استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پروفیل ترمال بریک

پروفیل پنجره ترمال بریک
پروفیل پنجره ترمال بریک و اجزای آن

پروفیل ترمال بریک عایقی است که در بین پنجره آلومینیومی قرار می گیرد. با جداسازی فریم خارجی از فریم داخلی پنجره از اتلاف انرژی جلوگیری می شود. اصطلاح ترمال بریک به معنای شکست حرارتی است و پروفیل آلومینیومی به تنهایی نمی تواند از انتقال گرما و سرما جلوگیری کند. به پروفیل آلومینیم که در بین جداره داخلی و خارجی آن عایق پلی آمیدی قرار گیرد، پروفیل ترمال بریک گفته می شود. از پروفیل ترمال بریک در ساخت پنجره ترمال بریک استفاده می شود.

در مناطق سردسیر در زمستان سرمای هوا به شدت بالاست. پنجره های چوبی و آهنی به دلیل رطوبت و پوسیدگی مناسب استفاده در این مناطق نیستند. پروفیل آلومینیومی ترمال بریک این مشکل را حل می کند و مزایای دیگری نظیر تنوع رنگ و استحکام و سبکی وزن و … را دارد. طول عمر این پروفیل ها می تواند به حدود ۵۰ سال برسد و بعد از آن نیز قابلیت بازیافت و بازگشت دوباره به محیط زیست را دارند.

پروفیل پنجره ترمال بریک
پروفیل ترمال بریک برای پنجره دو جداره

بهترین پروفیل ترمال بریک

بهترین پروفیل ترمال بریک باید بتواند تمامی نیاز های مصرف کننده را برطرف کند. پایه و اساس یک پنجره را پروفیل آن شکل می دهد که اگر کیفیت مطلوبی نداشته باشد، پنجره دوام خوبی نداشته و به راحتی پوسیده و تخریب می شود و هزینه تعمیر یا ساخت مجدد را در پی دارد. بعد از فولاد بهترین فلز مورد استفاده در درب و پنجره آلومینیوم است که دوام بالایی دارد و در عین حال سبک وزن است. پروفیل آلومینیوم ترمال بریک باید بتواند به خوبی محل استفاده خود را عایق بندی کند و جلوی انتقال سرما و گرما و سر و صداهای مزاحم را بگیرد . پروفیل ترمال بریک توسط شرکت های مختلفی ساخته می شوند که پروفیل آلومینیوم آکپا جزو بهترین ها محسوب می شود.

لیست قیمت پروفیل ترمال بریک

برای تعیین قیمت پروفیل آلومینیوم ترمال بریک باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت که عبارتند از :

  • وزن مصرف شده آلومینیوم
  • کیفیت لاستیک epdm مورد استفاده در لایه ترمال بریک
  • شرکت سازنده پروفیل درب و پنجره
  • رنگ پروفیل
  • هزینه های مربوط به حمل و نقل
پروفیل پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک
پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک

ساخت پروفیل ترمال بریک

برای ساخت پروفیل ترمال بریک ابتدا باید ابعاد و اندازه  توسط سازنده پنجره مشخص شود. اکثر پروفیل های آلومینیوم مورد استفاده در ساختمان توسط شرکت ها در ابعاد متداول و استاندارد از پیش آماده و ساخته شده اند. پروفیل آلومینیوم ترمال توسط دستگاه پرس اکستروژن به خوبی فشرده شده و مقاوم می شود. روش های بسیاری برای ساخت پروفیل استفاده می شود که شکل های مختلفی از درب و پنجره را میتوان توسط آنها اجرا کرد. پروفیل آلومینیوم ترمال بریک باید شیار دار باشد تا لایه لاستیکی در بین آن ثابت شود. شیشه های دو و سه جداره که توسط گاز در بین جداره هایشان فاصله می افتد هنگامی که در بر روی این پروفیل نصب شوند تقریبا ۱۰۰ درصد عایق بندی ایجاد می کنند.

رنگ پروفیل ترمال بریک

رنگ پروفیل علاوه بر زیبایی و جذابیت ظاهری در کیفیت و طول عمر نیز نقش اساسی دارد. روش رنگ آمیزی پروفیل ترمال بریک بر قیمت آن اثر دارد. اگر پوشش آنادایز تحت شرایطی خاص بر روی پروفیل قرار گیرد، ترمال بریک شامپاینی تولید می شود. پوشش پودری و الکترواستاتیک دیگر روش های رنگ آمیزی پروفیل آلومینیوم هستند.

ترمال بریک پنجره و پروفیل آن
پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک
  1. ساخت پروفیل ترمال بریک چه قدر زمان لازم دارد؟

    بستگی به فرآیند تولید می توان از ۱۵ روز تا ۴۵ روز کاری زمان را برای ساخت یک پروفیل بر اساس ابعاد دلخواه در نظر گرفت. اگر پروفیل از پیش ساخته شده و در بازار موجود باشد بلافاصله پس از تهیه امکان نصب و اجرای پروژه فراهم می شود.

  2. پروفیل آلومینیوم ترمال در چه رنگ هایی قابل عرضه هستند؟ و تنوع رنگ در قیمت پروفیل تاثیر دارد؟

    به طور کلی سه مدل اصلی رنگ و طرح پنجره آلومینیوم وجود دارد که در مجموع بیش از ۲۰۰ رنگ مختلف را شامل می شوند. اگر رنگ آمیزی پوشش آنادایز باشد مانند ترمال بریک شامپاینی قیمت آن بیشتر از سایر رنگ هاست. چنان چه پوشش پودری الکترواستاتیک باشد هزینه آن کنتر است و تنوع رنگ بالاتری وجود دارد. و اگر روکش طرح چوب یا خود آلومینیوم باشد ارزان ترین حالت ممکن خواهد بود.

  3. بهترین برند سازنده پروفیل آلومینیوم ترمال بریک کدام است؟

    در ایران شرکت های سازنده محدودی پروفیل ترمال با کیفیت مطلوب تهیه می کنند. پروفیل آکپا از با کیفیت ترین پروفیل های موجود در بازار است. همچنین آلومینیوم اختصاصی آکرول از سازندگان مطرح درب و پنجره آلومینیومی محسوب می شود. عمران مدرن با توجه به بودجه و سلیقه شما در کنار شماست تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک چیست

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 8 نظر)