استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

تولید وال پست

کارخانه تولید وال پست
خط تولید وال پست

تولید وال پست در کارخانه تولید وال پست انجام می شود. قبل از تولید وال پست باید طراحی آن انجام شود و بر آن آن اساس وال پست مورد نظر و مناسب سازه تولید شود. طراحی و تولید وال پست بر اساس استاندارد ۲۸۰۰ انجام می شود. تولید و رعایت ضوابط وال پست پس از زلزله سال ۱۳۹۶ کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت. والپست المان غیر سازه ای است که به منظور افزایش استحکام سازه در برابر زلزله اجرا می گردد. طراح و تولید وال پست در مراحه سفت کاری سازه انجام می شود.

تولید وال پست در کارخانه تولید وال پست بر اساس جنس به دو نوع ورق سیاه و گالوانیزه صورت می گیرد. قیمت وال پست گالوانیزه بیشتر از انواع ورق سیاه می باشد. به طور کلی قیمت تولید وال پست به ضخامت، ابعاد، جنس و کیفیت آن وابسته است. برای استعلام قیمت تولید وال پست و لیست کارخانه های تولید وال پست با مشاوران عمران مدرن تماس بگیرید.

کارخانه تولید وال پست

در گذشته تولید و اجرای وال پست با استفاده از نبشی های سرتاسری انجام می شد. پیش از ابلاغ پیوست ۶ استاندارد ۲۸۰۰، برای نصب وال پست از نبشی های سرتاسری کنار ستون و متصل به زیر تیر استفاده می گردید. بر اساس ضوابط وال پست در گذشته استفاده از میخ های تفنگی مجاز بود. اما در ضوابط جدید، استفاده از میخ های کاشت به صورت ضربه ای توسط پیمانکار اجرای وال پست ممنوع می باشد و می توان از روش کاشت چرخشی (همچون پیچ و رولپلاک) استفاده کرد. با توجه به شرایط و ضوابط جدید، از وال پست به صورت منقطع در اجرا استفاده می شود.

خط تولید وال پست
تولید والپست

امروزه با توجه به سختگیری های مهندسین ناظر در اجرای والپست در سازه، تعداد کارخانه های تولید والپست رو به افزایش است. ما در عمران مدرن بهترین کارخانه های تولید وال پست را معرفی کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

تولید وال پست
والپست جدید

کارخانه وال پست

قیمت محصولات تولیدی هر کارخانه وال پست با یکدیگر متفاوت است. یکی از دلایل آن تفاوت در کیفیت محصول تولیدی می باشد. کارخانه وال پست تولید کننده انواع والپست در ابعاد مختلف می باشد. در تولید محصولات کارخانه وال پست باید ضوابط استاندارد رعایت شود.

دستگاه تولید وال پست

قبل از تولید وال پست باید نوع و ابعاد آن مشخص باشند. امروزه پیمانکاران در اکثر ساختمان ها از وال پست های ناودانی به عنوان جایگزین وال پست نبشی استفاده می کنند.

وال پستهای ناودانی که به صورت منقطع به فروش رسیده و اجرا می شوند، در ابعاد متفاوتی در کارخانه وال پست تولید می گردند. قطعات تولید شده در کارخانه وال پست غالبا دارای ضخامت ۲ میلی متر و اندازه بال ۷ سانتی متر می باشند. عرض معمول این قطعات ۱۰/۵، ۱۵/۵ یا ۲۰/۵ سانتی متر است. طول ۴۰ یا ۵۰ سانتی متر هم طول های معمول ناودانی منقطع می باشند. عرض والپست با توجه به ضخامت دیوار تعیین و تولید می گردد.

تولید وال پست
اجرای وال پست

خط تولید وال پست

امروزه خط تولید وال پست توسعه بیشتری یافته و والپست های تولید شده مزایای بیشتری نسبت به مدل های قدیمی تر پیدا کرده است. والپست‌های جدید، در مقایسه با انواع سنتی، دارای وزن کمتری هستند و به سازه بار کمتری وارد می‌کنند. همچنین، اندازه بال آنها بیشتر بوده و دیوار درون آنها قرار می‌گیرد، که امکان حرکت در داخل قاب را فراهم می‌کند. در عوض، در انواع قدیمی والپست، بال که دیوار درون آن قرار می‌گرفت، کمتر بوده و به عبارتی دیوار محدودتری در حالت حرکتی داشته است. استفاده از انواع قدیمی والپست‌ها می‌توانست به آسیب سازه در نقاط اتصال نبشی‌ها منجر شود.

والپست منقطع
والپست

به علاوه، اجرای والپست‌های جدید به راحتی انجام می‌شود و با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد. این والپست‌ها منجر به کاهش تقریباً ۳۰ درصدی هزینه‌ها می‌شوند. اجرای والپست‌های جدید به‌صورت قابل قبولی در سازه‌های بتنی و فلزی قابل انجام است.

برای مطالعه بیشتر:

وال پست جدید

وادار میانی

میلگرد بستر دیوار

طراحی وال پست

قیمت وال پست منقطع

ناودانی وال پست

نمایندگی وال پست آماده

اجرای وال پست با میلگرد بستر

وال پست چیست

نحوه اجرای وال پست در اسکلت فلزی

وال پست پنجره

نبشی برای وال پست

فرق وال پست با میلگرد بستر

جایگزین وال پست

آجر هبلکس قیمت

آزمایش خاک و ژئوتکنیک

بلوک سبک هبلکس

نحوه اجرای وال پست در اسکلت بتنی

وال پست دیوار هبلکس

اجرای صحیح وال پست

وال پست کشویی

محاسبه وال پست

اتصال وال پست به ستون

وال مش چیست

قیمت وال مش

وال پست لوبیایی

وال پست پیوست ششم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.22 ( 3 نظر)