استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
چسب کاشی 12 کیلویی

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی به نوع، برند و کیفیت آن وابسته است. به طور کلی چسب کاشی یک چسب ساختمانی است که از آن در عملیات های عمرانی به منظور نصب کاشی، سرامیک و سنگ بر روی انواع سطوح سنگی، کاشی، سیمان، بتن و … استفاده می شود. این چسب عموما در ظروف پلاستیکی و در حجم های گوناگون۱، ۵، ۱۲ و ۲۵ کیلوگرمی تولید و در بازار عرضه می شود.

خرید این محصول برای پروژه های کوچک عمرانی، با توجه به ازان تر بودن قیمت چسب کاشی در ظروف کوچک تر، مقرون بصرفه است.

حداقل قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی در نیمه اول سال ۱۴۰۳، در حدود ۱۸۰ هزار تومان می باشد. باید این نکته را مد نظر قرار داد که قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی با توجه به التهابات بازار و افزایش یا کاهش تولید کارخانه ها می تواند تحت تاثیر قرار بگیرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی می توانید با همکاران ما در عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
بسته بندی های چسب کاشی T300

لیست قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی

پیشتر بیان شد که قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی بسته به عواملی مانند ماهیت چسب و برند تولید کننده متفاوت است. در این بخش قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی برخی از مشهورترین برند های موجود در بازار ارائه شده است.

جدول قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی (بهار ۱۴۰۳)

ردیفنام محصولقیمت
۱چسب کاشی خمیری نقره ای ساروج ۱۲ کیلویی۱۸۰.۰۰۰ تومان
۲چسب کاشی خمیری ۱۲ کیلویی ساروج عدل۲۱۵.۰۰۰ تومان
۳چسب کاشی خمیری ساروج شیمی پارسه ۱۲ کیلویی۵۴۰.۰۰۰ تومان
۴چسب کاشی خمیری ۱۲ کیلویی آذر۳۲۵.۰۰۰ تومان
۵چسب کاشی خمیری ۱۲ کیلویی استاندارد اصفهان۲۹۰.۰۰۰ تومان
۶چسب کاشی پودری آکام T300۲۶۰.۰۰۰ تومان
۷چسب کاشی و سرامیک پرسلان پودری tavex۱۹۲.۰۰۰ تومان
۸چسب کاشی و سرامیک پودری سفید پارسیکا۲۳۵.۰۰۰ تومان
۹چسب کاشی پودری ساتیفکس فلکس ste fix flex۲۶۵.۰۰۰ تومان
۱۰چسب کاشی پودری پرسلان۱۲ کیلویی۲۵۰.۰۰۰ تومان
۱۱چسب کاشی پودری پرسلان پلاس ۱۲ کیلویی۳۰۰.۰۰۰ تومان
۱۲چسب کاشی پومکس P40۶۵۰.۰۰۰ تومان
۱۳چسب کاشی پومکس P60۱.۱۰۰.۰۰۰ تومان

عوامل تاثیرگذار بر قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی

عوامل گوناگونی می تواند در قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی تاثیرگذار باشد. علاوه بر ماهیت پودری و خمیری بودن چسب ، عواملی چون خاصیت های فیزیکی و فنی نیز در قیمت تاثیر گذار است.

برای مثال در جدول بالا قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پرسلان و پرسلان پلاس با یکدیگر تفاوت دارد در حالی که مشخصات فیزیک آن ها یکی است. تنها عاملی که موجب تفاوت در قیمت این دو مدل از چسب شده است، ضد آب بودن چسب کاشی پرسلان پلاس است که باعث می شود بتوان از آن برای آب بندی سطوح و در محیط های مرطوب مانند کف استخر استفاده کرد.

نمونه ی دیگر این تفاوت قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی را می توان در مدل هایP40  و P60 تولیدی شرکت پومکس مشاهده کرد. مشخصات فیزیکی و شیمیایی این نمونه ها مانند حالت، رنگ و وزن آن ها مشابه است. تنها تفاوت آن ها در ضد آب بودن مدلP60  است که این ویژگی در مدلP40  دیده نمی شود. استفاده از مدلP60  علاوه بر تقویت بتن، باعث کاهش نفوذپذیری آب در ملات یا بتن خواهد شد. مدلP60  قبل از خشک شدن قابلیت انحلال در آب را دارد و پس از خشک شدن به هیچ عنوان در آب حل نخواهد شد.

چسب کاشی ۱۲ کیلویی

چسب کاشی یک ماده ی چسبنده است که از آن در عملیات های عمرانی و به منظور اتصال کاشی و سرامیک و سنگ به سطوح مختلف استفاده می شود. چسب کاشی به دلیل ویژگی های متمایز و ویژگی های به خصوصی که در هنگام مصرف از خود نشان می دهد، جایگزین روش های قدیمی تر مانند استفاده از ملات سیمانی شده است. معمولا چسب کاشی را بر اساس ماهیت آن به دو دسته ی خمیری و پودری تقسیم بندی می کنند. در ادامه به تشریح هر کدام از این مدل ها پرداخته شده است.

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
استفاده از چسب کاشی پودری برای آب بندی کف استخر

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پودری

چسب کاشی پودری در حال حاضر بیشترین حجم تولید را در بین چسب های کاشی دارد و به طور کلی بر مبنای سیمان تولید می شود.

مهم ترین نکته درباره این محصول فرمولاسیون آن است. در فرمولاسیون این چسب پلیمر، فیلرهای معدنی و افزودنی های حاوی مواد چسبنده جای داده شده است و به همین سبب قدرت چسبندگی فوق العاده ای دارد. کارخانه جات تولید چسب تلاش می کنند که با بهبود فرمولاسیون این چسب، محصولات خود را دائما بهبود ببخشند و چسب های بهتری تولید کنند. به همین سبب قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی تولید شده توسط کارخانه های مختلف می تواند تفاوت معناداری داشته باشد که به کیفیت آن باز می گردد.

قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری

به طور کلی قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری اکثر برندها از انواع پودری گرانتر است. نوع خمیری این محصول یکی از چسب های رایج برای نصب کاشی و سرامیک بر روی سطوح می باشد که بر پایه رزین های اکریلیک تولید می شود. در فرمولاسیون این چسب از مواد غلظت دهنده و انواع پودرهای معدنی استفاده می شود. ویژگی به خصوصی که این دسته از چسب های کاشی دارد، آماده مصرف بودن آن است. این ماده بر خلاف چسب کاشی پودری برای استفاده نیازی به ترکیب شدن با جزء دوم ندارد. این موضوع می تواند یکی از دلایل بیشتر بودن قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی خمیری نسبت به پودری باشد. همچنین این محصول باعث افزایش انعطاف پذیری سازه می شود.

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
استفاده از چسب کاشی بر روی سطح کاشی پیش از نصب بر روی سطح

خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی

چسب کاشی پودری و خمیری در جزئیات با یکدیگر تفاوت دارند اما به طور کل دارای ساختار مشابه هستند و اکثر کاربری های آن ها نیز یکسان است. شاید بتوان گفت مهم ترین نکته ای که این دو چسب را از یکدیگر متمایز می کند، میزان مهارت مورد نیاز در استفاده می باشد. چسب کاشی خمیری برای افراد مبتدی و کسانی که تجربه عملیات عمرانی را ندارند و حرفه ای نیستند مناسب تر است. از سوی دیگر استفاده از چسب کاشی پودری نیاز به حداقلی از مهارت و تجربه در استفاده دارد و بهتر است قبل از اقدام به خرید چسب کاشی ۱۲ کیلویی به خوبی محصول را بشناسید.

همچنین برای خرید چسب کاشی یک کیلویی نیاز است که نسبت به ویژگی ها و مشخصات انواع آن آگاهی داشته باشید و با توجه به آن بهترین و مناسب ترین نوع را خریداری نمایید. در ادامه به برخی از مشخصات انواع چسب کاشی ۱۲ کیلویی پرداخته شده است.

  • چسب کاشی پودری نسبت به مدل خمیری دارای مقاومت بیشتری در برابر رطوبت می باشد.
  • به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت، از چسب پودری برای اجرای کاشی کاری در کف استفاده می شود.
  • برای اجرای کاشی کاری در سطوح دیواره بهتر است از چسب کاشی خمیری استفاده کرد.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چسب کاشی و استعلام قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی می توانید با همکاران ما در شرکت عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
انجام کاشی کاری یا چسب کاشی

بهترین برند های چسب کاشی ۱۲ کیلویی

شرکت ها و کارخانه های گوناگونی در زمینه تولید چسب های ساختمانی و صنعتی فعال می باشند که در بازار شناخته شده هستند. در ادامه برخی از مهم ترین و شناخته شده ترین برندهای چسب کاشی یک کیلویی معرفی شده اند.

  1. چسب کاشی پومکس: پومکس در زمینه مواد شیمیایی فعالیت دارد. در بین محصولات تولیدی این شرکت، چسب های کاشی آن جزء محصولات شناخته شده در بازار است. قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی پومکس در نیمه اول ۱۴۰۳ از ۲۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان متفاوت می باشد.
  2. چسب کاشی شیمی ساختمان: چسب تولید شده توسط این برند از با کیفیت ترین چسب های موجود در بازار است. قیمت چسب کاشی ۱۲ کیلویی شیمی ساختمان در نیمه اول ۱۴۰۳ از حدود ۱۲۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متفاوت است.
  3. چسب کاشی هنکل: هنکل جزء شرکت هایی است که با کیفیت ترین چسب ممکن را تولید می کنند. چسب های این نوع شرکت از فرمولاسیون قوی، مواد آلی و مواد پلیمری برخوردار است که باعث چسبندگی بسیار بالای این چسب شده است. قیمت چسب کاشی هنکل ۱۲ کیلویی در نیمه اول ۱۴۰۳ بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر می باشد.
قیمت چسب کاشی 12 کیلویی
ظروف بسته بندی چسب کاشی

مراحل استفاده از چسب کاشی ۱۲ کیلویی

جهت استفاده از چسب کاشی خمیری، بایستی که سطح پیش از استفاده به کمک موادی مانند پرایمر آماده سازی شود و ناهمواری های آن و آلودگی ها و چربی های نقش بسته بر سطوح رفع گردد.

برای کاشی کاری با استفاده از چسب پودری، باید در ابتدا محصول آماده ی مصرف شود. نیاز است برای این کار چسب پودری با آب ترکیب شود. برای این کار بایستی پودر چسب را بر اساس راهنمای درج شده بر روی بسته بندی چسب، با آب مخلوط کرد تا چسبی با حالت خمیری به دست آید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از چسب کاشی پودری هم لازم است که سطح از آلودگی، گرد و غبار و چربی عاری باشد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب هیلتی چیست

چسب بتن اپوکسی

قیمت چسب بتن پودری

قیمت چسب بلوک سبک

چسب بلوک سیمانی

چسب سنگ پودری

قیمت چسب بتن شیمی ساختمان

چسب سنگ چیست

کاربرد چسب سنگ

چسب سنگ آنتیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)