استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک مدل لولایی

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک از جمله پر مصرف ترین نوع پنجره است که در نوع بازشو تنوع بسیار زیادی دارد. در ویلاها و سازه هایی که در مناطق شرجی و سردسیر هستند بهینه سازی انرژی اهمیت زیادی دارد. جلوگیری از انتقال حرارت توسط پنجره دوجداره ترمال بریک می تواند به جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی و صرفه جویی در مصرف برق و گاز کمک کند.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس نوع فرم و بازشو، رنگ و پوشش رنگ آمیزی شده و یراق آلات مصرفی در ساخت تعیین می شود. در ادامه به طور کامل با پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک آشنا می شویم.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک مدل کشویی

پنجره دو جداره ترمال بریک

آلومینیوم به دلیل سبک بودن و استحکام بالا کاربرد فراوانی در ساخت پنجره دوجداره ترمال بریک دارد. ضعف بزرگ فلز آلومینیوم در انتقال گرما و سرما به دلیل رسانش ذاتی بالاست. ترمال بریک به عنوان یک عایق حرارتی در میان پروفیل های آلومینیوم قرار گرفته و منجر به شکست حرارتی می شود. پروفیل ترمال بریک در واقع باعث بهبود عملکرد و کارایی پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک می شود. پلاستیک EPDM باعث قطع ارتباط سطح بیرونی با سطح درونی فریم آلومینیومی پنجره دو جداره ترمال بریک می شود.

قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره ترمال بریک مجهز به لاستیک پلی آمیدی است که توسط ماشین آلات صنعتی در بین جداره های پنجره ترمال بریک دوخته می شود. در پنجره دو جداره ترمال بریک علاوه بر قرارگیری شیشه دو جداره میان پروفیل آلومینیوم، پروفیل ترمال بریک قرار می گیرد. عوامل مختلفی مانند وزن پروفیل مصرفی آلومینیوم، نوع شیشه استفاده شده، رنگ بندی، یراق آلات مصرفی، انواع بازشو و هزینه نصب و اجرا و حتی هزینه حمل و نقل و برند سازنده پنجره و خدمات پشتیبانی در تعیین قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک موثر هستند.

قیمت پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک
پنجره آلومینیومی دوجداره ترمال بریک

انواع بازشو پنجره دو جداره ترمال بریک

پنجره دو جداره ترمال بریک می تواند در اماکن مختلفی به طور گسترده استفاده گردد. تنوع بالای بازشو ها این امکان را فراهم می کند تا محدودیتی برای انتخاب ابعاد و بازشوی پنجره وجود نداشته باشد. برخی از متداول ترین بازشوهای پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک عبارتند از:

  • بازشو لولایی تک حالته
  • بازشو لولایی ۲ حالته
  • پنجره ترمال بریک کشویی لیفت اند اسلاید و کشویی عادی
  • پیووت ( محوری )
  • سرویسی ( کلنگی )
  • فولکس واگنی
  • گیوتینی
پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک
عوامل موثر بر قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

مراحل ساخت پنجره دو جداره ترمال بریک

پنجره دو جداره ترمال بریک در ابعاد مختلف و متنوع تولید و طراحی می شود. بدنه اصلی این نوع پنجره های مدرن از پروفیل آلومینیومی تولید شده به روش اکسترودی و با استفاده از آلیاژ ۶۰۶۳ ، که دارای مشخصات فنی و خواص مکانیکی مناسب است، تشکیل می شود. به دلیل نرمی آلیاژ آلومینیوم،  بر سختی آن طی فرآیند شیمیایی خاص اینجینگ افزوده می گردد تا استحکام مناسبی جهت استفاده در سطح نمای ساختمان ها داشته باشد. قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک به دلیل پیچیدگی های مراحل ساخت و کیفیت بالا گران تر از سایر پنجره هاست.

 پنجره دو جداره ترمال بریک
پروفیل پنجره دو جداره ترمال بریک

پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک

از اصلی ترین عوامل مقاومت بالا در برابر سرما، رطوبت، گرما و استحکام و دوام بالای پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک، پروفیل آلومینیوم مورد استفاده و کیفیت لایه ی ترمال بریک پلی آمیدی می باشد. در زمستان هوای داخل خانه گرم می ماند و در تابستان گرمای بیرونی تاثیری در دمای مطلوب خانه ندارد. پروفیل پنجره دو جداره ترمال بریک باید کیفیت بالایی داشته باشد تا پنجره از دوام و طول عمر بالایی برخوردار باشد.

مزایای پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

در طراحی و ساخت ساختمان های لاکچری و مدرن استفاده از پنجره دو جداره ترمال بریک زیاد است. دلیل این انتخاب قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک در کنار مزایای پر شمار است. از جمله این مزایا می توان به سبکی وزن پروفیل نسبت به پنجره های آهنی و امکان استفاده از شیشه های دو یا چند جداره، رنگ آمیزی زیبا و متنوع پنجره، عایق بندی صوتی، حرارتی بالا و مقاومت زیاد و سازگاری با محیط زیست اشاره نمود.

نقش پنجره دو جداره ترمال بریک در محیط زیست

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک می تواند پس از پایان عمر طولانی خود بازیافت شود. ذات با ارزش فلز آلومینیوم در کنار لاستیک پلیمری اپی دم می تواند به طور مجدد استفاده شود و در ساخت پنجره های بعدی مورد استفاده قرار گیرد. در واقع هزینه ای که در ابتدا بابت قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک پرداخت می شود، سرمایه گذاری بلند مدت به حساب می آید.

پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک
پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک مدل لیفت اند اسلاید

دوام و مقاومت پنجره دو جداره ترمال بریک

اگر از پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک استفاده کنید، سارقان و حشرات موذی امکان نفوذ به منزل شما را ندارند. مقاوت بالای پنجره دو جداره ترمال بریک در برابر اشتعال، طوفان و باد، گرد و غبار، لرزش های شدید و ناگهانی و حتی زلزله عمر مفید آن را به ۵۰ سال می رساند. قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک در برابر مقاومت و طول عمر زیاد آن به صرفه و مناسب است.

عایق بندی عالی پنجره دو جداره ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک به عنوان یک مانع قوی در برابر نفوذ آب و باران و صداهای مزاحم و آلودگی صوتی استفاده می شود. مجهز بودن به فناوری پیشرفته ترمال بریک باعث می شود تا سرما و گرما به داخل منزل نفوذ نکنند. گرد و غبار  و آلودگی هوا از دیگر مشکلات مربوط به پنجره هاست. پنجره دو جداره ترمال بریک با داشتن عایق ترمال بریک و شیشه دو جداره حداقل ۹۰ درصد عایق بندی مطلوب دارد.

تنوع بالای رنگ پنجره دو جداره ترمال بریک

پنجره دو جداره ترمال بریک این قابلیت را دارد که در زمان طولانی در معرض نور خورشید باشد اما رنگ آن ثابت بماند. لایه ی ترمال بریک این قابلیت را به ما می دهد تا فریم بیرونی و درونی پنجره رنگ های مختلفی داشته باشند و زیبایی نما چند برابر شود. قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس رنگ بندی متفاوت است. رنگ های خاص و لاکچری و زیبا قیمت بالاتری دارند زیرا فرآیند تولیدشان پیچیده تر است.

پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک
پنجره آلومینیومی دو جداره ترمال بریک برای ویلا
  1. پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک چه مزایایی دارد؟

    استفاده از آلومینیوم باعث دوام و ماندگاری بالای پنجره می شود. وزن سبک و عایق بندی و هوابندی بی نظیر و جلوگیری از آلودگی صوتی و گرد و غبار از مزایای پنجره دو جداره ترمال بریک هستند.

  2. قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک به چه عواملی بستگی دارد؟

    عوامل زیادی مانند برند سازنده پنجره و کیفیت ساخت، نوع شیشه و بازشو همچنین یراق آلات مصرفی و در نهایت دستمزد نصب و اجرا در تعیین قیمت نقش دارند.

  3. بهترین سازنده پنجره دو جداره ترمال بریک در ایران کیست؟

    پروفیل آکپا و آلومینیوم اختصاصی آکرول از سازندگان مطرح ایرانی سازنده پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک هستند.

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک چیست

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)