استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاتالوگ پنجره ترمال بریک

کاتالوگ ترمال بریک
کاتالوگ ترمال بریک

کاتالوگ پنجره ترمال بریک به بررسی و معرفی درب و پنجره های ترمال بریک ساخته شده توسط هر برند می پردازد. شرکت های سازنده پنجره ترمال بریک هر ساله مدل ها و طرح های مختلفی از در و پنجره ترمال بریک را تولید و روانه بازار می کنند. هر برند مطرح کاتالوگ پنجره ترمال بریک مخصوص خود را طراحی می کند.

نکته جالب در این مورد، طراحی و ساخت کاتالوگ پنجره ترمال بریک قبل از ساخت محصول واقعی است. برای این کار شرکت ها توسط نرم افزار های پیشرفته ساخت پنجره، مدل و طرح های قابل ساخت را به همراه ویژگی ها و مشخصات فنی، درون کاتالوگ پنجره ترمال بریک درج می کنند.

کاتالوگ پنجره ترمال بریک
تصویر پروژه پایانی در کاتالوگ پنجره ترمال بریک

معرفی کاتالوگ پنجره ترمال بریک

در کاتالوگ پنجره ترمال بریک مزایا و مشخصات و ویژگی های درب و پنجره های ترمال بریک قرار می گیرد. معمولا در برخی از کاتالوگ ها قیمت پنجره ترمال بریک نیز درج می شود. اصلی ترین ویژگی سازه های مجهز به ترمال بریک عایق بندی است. ترمال بریک عایقی پلی آمیدی است که می تواند با جداسازی جداره داخلی از خارجی پروفیل آلومینیوم، موجب شکست حرارتی شود.

دانلود کاتالوگ ترمال بریک

کاتالوگ ترمال بریک معمولا مانند مجله ها و کتاب ها دارای شناسه است و در تیراژ مشخصی چاپ می شود. در اینجا نمونه کاتالوگ ترمال بریک که دارای نسخه چاپی و الکترونیکی هستند برای دانلود قرار گرفته است. پس از دانلود کاتالوگ پنجره ترمال بریک می توانید بر اساس کاربرد و ابعاد مورد نظر خود نسبت به سفارش پنجره ترمال بریک اقدام نمایید.

مزایای استفاده از کاتالوگ پنجره ترمال بریک

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، در کاتالوگ محصولات، مشخصات مربوط به کالا ارائه می شود. این موضوع به انتخاب راحت تر محصول کمک شایانی می نماید. به این معنا که خریدار با مشاهده محصولات می تواند از بین کالاهای بسیار متنوع، چندین گزینه را انتخاب نموده و در نهایت با بررسی مشخصات جزئی آنها، مناسب ترین نوع درب و پنجره ترمال بریک را خریداری نماید. استفاده از کاتالوگ پنجره ترمال بریک ، علاوه بر اینکه به انتخاب بهتر کالا منجر می شود، موجب جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه هم می گردد.

کاتالوگ پنجره ترمال بریک
استفاده از پنجره ترمال بریک در واحد مسکونی

اطلاعات ارائه شده در کاتالوگ پنجره ترمال بریک

در کاتالوگ پنجره ترمال بریک ، غالبا هر محصول با یک کد نام گذاری شده و مشخصات آن ارائه می شود. کاتالوگ پنجره ترمال بریک ارائه دهنده اطلاعاتی همچون نحوه رنگ آمیزی (پودری الکترواستاتیک، آنادایز و …)، نحوه بازشو، ابعاد، میزان آکوستیک بودن و بیشترین وزن محصول می باشد. در این کاتالوگ ها نوع استاندارد محصول هم ارائه می گردد. چنانچه درب و پنجره با ویژگی های دیگری همچون قابلیت اجرای قوس، خم و شکست، قابلیت استفاده از فریم با عرض بیشتر، امکان تبدیل به سیستم اکونومی و یا به صورت سه جداره قابل تولید باشد، در کاتالوگ مربوطه ذکر می گردد. بررسی هر کدام از این اطلاعات به شما برای خریدی بهتر و مناسب تر کمک می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با تیم عمران مدرن در ارتباط باشید.

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!