استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره ترمال بریک آکپا

پنجره ترمال بریک آکپا
پنجره ترمال بریک آکپا

پنجره ترمال بریک آکپا توسط سازنده ایرانی مطرح و بین المللی آکپا تولید و عرضه می شود. پروفیل پنجره اهمیت فراوانی در کیفیت نهایی آن دارد. پنجره آلومینیومی در دو مدل ترمال و نرمال وجود دارد. مدل نرمال همان پنجره آلومینیومی معمولی است. اما در نوع ترمال که دستاورد جدید تکنولوژی در صنعت درب و پنجره محسوب می شود یک لایه پلی آمیدی جداره داخلی و خارجی پروفیل آلومینیوم را از هم جدا کرده و با شکست حرارتی مانع از انتقال سرما و گرما می شود. پروفیل ترمال بریک آکپا با بهترین کیفیت در تنوع بالا عرضه می گردد و خیالتان را بابت کارایی پنجره برای بلند مدت آسوده می سازد.

از پر طرفدارترین پروفیل های موجود در بازار پنجره ترمال بریک پروفیل آکپا TH60 است. این پروفیل با داشتن نشیمنگاه ۶۰ میلی متری به پنجره آلومینیوم ترمال بریک آکپا سری ۶۰ معروف است.

قیمت پروفیل آکپا ایران
پنجره ترمال بریک کشویی آکپا

پروفیل TH60 پنجره ترمال بریک آکپا

در این مقطع از پروفیل ترمال بریک آکپا انواع یراق آلات دو حالته ، تک حالته ، سرویسی ، بالکنی وفولکس واگنی قابل استفاده می باشند. لاستیک های تحت فشار در اطراف لنگه ، امکان آب بندی و هوابندی را بطور کامل فراهم می آورد. همچنین نوار آکوستیک میانی (پلی آمید ) به کار گرفته شده ، هوابندی و آب بندی درب و پنجره ترمال بریک آکپا را افزایش می دهد. ترمال بریک آکپا تنوع رنگ و مدل بالایی دارد و می تواند در مدل های مختلف شامپاینی و کشویی و لولایی و … تولید گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

قیمت پروفیل آکپا TH60

قیمت پروفیل آکپا براساس ابعاد و وزن پروفیل تعیین می شود. تنوع بالای محصولات پنجره آکپا این امکان را فراهم کرده تا پر مصرف ترین پروفیل ترمال بریک در حالت های مختلف از پیش آماده شده باشند. یراق های مختلف و لنگه های بزرگ و کوچک و هزینه حمل و نقل همگی در تعیین قیمت نهایی پروفیل آلومینیوم تاثیر گذار هستند. اگر پروژه ای نیازمند طرح و مدلی باشد که از قبل ساخته شده نباشد می تواند به آکپا سفارش دهد و حداکثر تا ۴۵ روز کاری کالای مد نظر خود را تحویل بگیرد. برای یک پنجره ترمال بریک کوچک در ابعاد ۵۰۰ در ۵۰۰ میلی متر سازنده آکپا حدود ۲ میلیون تومان هزینه مدنظرتان باشد.

پنجره آلومینیومی دو جداره آکپا
پنجره آکپا دو جداره شامپاینی

پنجره ترمال بریک آکپا TH60

پروفیل TH60 اگر به شیشه دوجداره مجهز شود عایق بندی بسیار مطلوبی دارد. کیفیت پروفیل آلومینیوم آکپا باعث می شود پنجره وزن سبکی داشته باشد. استحکام بالا و طول عمر زیاد از دیگر مزایای این پنجره هستند. پنجره ترمال بریک آکپا می تواند پس از پایان عمر خود بازیافت شود. از دیگر مزایای ترمال بریک آکپا می توان موارد زیر را نام برد:

  • عایق حرارتی و رطوبتی پنجره آکپا
  • عدم نفوذ گرد و غبار به داخل پنجره آکپا
  • آب بندی و هوابندی کامل
  • مانع از نفوذ سر و صدا
  • رنگ های زیبا و درخشان پروفیل آکپا
  • مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی پروفیل آکپا
پروفیل آکپا
پروفیل آکپا TH60

پروفیل ترمال بریک آکپا

شرکت اکپا ایران در سال ۱۳۸۷ با مشارکت بخش خصوصی و کمک آکپای ترکیه تاسیس و راه اندازی شد. امروزه بخش قابل توجهی از درب و پنجره های تولیدی توسط آلومینیوم آکپا تامین می شود.

تولید پنجره ترمال بریک آکپا

پنجره ترمال بریک آکپا که نوعی خاصی از پنجره آلومینیومی است دارای عایقی پلی آمیدی است. این لایه از انتقال حرارت و هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید.

پنجره ترمال بریک آکپا از طریق فرآیندهای پیشرفته ای تولید می شود. در ابتدا، آلومینیوم از طریق حرارت دادن آن بر روی پرس اکستروژن، اکسترود می شود. سپس با عبور آن از قالب و با کمک دستگاه های مخصوص، پنجره ترمال بریک آکپا را به شکل دلخواه در می آورند. سپس قاب های تولید شده را تمیز کرده و برای رنگ آمیزی آماده سازی می نمایند. با پایان رنگ آمیزی، تولید پنجره ترمال بریک آکپا به پایان می رسد.

برای مطالعه بیشتر :

پنجره ترمال بریک چیست

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.61 ( 1 نظر)