استعلام قیمت
۰۹۳۰۱۲۵۹۹۰۴
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز
قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز به حجم و متریال سفارش وابسته است. چسب بلوک هبلکس تبریز بهترین جایگزین ملات سیمان است و مزایای فراوانی دارد. سال هاست برای ساخت و ساز بنایی از ملات ماسه سیمان استفاده می شود. اما استفاده از ملات معمولی با بلوک‌های هبلکس ، به دلیل ویژگی‌های نامتناسب آن‌ها، ساختاری بی کیفیت ایجاد خواهد کرد. ملات سیمان برای اتصال با بلوک هبلکس سنگین تر است و همچنین خاصیت عایق حرارتی ندارد که عایق حرارتی را ضعیف می‌کند. بلوک aac از مصالح نوین به شمار می‌رود و برای اتصال میان اجزای آن بهتر است از چسب مخصوص هبلکس استفاده شود تا دیوار ساخته شده به بالاترین کارایی برسد.

برای استعلام قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز با مشاوران عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

کمترین قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز

در محاسبه‌ی قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز در مقایسه با ملات سیمان باید چندین نکته را در نظر بگیرید. برای ساخت دیوار، ضخامت بیشتری از ملات سیمانی مورد نیاز است و در مورد چسب aac این ضخامت به حداقل می‌رسد. حجم ملات مورد استفاده سیمان بیشتر است و زمان اجرای پروژه نیز بیشتر خواهد بود که به بالا رفتن قیمت منجر می‎شود. علاوه بر این، میزان ضایعات ملات بسیار بیشتر است. در صورتی که چسب aac را با قیمت مناسب خریداری کنید، در مقایسه با ملات سیمان گزینه‌ی مناسب‌‌تری خواهد بود. چسب بلوک هبلکس ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز به عوامل متعددی وابسته است که به آن اشاره خواهیم کرد.

خرید چسب هبلکس تبریز

برای انتخاب برند مناسب و خرید هبلکس و چسب آن در تبریز نیاز است تا ابعاد کار پروژه مشخص باشد و دستورالعمل استفاده از هر متر مربع بلوک هبلکس بر اساس جدول زیر تعیین می‌شود.

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز در برند های مختلف متفاوت است. بیشتر کارخانه‌های فروش هبلکس، چسب های مورد نیاز نصب را نیز ارائه می‌کند. کیسه چسب هبلکس در مشهد ۴۰ کیلوگرمی ۶ تا ۸ متر مربع را پوشش می دهد. این منطقه تحت پوشش برای ۲۰۰ میلی متر در نظر گرفته شده است. این میزان برای دیوار بلوک AAC ضخیم است. برای پوشش دیوار ۳۰ متر مربعی به ۵ کیلو ۴۰ کیلویی چسب هبلکس در مشهد نیاز است. قبل از خرید چسب هبلکس تبریز با کارشناسان عمران مدرن مشورت کنید. ما در عمران مدرن بهترین قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز را به مشتریان معرفی کرده ایم.

چسب بلوک هبلکس باعث ایجاد اتصالات دقیق و تمیز خواهد شد. لایه‌های چسب نازک است و حجم کمتری از ملات استفاده می‌شود. کافیست ۲ تا ۳ میلیمتر چسب برای اتصال بلوک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای چسب هبلکس در مشهد چیست ؟

اتصال بلوک های هبلکس با ملات سیمان باعث کاهش کارایی دیوار می‌شود. موارد زیر ماهیت چسب هبلکس را بیشتر نشان خواهد داد:

  • چسب آماده‌ی استفاده است و تنها کافیست با آب مخلوط شود
  • چسبندگی کششی بسیار بالایی دارد که استحکام دیوار را بهبود می‌دهد
  • خاصیت پخش مناسبی دارد و سرعت اجرا را بالا می‌برد
  • آب را به خوبی در خود نگه می‎‌دارد.
  • مقرون به صرفه است زیرا حجم کمتری مورد استفاده خواهد بود.
  • نیازی به افزودنی ندارد.
قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز
بسته بندی چسب بلوک هبلکس

امروزه در اکثر سازه‌های مسکونی، بلوک‌های هبلکس با توجه به مزایای فراوانی که دارد، به عنوان یونیت دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها بلوک های سبک وزنی هستند که به راحتی قابل حمل و پایدار هستند. بلوک های هبلکس عایق حرارتی خوبی دارند و در تولید آن از خاکستر بادی استفاده می شود. بنابراین در لیست مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست قرار می‌گیرد. با توجه به مزایای زیادی که چسب هبلکس دارد قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز کامللا مقرون به صرفه است.

اجرای دیوار با چسب هبلکس تبریز

یک ظرف یا سطل تمیز بردارید و به آن آب اضافه کنید و مقدار مورد نیاز چسب بلوک هبلکس را در آن قرار دهید. نسبت اختلاط با آب تقریبا ۲۵ تا ۳۰ درصد است. وزن هر بسته به ضخامت دیوار انتخاب می‎شود.

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز
اجرای بلوک هبلکس با جسب مخصوص

چسب بلوک هبلکس باید الزامات استاندارد ملی ایران به شماره ۷۰۶ را تأمین نماید. چسب فوق بر اساس دستورالعمل مندرج بر روی پاکت، در داخل ظرف پلاستیکی مناسبی مانند سطل ریخته شده و با آب تمیز (آب شرب) مخلوط می‌گردد. توصیه می‌شود جهت اختلاط از روش مکانیزه استفاده شود و اختلاط تا زمان حذف هوا ادامه یابد. برای این کار می‌توان از همزن مربوطه که بر روی دریل بسته می‌شود استفاده نمود و عمل اختلاط را با سرعت کم تا رسیدن به نتیجه مطلوب انجام داد. قابل‌ ذکر است عمر کارایی ملات ها مشخص و عموماً بین ۴ تا ۵ ساعت می‌باشد. بدین ترتیب در ساخت ملات می‌بایست دقت شود تا ملات اضافی ساخته نشود که در این حالت نمی‌توان پس از سفت شدن به آن آب اضافه و مجدد استفاده نمود.

مقایسه چسب بلوک هبلکس با ملات سیمان

چسب بلوک‌های هبلکس چسب‌هایی با فرمول‌بندی خاص هستند که از سیمان، آهک، ماسه و پلیمرها ساخته می‌شوند. برخی از شرکت ها نیز از خاکستر بادی در فرمولاسیون استفاده می کنند. این چسب ها ضخامت ۸-۱۲ میلی متر ملات را به ۳-۴ میلی متر می رساند. در مقایسه با ملات ماسه سیمان معمولی این چسب مزایای بسیاری دارد.

۱) اتصالات نازک:

در مقایسه با ملات ماسه سیمانی که اتصالات ملات به ضخامت ۸-۱۲ میلی متر را در بر می گیرد، تنها ۳-۴ میلی متر چسب برای اتصال بلوک های aac کافی است. از این رو مواد اتصال ۷۵٪ کاهش می یابد.

۲) مصرف کمتر چسب در مقایسه با ملات

در مقایسه با ملات سیمان، حجم کمتری از چسب برای ساخت یک دیوار مشابه وجود دارد. بنابراین، مواد کمتری برای اتصال بلوک های هبلکس مورد نیاز است. همچنین اتصالات در مورد چسب بلوک هبلکس، نازک هستند. این امر منجر به کاهش فضای ذخیره سازی مواد، کار کمتر و همچنین کاهش هزینه حمل و نقل می شود.

۳) افزایش سرعت اجرای پروژه

چسب بلوک aac به صورت مخلوطی آماده و به فروش می‌رسد و هنگام استفاده فقط باید آب به آن اضافه شود. در حالی که در مورد ملات ماسه سیمان، تناسب مواد اولیه باید به درستی رعایت شود و با دقت مخلوط شوند تا خمیر به دست آید که فرآیندی زمان بر است.

۴) مصرف آب کمتر

چسب ها به گونه ای فرموله شده اند که بدون نیاز به افزودنی عمل آورده شوند. برای عمل آوری چسب نیازی به آب زیادی نیست و از این رو به صرفه جویی در مصرف آب و همچنین هزینه کمک می کنند.

قیمت چسب بلوک هبلکس تبریز
نحوه اجرای بلوک هبلکس با چسب مخصوص

۵) اجرا بدون دروریز و دردسر

در مورد ملات معمولی، به دلیل اختلاط در محل و عمل آوری، تمیزی محل حفظ نمی شود. در حالی که چسب بلوک هبلکس فقط باید با آب مخلوط شود. به این ترتیب بدون تولید مواد زائد و دردسر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۶) سرعت عمل آوری

از آنجایی که قرار نیست عمل آوری انجام شود، دیوار بنایی تنها در ۲۴ ساعت آماده می شود. در حالی که در مورد ملات ماسه سیمان عمل آوری به مدت ۷ روز خواهد بود.

۷) چسب هبلکس در تمام طول سال در دسترس است

چسب بلوک aac به صورت خشک در طول سال موجود است که ممکن است در مورد ملات این امکان نباشد. گاهی اوقات ماسه به صورت مرطوب موجود است که باید خشک شود و سپس مورد استفاده قرار گیرد. این امر منجر به افزایش هزینه ملات می شود.

۸) اتلاف کمتر چسب بلوک هبکلس در مقایسه با ملات

ملات سیمان ۲۰ تا ۳۰ درصد ضایعات در طول استفاده را به خود اختصاص می دهد. در حالی که ضایعات چسب بلوک aac ناچیز است یا وجود ندارد.

۹) عایق حرارتی:

چسب بلوک هبلکس به طور خاص برای مطابقت با خاصیت عایق حرارتی بلوک های aac فرموله شده است. از این رو، به عنوان عایق حرارتی عمل می کند که در مورد ملات سیمان نیست.

۱۰) کنترل کیفیت:

از آنجایی که چسب ها در کارخانه ها تحت شرایط کنترل شده تولید می شوند، اقدامات کنترل کیفیت موثرتر به اجرا در خواهد آمد و محصول نهایی کیفیت برتری دارد. ملات سیمان در محل تهیه می شود و گاهی اوقات حفظ کیفیت ملات با توجه به اینکه در محل آماده می شود دشوار است. هنگامی که ملات در محل آماده می شود، مواد اولیه را نمی توان از نظر کیفیت بررسی کرد. سازندگان مواد اولیه را آزمایش کرده و سپس از آنها در ساخت چسب ها استفاده می کنند.

برای مطالعه بیشتر:

چسب آجر

چسب مخصوص سرامیک

قیمت چسب هبلکس در مشهد

چسب هبلکس قم

فروش چسب هبلکس در شیراز

چسب هبلکس سمنان

قیمت چسب هبلکس

قیمت هبلکس

دیوار aac

اتصالات بلوک هبلکس

بلوک سبک اتوکلاو شده

بلوک گازی

اجرای نما روی هبلکس

بلوکaac

سنگ کاری روی بلوک هبلکس

جنس بلوک هبلکس

بتن هوادار اتوکلاو شده

بلوک فرمستون

فرمستون

چسب سفید هبلکس

چسب هبلکس پرین

چسب هبلکس کویر

چسب هبلکس اکسون

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *