استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک به خاطر عایق بندی مناسب می تواند دمای خانه را در شرایط مطلوب نگه دارد. آلومینیوم که فلزی پر مصرف در صنعت ساختمان است در عایق بندی ضعف دارد. حرارت به راحتی منتقل می شود و در زمستان و تابستان دمای خانه تحت تاثیر هوای بیرون منزل قرار می گیرد. ترمال بریک عایقی پلی آمیدی است که در جداره پنجره های آلومینیومی ترمال بریک قرار می گیرد و با جداسازی فریم داخلی و خارجی پنجره از یکدیگر، به بهینه سازی انرژی کمک می کند.

در ساختمان های مدرن و لوکس که نمای زیبا اهمیت فراوانی دارد می توان از رنگ های لاکچری و با کیفیت بهره مند شد. پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند در بیش از ۲۰۰ طرح و رنگ زیبا تولید شود. کیفیت و دوام بالای سازه در عین استحکام و سبکی وزن از دیگر مزایای استفاده از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است.

 پنجره آلومینیومی ترمال بریک
برش عرضی پنجره آلومینیومی ترمال بریک

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

در تعیین قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک عوامل زیادی اثر گذارند. از جمله این عوامل می توان هزینه پروفیل، نوع شیشه، یراق آلات مصرفی، پلی آمید و لاستیک های EPDM و همین طور مدل های بازشو پنجره را نام برد. همچنین دستمزد نصاب و هزینه حمل و نقل و اجرای پروژه از دیگر عوامل موثر بر قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک هستند.

  • پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پروفیل پنجره های آلومینیومی ترمال بریک باید کیفیت بالایی داشته باشند تا پنجره بتواند سالیان زیادی دوام بیاورد. هر چه کیفیت متریال و آلیاژ مصرفی در ساخت پروفیل بالاتر باشد قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بالاتر می رود.

  • نوار پلی آمید در پنجره آلومینیومی ترمال بریک

نوار پلی آمید بین سطح داخلی و خارجی پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک قرار می گیرد. پروفیل آلومینیوم به راحتی حرارت را از خود عبور می دهد و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حذف این اتلاف انرژی از نوار پلی آمید در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود.

  • لاستیک اپی دم در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

تفاوت در نوع بازشو و کاربردهای مختلف پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند آب بندی و هوابندی پنجره را تحت تاثیر خود قرار دهد. برای جلوگیری از این اتفاق از لاستیک epdm که پلیمری با ویژگی های خاص از جمله عایق بندی است در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک استفاده می شود.

  • یراق آلات پنجره آلومینیومی ترمال بریک

در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک کشویی یراق آلات اهمیت فراوانی در راحتی باز و بسته شدن پنجره دارند. اگر کیفیت یراق آلات مرغوب نباشد پنجره طول عمر و دوام زیادی ندارد . یراق آلات با کیفیت در قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک اثر مستقیم دارد و برای ارزان تر تمام شدن پروژه نباید کیفیت پنجره آلومینیومی ترمال بریک را نادیده گرفت.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک
پنجره های آلومینیومی ترمال بریک شیشه تک جداره

قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر اساس ابعاد

با توجه به ابعاد و اندازه پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، برای طراحی از پروفیل های مختلف استفاده می شود. یراق آلات مورد استفاده و عایق بندی آب و هوا بسیار مهم است. ابعاد پنجره آلومینیومی ترمال بریک محدودیتی ندارد. در ابعاد بزرگ و غیر استاندارد نیز می توان از این پنجره ها استفاده کرد.

پروفیل های لیفت اند اسلاید همان پنجره آلومینیومی ترمال بریک در ابعاد بزرگتر هستند که به راحتی قابلیت جابه جایی و حرکت روی ریل را دارند. با توجه به ابعاد لنگه کشویی بازشو و ساختار و وزن شیشه های مورد استفاده، انتخاب سیستم سری پروفیل متناسب و همچنین یراق آلات با کیفیت، قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک مشخص می شود.

برند پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

در بازار ایران برندهای مختلفی در ساخت و عرضه پنجره های آلومینیومی ترمال بریک نقش دارند. از جمله عوامل اثرگذار در انتخاب برند مورد استفاده می توان ضمانت و خدمات پس از فروش را نام برد. متریال مورد استفاده و قیمت نهایی و دوام محصول نیز در انتخاب برند تاثیرگذار است. برند آکپا و آلومینیوم اختصاصی آکرول از برندهای معتبر در زمینه تولید پنجره آلومینیومی ترمال بریک هستند. برای استعلام قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک و انتخاب بهترین گزینه و دریافت مشاوره با عمران مدرن در ارتباط باشید.

نحوه محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

برای محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک پس از اندازه گیری دقیق ابعاد پنجره، وزن پروفیل آلومینیوم مصرفی قابل محاسبه است. البته ضایعات و هزینه های جانبی نیز در قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک نقش دارند. سابقه و تجربه سازنده پنجره آلومینیومی ترمال بریک در اینجا اهمیت فراوانی دارد. زیرا به دلیل تولید انبوه و تجربه از ایجاد ضایعات و هزینه های بیهوده جلوگیری می شود.

سایر عوامل اثر گذار نظیر نوع شیشه و اجرت نصب و اجرا و یراق آلات و … قیمت بالایی ندارند. پروفیل پنجره آلومینیومی ترمال بریک و وزن آلومینیوم مصرف شده مهم ترین بخش در محاسبه قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک است. در جدول زیر ابعاد مختلف و متداول این پنجره ارائه شده است.

پنجره آلومینیومی ترمال بریکابعاد ۵۰۰*۵۰۰ میلی مترقیمت
پنجره آلومینیومی ترمال بریکابعاد ۱۰۰۰*۱۰۰۰ میلی مترتماس بگیرید
پنجره آلومینیومی ترمال بریکابعاد ۱۲۰۰*۱۲۰۰ میلی متر
پنجره آلومینیومی ترمال بریکابعاد ۱۴۰۰*۱۴۰۰ میلی متر
پنجره آلومینیومی ترمال بریکابعاد ۱۶۰۰*۱۶۰۰ میلی متر
قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک
تاثیر کیفیت و نوع شیشه استفاده شده بر قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

جهت استعلام قیمت لحظه ای و دقیق پنجره آلومینیومی ترمال بریک با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

ویژگی پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

در پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از یک لایه و عایق خاص در میان دیواره های پروفیل آلومینیوم استفاده می شود. جنس پلی آمیدی این لایه باعث ایجاد تنوع رنگ پنجره آلومینیومی ترمال بریک و کاهش اتلاف انرژی و همین طور افزایش امنیت و دوام پنجره می گردد. تیغه ها و تسمه های پلی آمیدی قرار گرفته در بین پروفیل و قاب آلومینیوم با تراکم مناسب می توانند فشار و بار و حرارت بالا را تحمل کنند. پنجره آلومینیومی ترمال بریک می تواند عایق صوتی و حرارتی باشد.

پنجره های آلومینیومی ترمال بریک
ساختار و بدنه پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مزایای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

به دلایل بسیاری از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک در ساختمان استفاده می شود. راحتی استفاده، نصب، اجرا و عمر طولانی از جمله عوامل اصلی برای اجرای پنجره های آلومینیومی ترمال بریک است. استحکام بالا و دوام، زیبایی ظاهر، امکان بازیافت و استفاده مجدد، تنوع رنگ بندی از دیگر مزایای پنجره آلومینیومی ترمال بریک برای انتخاب هستند.

دوام و ماندگاری پنجره آلومینیومی ترمال بریک

یکی از دلایل اصلی استفاده از پنجره های آلومینیومی ترمال بریک دوام بالا و ماندگاری فلز بی نظیر آلومینیوم است. یک پنجره می تواند سال های زیادی بدون شکم دادن و خرابی و پوسیدگی و زنگ زدگی و از دست دادن کیفیت و دیگر عواملی که در تخریب و کاهش طول عمر پنجره آلومینیومی ترمال بریک نقش دارند، کار کند. نکته جالب این است که بر خلاف سایر پنجره ها استفاده از این پنجره نوعی سرمایه گذاری بوده و قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک پس از استفاده طولانی کاهش شدید ندارد.

امنیت پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک امنیت بالایی را فراهم می نماید. عایق بندی، امنیت بالا و عدم اشتعال پذیری با توجه به کیفیت ساخت و مصالح مورد استفاده، از مزایای این پنجره هاست. عایق بندی حرارتی و رطوبتی مطلوب در مناطق شرجی و شمالی کشور به ویژه در ویلاهای شخصی، محبوبیت پنجره آلومینیومی ترمال بریک را افزایش می دهد. شاید قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک زیاد به نظر برسد، اما ترکیب این پنجره ها با حفاظ های آهنی می تواند امنیت ۱۰۰ درصدی یک ساختمان را تضمین کند.

پنجره آلومینیومی ترمال بریک
پنجره های آلومینیومی ترمال بریک بازشو کشویی

رنگ بندی پنجره های آلومینیومی ترمال بریک

ظرافت در ساختار و تنوع رنگ (بیش از ۲۵۰ رنگ متنوع) پنجره های آلومینیومی ترمال بریک با هر سلیقه ای سازگار است. فرآیندهای پیچیده و مخصوص رنگ آمیزی، جلوه این پنجره ها را دو چندان می کند. ترمال بریک شامپاینی نوعی خاص از رنگ آمیزی پنجره آلومینیومی ترمال بریک است که تحت فرآیند آنادایزینگ طراحی و ساخته می شود.

سازگاری پنجره های آلومینیومی ترمال بریک با محیط زیست

قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست از خواص پنجره آلومینیومی ترمال بریک محسوب می شود. پس از عمر طولانی پنجره های آلومینیومی ترمال بریک ، به راحتی می توان آن را بازیافت نمود. بنابراین قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک که در ابتدای ساخت به سازنده ها پرداخته می شود نوعی سرمایه گذاری بلند مدت قلمداد می شود.

  1. قیمت پنجره آلومینیومی ترمال بریک بر چه اساسی تعیین می شود؟

    با توجه به عوامل اثرگذار از جمله مصالح مورد استفاده، اجرت نصب و اجرا، برند سازنده و … قیمت نهایی تمام شده متفاوت می باشد.

  2. پنجره های آلومینیومی ترمال بریک از چه اجزایی ساخته می شوند؟

    از شیشه دوجداره و پروفیل آلومینیوم و پروفیل ترمال بریک به عنوان بخش اصلی و یراق آلات و انواع بازشو به عنوان بخش فرعی می توان نام برد.

  3. پنجره آلومینیومی ترمال بریک قابل بازیافت است؟

    این پنجره ها می توانند تا سالیان زیادی عمر مفید داشته باشند و پس از پایان مصرف، بازیافت شده و استفاده شوند.

برای مطالعه بیشتر:

پنجره ترمال بریک

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)