استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره ترمال بریک مشهد

پنجره ترمال بریک مشهد
پنجره ترمال بریک مشهد

پنجره ترمال بریک مشهد در بهینه سازی انرژی، کنترل تبادلات حرارتی و رفع آلودگی‌هایی نظیر آلودگی صوتی نقش دارد. ترمال بریک به عنوان یک عایق در و پنجره استفاده می شود. ترمال بریک مشهد با تنوع زیاد در فرم، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات و تنوع بازشو، توانسته است بسیاری از نیازهای صنعت ساختمان را برآورده کند. پنجره ترمال بریک مشهد در پروفیل آلومینیومی خود عایقی پلی آمیدی دارد که با جداسازی فریم داخلی از خارجی پنجره موجب شکست حرارتی می شود.  

قیمت پنجره ترمال بریک مشهد

قیمت پنجره ترمال بریک مشهد بر اساس هر متر مربع تعیین می شود. از عوامل موثر بر قیمت ترمال بریک مشهد می توان به برند سازنده پنجره، یراق آلات مصرفی و نوع بازشو پنجره و هزینه های مربوط به نصب و اجرا اشاره کرد. متراژ کار هم تعیین کننده هزینه نهایی پرداخت شده خواهد بود. با افزایش متراژ هزینه های مربوط به متریال اولیه مورد نیاز برای ساخت، نصب و … افزایش یافته و در نهایت موجب افزایش قیمت می گردد.

پنجره ترمال بریک مشهد
پنجره ترمال بریک مشهد مدل بازشو کشویی

عایق بندی ترمال بریک مشهد

آلومینیوم به دلیل سبکی وزن و استحکام بالا کاربرد فراوانی در ساخت پنجره ترمال بریک مشهد دارد. ضعف فلز آلومینیوم در رسانش بالای آن در انتقال گرما و سرما است. ترمال بریک مشهد به عنوان عایقی حرارتی در میان پروفیل های آلومینیوم قرار گرفته و منجر به شکست حرارتی می شود. جنس پلاستیکی عایق EPDM باعث قطع ارتباط پروفیل آلومینیومی از سطح بیرونی با درونی می شود.

پروفیل پنجره ترمال بریک مشهد

از اصلی ترین عوامل مقاومت بالا در برابر سرما، رطوبت، گرما و استحکام و دوام بالای پنجره ترمال بریک مشهد، کیفیت ساخت و لاستیک اپی دم است. بنابراین در زمستان هوای داخل خانه گرم می ماند و در تابستان گرمای بیرونی تاثیری در دمای مطلوب خانه ندارد. بر اساس ابعاد مد نظر میزان قیمت پروفیل می تواند متغیر باشد. بر اساس وزن آلومینیوم مورد استفاده و یراق مصرفی و اجرت نصب و اجرا قیمت پنجره ترمال بریک مشهد تعیین می شود.

پنجره ترمال بریک مشهد
پنجره ترمال بریک مشهد بازشو لولایی

مزایای پنجره ترمال بریک مشهد

برخی از مزایای پنجره ترمال بریک مشهد عبارتند از:

  • عایق بندی عالی سرما و گرما و حرارت
  • سبک بودن سازه در عین استحکام بالا
  • انتخاب طرح و رنگ دلخواه ترمال بریک مشهد تا بیش از ۲۰۰ رنگ
  • قابلیت بازیافت و دوستی با محیط زیست
  • طول عمر زیاد و کارایی و دوام طولانی پنجره ترمال بریک مشهد

نقش زیست محیطی ترمال بریک مشهد

پنجره ترمال بریک مشهد می تواند پس از پایان عمر طولانی خود بازیافت شود. این پنجره به گونه ای طراحی و ساخته می شود که دوست دار محیط زیست باشد و دوباره پس از پایان عمر خود، قابلیت تبدیل و استفاده مجدد را داشته باشد. پنجره ترمال بریک مشهد می تواند پس از استفاده به اجزای سازنده خود تبدیل شود و از هر بخش تجزیه شده در ساخت پنجره های ترمال استفاده گردد.

دوام بالای پنجره ترمال بریک مشهد

استفاده از پنجره ترمال بریک مشهد از نفوذ حشرات و موریانه به داخل خانه جلوگیری می نماید. همچنین از امنیت بالاتری نیز برخوردار است. مقاومت بالای پنجره ترمال بریک مشهد در برابر اشتعال، طوفان و باد، گرد و غبار، لرزش های شدید و ناگهانی و حتی زلزله باعث افزایش استفاده از آن شده است. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده می توان هزینه تعمیرات کم، فراوانی قطعات یدکی و راحتی در نظافت و شستشو را برای پنجره ترمال بریک مشهد نام برد.

پنجره ترمال بریک مشهد
پنجره ترمال بریک مشهد در رنگ بندی متنوع

تنوع رنگ فوق العاده پنجره ترمال بریک مشهد

استفاده از ترمال بریک مشهد و جداسازی جداره داخلی از خارجی امکان تنوع رنگ عالی و بالا را فراهم می کند. رنگ های زیبا و جذاب با بیش از ۲۰۰ رنگ و طرح لوکس و مدرن برای پنجره ترمال بریک مشهد موجود است. پنجره ترمال بریک مشهد می تواند در زمان طولانی در معرض نور خورشید باشد اما رنگ آن ثابت بماند.

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک چیست

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

کاتالوگ پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک تبریز

ترمال بریک اصفهان

پنجره ترمال بریک تهران

نمایندگی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌‌‍‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)