استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

فروش قطعات وال پست

فروش قطعات وال پست
فروش قطعات وال پست

فروش قطعات وال پست شامل فروش ناودانی، نبشی، قوطی، یا والپست های الیافی جدید می باشد. والپست ها به منظور افزایش استحکام سازه در برابر بار جانبی زلزله اجرا می شوند. از آنجایی که اجرای والپست برای دیوارهای با طول بیشتر از ۴ متر و ارتفاع بیشتر از ۳/۵ متر الزامی می باشد، فروش قطعات وال پست افزایش یافته است.

اجرای وال پست ازاین جهت الزامی است که علاوه بر اجزای سازه ای، اعضای غیرباربر هم باید در برابر بار زلزله مقاوم باشند. به عبارتی تنها استحکام اجزای باربر ساختمان برای جلوگیری از خسارات جانی و مالی کافی نمی باشد. این موضوع به ویژه در زلزله سال ۱۳۹۶ کرمانشاه کاملا مشهود بود که در نهایت به بازنگری قوانین و ضوابط اجرای والپست انجامید.

عمران مدرن فروشنده انواع قطعات وال پست می باشد. به منظور دریافت مشاوره و یا خرید انواع والپست می توانید با شرکت عمران مدرن تماس گرفته و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت فروش قطعات وال پست

قیمت فروش قطعات وال پست به نوع و جنس قطعه، قیمت روز آهن آلات، ضخامت و ابعاد والپست و … وابسته است. فروش قطعات وال پست در دو نوع ورق سیاه و گالوانیزه صورت می پذیرد که قیمت وال پست گالوانیزه از ورق سیاه بیشتر است. البته باید در نظر داشت که قطعات گالوانیزه در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند، اما قطعات ساخته شده با ورق سیاه را باید با ضد زنگ پوشش داد تا در برابر موارد ذکر شده مقاوم باشند. چنانچه ضخامت این مصالح با یکدیگر متفاوت باشد، قیمت فروش قطعات وال پست نیز متفاوت خواهد بود. خرید عمده یا خرد هم بر قیمت فروش قطعات وال پست تاثیرگذار است. قیمت وال پست آماده در اصفهان ، تهران و تمامی مناطق ایران به پارامترهای ذکر شده وابسته است.

فروش قطعات وال پست
نبشی والپست

در اجرای بلوک هبلکس می توان از بست تخت و رادیکال استفاده کرد که معمولا قیمت بست رادیکالی از انواع تخت بیشتر است.

قطعات وال پست

قطعاتی که در اجرای والپست مورد استفاده قرار می گیرند شامل مواردی همچون نبشی منقطع، ناودانی منقطع، مقطع H شکل، بست رادیکالی، بست تخت، قلاب، میلگرد بستر و گیره میلگرد بستر می باشد.

بست تخت و رادیکالی در اجرای دیوار با بلوک AAC مورد استفاده قرار می گیرد. بست رادیکالی حالت ارتجاعی داشته و موجب کاهش انتقال نیرو از دیوار به سازه می شود. به منظور اتصال دو بلوک هبلکس در یک ردیف از بست تخت استفاده می گردد.

ناودانی منقطع به صورت U شکل بوده و فاصله بین آنها به اندازه دیوار وابسته است. نبشی منقطع هم از دیگر قطعاتی است که در اجرای وال پست مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع والپست با اندازه بال مختلف تولید می شود. مقاطع H شکل هم برای اجرای وادار میانی مورد استفاده قرار می گیرند.

در دیوارچینی از میلگرد بستر هم استفاده می شود که از نظر شکل به دو نوع خرپایی و نردبانی دسته بندی می شود. به هنگام خرید از مراکز یا سایت فروش قطعات وال پست به عرض و قطر میلگرد و مفتول مورد استفاده در ساخت آن دقت نمایید. میلگردهای بستر را می توان به کمک قلاب و گیره هم اجرا کرد.

فروش قطعات وال پست
میلگرد بستر والپست

ابعاد فروش قطعات وال پست

قطعات ناودانی منقطع غالبا در ضخامت ۲ میلی متر تولید می شوند و به فروش می رسند. طول شاخه ۴۰ سانتی متری یکی از پرکاربردترین موارد فروش قطعات وال پست می باشد. عرض این قطعات غالبا به صورتی است که برای دیوارهای ۱۰، ۱۵ و ۲۰ سانتی مناسب است. سوراخ های پانچ شده بال وال پست های کناری به صورت لوبیایی می باشد.

برای وادارهای میانی از مقاطع H شکل استفاده می شود که به صورت سرتاسری اجرا می گردند. به این معنی که به صورت یکپارچه از کف تا سقف نصب می شوند. اندازه بال این مقاطع غالبا ۵ یا ۷ سانتی متر می باشد. طول وادارهای میانی که به فروش می رسند معمولا ۳ متر است.

سایت فروش قطعات وال پست

فروش قطعات وال پست هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. اما خرید آنلاین و غیر حضوری دارای مزایایی می باشد که امروزه مورد توجه قرار گرفته است. با خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه به فروشگاه نبوده و از نظر زمان و چالش های رفت و آمد به ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک، خرید آنلاین گزینه مناسب تری است. علاوه بر این با خرید و فروش قطعات وال پست به صورت اینترنتی می توان مشخصات و قیمت محصولات مختلف را مشاهده نموده و در نهایت مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری نمود.

به منظور خرید انواع قطعات مورد نیاز برای اجرای وال پست از جمله ناودانی، نبشی، مقاطع H شکل، بست تخت و رادیکالی، میلگرد بستر و گیره آن، رول بولت و … می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه کرده و با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

فروش قطعات وال پست
بست رادیکالی

برای مطالعه بیشتر:

اتصال تلسکوپی وال پست

وادار

میلگرد بستر وال پست

طراحی وال پست

وال پست چیست

وال پست ساختمان

ناودانی وال پست

وال پست جدید

نمایندگی وال پست آماده

والپست منقطع

نبشی وال پست

وال پست هبلکس

کارخانه وال پست

فرق وال پست با میلگرد بستر

جایگزین وال پست

وال پست دیوار داخلی

وال پست در اسکلت بتنی

نحوه اجرای وال پست

وال پست مش

وال پست لوبیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)