استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی ترمال بریک

نمایندگی ترمال بریک
نمایندگی ترمال بریک

نمایندگی ترمال بریک ارائه دهنده انواع محصولات ترمال بریک در ابعاد و رنگ های مختلف می باشد. پنجره ترمال بریک نوع خاصی از پنجره آلومینیومی است که توسط لایه پلی آمیدی عایق که می تواند باعث شکست حرارتی شده و فریم داخلی پروفیل آلومینیوم را از فریم خارجی جدا کند، شناخته می شود. عمران مدرن به عنوان پلتفرم جامع صنعت ساختمان بهترین نمایندگی ترمال بریک را در شهر شما معرفی می کند.

نمایندگی ترمال بریک
پنجره ترمال بریک کشویی

قیمت محصولات نمایندگی ترمال بریک

قیمت محصولات نمایندگی ترمال بریک بر اساس قیمت هر متر مربع پنجره ترمال بریک تعیین می شود. اما عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت پنجره ترمال بریک نقش دارند. قیمت تمام شده پنجره که توسط نمایندگی ترمال بریک اعلام می شود با محاسبه هزینه عوامل زیر است:

  • شرکت و برند سازنده پنجره ترمال بریک 

کیفیت فرآیندهای طراحی و تولید پنجره ترمال بریک اهمیت بالایی دارد. همچنین هر چقدر دستگاه ها و تجهیزات ساخت پنجره به روز تر و مدرن تر باشند، پنجره ترمال بریک ساخته شده کیفیت بهتری دارد.

  • وزن پروفیل آلومینیومی مصرف شده در ساخت پنجره ترمال

با توجه به کیلوگرم آلومینیوم مصرف شده قیمت پنجره تعیین می شود.

  • یراق آلات استفاده شده و نوع بازشو پنجره ترمال بریک

بازشوهای متنوع کشویی، فولکس واگنی، لولایی، لیفت اند اسلاید همگی در قیمت اثر دارند. هر چه ابعاد بازشو بزرگتر باشد قیمت آن گران تر خواهد بود. برای نمونه مدل های کشویی از لولایی قیمت بیشتری دارند.

  • نوع شیشه مورد استفاده در پنجره و ابعاد آن

شیشه لمینت شده قیمت بیشتری از شیشه معمولی دارد. هم چنین شیشه دو جداره از تک جداره قیمت بالاتری دارد. هر چه ابعاد شیشه بزرگتر باشد قیمت نهایی پنجره بیشتر می شود.

  • خدمات پشتیبانی و پس از فروش نمایندگی ترمال بریک

گارانتی و خدمات پشتیبانی شرکت سازنده و نمایندگی ترمال بریک می تواند قیمت را متمایز کند.

  • اجرت نصب و اجرا و هزینه های مربوط به حمل و نقل

نرخ کرایه و دستمزد نصاب پنجره از عواملی هستند که تفاوت زیادی در قیمت نهایی ایجاد می کنند. برای نمونه نرخ های ارائه شده در نمایندگی ترمال بریک تهران با مشهد یا تبریز تفاوت دارد.

نمایندگی ترمال بریک
تنوع بالا در رنگ و طرح پنجره ترمال بریک

لیست نمایندگی پنجره ترمال بریک

نمایندگی ترمال بریک وظیفه دارد تا تمامی اطلاعات مربوط به پنجره ترمال بریک را در اختیار شما قرار دهد. خدمات پنجره ترمال بریک از طرح اولیه و ساخت تا مراحل پایانی نصب و اجرا و حتی خدمات پشتیبانی و گارانتی همگی در نمایندگی پنجره ترمال بریک انجام می شود. جهت تهیه پنجره ترمال بریک و استعلام دقیق قیمت و مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

محصولات نمایندگی ترمال بریک

محصولات نمایندگی ترمال بریک تنوع بالایی در رنگ، طرح و ابعاد مورد استفاده دارند. همچنین یراق آلات و انواع بازشو پنجره ترمال بریک توسط نمایندگی ترمال بریک به مشتریان عرضه می گردد. برای نمونه در ویلاهای شمال کشور و مناطقی که فضای رو به روی پنجره باید کامل قابل استفاده باشد از پنجره های ترمال بریک کشویی و لیفت اند اسلاید استفاده می شود. در مناطق شهری و اداری که کمبود فضا وجود دارد، استفاده از بازشو های لولایی و فولکس واگنی توسط نمایندگی ترمال بریک توصیه می شود. 

نمایندگی ترمال بریک
استفاده از پنجره ترمال بریک در ویلا به جای دیوار

خرید محصولات نمایندگی ترمال بریک

برای خرید محصولات نمایندگی ترمال بریک می توان از دو طریق آنلاین و مجازی و خرید به صورت مراجعه حضوری اقدام کرد. عمران مدرن پلتفرم هوشمند و جامع صنعت ساختمان است که با حذف واسطه ها امکان خرید مستقیم از نمایندگی ترمال بریک را برایتان فراهم می کند. در عمران مدرن امکان خرید پنجره ترمال بریک در ابعاد و طرح و رنگ های دلخواه میسر است. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

ترمال بریک

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

کاتالوگ پنجره ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره ترمال بریک مشهد

پنجره ترمال بریک تبریز

ترمال بریک اصفهان

پنجره ترمال بریک تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)