در دیوار سبز اسکیل طبیعی بودن آن است. دیوار سبز مصنوعی هرچقدر هم با کیفیت باشد و گیاه آن هر چقدر هم به طور ماهرانه به صورت مصنوعی و با پلی اتیلن تولید شده باشد، به زیبایی و دلنشینی نوع طبیعی آن نمی رسد.

گلدان دیوار اسکیل

اسکیل به معنای مقیاس است و این نام به دلیل این است که گلدان اسکیل معمولاً به صورت ترکیبی از چندین اندازه مختلف ساخته می‌شود. به عبارت دیگر، گلدان اسکیل شامل چندین سایز مختلف است که در کنار هم قرار می‌گیرند و باعث ظاهری زیبا و شیک در فضایی که در آن قرار داده شده‌اند می‌شوند.

گلدان دیوار سبز اسکیل به دلیل ظاهری زیبا و شیک و همچنین قابلیت تنظیم و هماهنگی با دکوراسیون داخلی، برای استفاده در داخل خانه‌ها، محیط های کاری، رستوران ها، هتل ها و فضاهای سبز مختلف بسیار مناسب است.

گلدان دیوار اسکیل
نحوه ی قرارگیری گلدان های اسکیل

گلدان‌های دیوار سبز اسکیل معمولا به دیوار با کمک پرچ و یا پیچ متصل می‌شوند و در آن‌ها گیاهان خزه‌ای و نیمه خزه‌ای کشت می‌شوند. برای تأمین آب مورد نیاز گیاهان، می‌توان از سیستم آبیاری قطره‌ای استفاده کرد که به صورت پیوسته آب را به گیاهان تأمین می‌کند. گلدان دیوار سبز اسکیل علاوه بر زیبایی بخشیدن به محیط، می‌تواند در جذب گرد و غبار و کاهش آلودگی هوا نیز موثر باشد.

برای مطالعه بیشتر:

دیوار سبز مصنوعی دیجی کالا

دیوار سبز در منزل

طرح دیوار سبز

مزایای دیوار سبز

گیاهان مناسب دیوار سبز

دیوار سبز پتوس

تولید کننده دیوار سبز

دیوار سبز حیاط

نمای دیوار حیاط ارزان

گرین وال تراس

اجرای گرین وال مصنوعی

دیوار سبز آکاردئونی

ساخت گرین وال

دیوار سبز عمودی

انواع دیوار سبز

دیوار سبز خزه ای

قیمت وان حمامی تک نفره

وان دونفره

قیمت وان ساده ایرانی

قیمت جکوزی ۲ نفره

قیمت جکوزی ۴ نفره

پرشین جکوزی

جکوزی حمام

جکوزی های باداب

جکوزی چیست

خرید وانحمام

وان حمامی کوچک

فروش آنلاین آندوویلا

قیمت شینگل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.59 ( 3 نظر)