استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پنجره ترمال بریک تبریز

پنجره ترمال بریک تبریز
پنجره ترمال بریک تبریز

پنجره ترمال بریک تبریز توسط سازندگان ایرانی تولید می شود. آلومینیوم یکی از پر مصرف ترین فلزات مورد استفاده در صنعت ساختمان به شمار می رود. اصلی ترین دلیل استفاده آلومینیوم در درب و پنجره سبکی وزن است. استحکام بالا و مقاومت زیاد در برابر حوادث و بلایای طبیعی و ثابت ماندن رنگ در برابر نور خورشید همگی از برتری های آلومینیوم برای استفاده از آن در پنجره و درب هستند. پنجره ترمال بریک تبریز نوعی خاص از پنجره آلومینیومی است که توسط عایقی پلی آمیدی فریم خارجی آن از فریم داخلی جدا می شود. به این ترتیب ضعف آلومینیوم در انتقال حرارت اصلاح می شود. درب و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک تبریز ، پنجره ها و درهایی با استحکام، عایق بندی و دوام بسیار بالا می باشند.

پنجره ترمال بریک تبریز
پنجره ترمال بریک تبریز شیشه دو جداره

قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز

برای محاسبه قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز باید عواملی نظیر وزن پروفیل مصرفی و ابعاد و اندازه آلومینیوم را به طور دقیق بررسی کرد. سپس نوبت به یراق آلات و بازشوهای به کار رفته می رسد. همچنین اجرا و نصب و هزینه های مربوط به حمل و نقل نیز در تعیین قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز نقش دارند. از دیگر عوامل موثر بر قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز می توان به رنگ و نوع بازشو آن اشاره نمود. اگر چه قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز از برخی دیگر از انواع پنجره ها بیشتر است؛ اما به دلیل اینکه موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه های مربوط به تامین انرژی می شود، قیمت آن مقرون بصرفه است.

پنجره ترمال بریک تبریز
عوامل موثر بر قیمت پنجره ترمال بریک تبریز

کاربرد پنجره ترمال بریک تبریز

در گذشته که استفاده از پنجره ترمال بریک تبریز متداول نبود از سایر پنجره ها استفاده می شد. این نوع از درب و پنجره‌ ها دارای حالت عایق نبودند و به طور کلی باعث اتلاف انرژی زیادی در فصل سرما می‌شدند. پنجره های قدیمی به دلیل عدم عایق بندی صوتی برای استفاده در شهر‌های بزرگ و شلوغ، مناسب نیستند. هنگامی که طراحان، این پنجره ها و درها را تولید می کنند، باید آلومینیوم را اکسترود کنند. این فرآیند به نحوی است که در آن یک قطعه آلومینیوم خام (به نام بیلت) تحت حرارت و فشار بسیار زیاد به پنجره یا درب ترمال بریک تبدیل می شود. به دلیل فرآیندهای خاص تولید عایق بندی پنجره ترمال بریک تبریز بی نظیر است.

ساخت پنجره ترمال بریک تبریز

پنجره ترمال بریک تبریز از طریق فرآیندهای پیشرفته ای تولید می شود. در ابتدا، آلومینیوم را به کمک حرارت دادن آن بر روی یک پرس اکستروژن، اکسترود می کنند. سپس آن را از یک قالب عبور داده و با استفاده از دستگاه ها و فشارهای مختلف، به شکل مدنظر در می آورند. در نتیجه، یک قاب فلزی آلومینیومی تولید می گردد که بسیار قوی و بادوام است. در مرحله بعد، قاب های آلومینیومی را آماده کرده و آنها را تمیز می کنند تا پروفیل ها برای رنگ آمیزی آماده شوند. نحوه رنگ آمیزی از عوامل موثر بر قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز است.

قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز
مقاومت بالای پنجره ترمال بریک در تبریز در برابر نور خورشید

اجزای پنجره ترمال بریک تبریز

پنجره ترمال بریک تبریز شامل دو قسمت اصلی پارتیشن داخلی و پارتیشن خارجی است که در ادامه به توضیح آن پرداخته شده است.

  • پارتیشن داخلی:

از جنس پلی‌آمید است. پارتیشن داخلی از انتقال حرارت جلوگیری می نماید. پنجره ترمال بریک تبریز دارای یک لایه عایق حرارتی است که باعث جلوگیری از انتقال حرارت از داخل ساختمان به بیرون و بالعکس می شود.

  • پارتیشن خارجی:

بخش خارجی پنجره ترمال بریک تبریز به دلیل استفاده از آلومینیوم، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و باد دارد و مانع نفوذ آب و باد به داخل ساختمان می‌شود. امکان استفاده از رنگ متفاوت نسبت به بخش داخلی، امکان تنوع بی نظیر و زیبایی بیشتر ساختمان را فراهم می کند.

مزایای پنجره ترمال بریک تبریز

مزایای پر شماری را می توان برای پنجره ترمال بریک تبریز نام برد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

  • کاهش هزینه‌های انرژی با استفاده از پنجره ترمال بریک تبریز
  • عایق بندی حرارتی و رطوبتی پنجره ترمال بریک تبریز
  • سازگاری با محیط زیست و قابلیت بازیافت
  • عایق بندی صوتی و جلوگیری از نفود گرد و غبار
  • رنگ بندی زیبا و اجرای طرح های لوکس نما و سازه
  • مقرون بصرفه بودن قیمت پنجره ترمال بریک در تبریز در مقابل مزایای زیاد آن

برای مطالعه بیشتر:

ترمال بریک

مقایسه پنجره ترمال بریک با upvc

مزایای پنجره ترمال بریک

ساخت پنجره ترمال بریک

پنجره نرمال بریک

پروفیل آلومینیوم آکپا

آلومینیوم اختصاصی آکرول

نصب پنجره ترمال بریک

شیشه ترمال بریک

پروفیل ترمال بریک

آلومینیوم ترمال بریک

پنجره آلومینیومی ترمال بریک

پنجره دو جداره آلومینیومی ترمال بریک

کاتالوگ پنجره ترمال بریک

پنجره ترمال بریک مشهد

درب و پنجره آلومینیومی ترمال بریک

ترمال بریک اصفهان

پنجره ترمال بریک تهران

نمایندگی ترمال بریک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!