استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی

قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی
قیمت ساندویچ پانل 4 سانتی

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی به عوامل متعددی بستگی دارد، در ادامه به تعریف ساندویچ پانل ۴ سانتی و مهمترین عوامل موثر بر قیمت خواهیم پرداخت.

ساندویچ پانل ۴ سانتی، به معنای ساندویچ پانلی است که ضخامت کلی آن حدود ۴ سانتیمتر است. ساختار یک ساندویچ پانل شامل دو لایه بیرونی (پوشش) و یک لایه هسته میانی است. لایه هسته میانی معمولاً از مواد عایق حرارتی یا عایق صوتی تشکیل شده است. لایه بیرونی نیز می‌تواند از مواد مختلفی مانند فلز (مانند فولاد یا آلومینیوم)، پلاستیک یا فایبرگلاس باشد.

ساندویچ پانل‌ها با ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند تا به نیازهای مختلف در صنایع ساختمانی، صنعتی و سایر صنایع پاسخ دهند. ضخامت ۴ سانتیمتر یا ۴۰ میلیمتر معمولاً به عنوان یکی از ضخامت‌های متداول ساندویچ پانل استفاده می‌شود و برای استفاده در دیوارها و سقف‌های ساختمان‌ها مناسب است.

همانطور که میدانید تغییر قیمت‌ها زیاد و پر نوسان و گاه غیر قابل پیش بینی هستند. از اینرو بهترین راه برای استعلام قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی برقراری تماس مستقیم با کارشناسان عمران مدرن است. ما با کارشناسان خبره و با تجربه در اختیار شما هستیم تا شما را در انتخاب و خرید مناسب‌ترین نوع ساندویچ پانل همراهی کنیم و در مسیر صحیح راهنماییتان کنیم.

عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی

اندازه، ضخامت، نوع متریال، جنس ورق ها و نوع گام ها، متریال هسته میانی ساندویچ پانل و … بر تعیین قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی تاثیر زیادی دارد. دانسیته یا چگالی فوم میانی بر کارایی ساندویچ پنل تاثیر زیادی دارد؛ همچنین از دیگر عوامل موثر بر تعیین قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی می باشد. فناوری تولید ساندویچ پانل نیز در کارخانه های مختلف متفاوت است و به همین جهت قیمت آن تغییر می کند.

ساندویچ پانل 4 سانتی قیمت
ساندویچ پانل

یکی دیگر ار عوامل موثر بر قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی، نوع آن است. ساندویچ پانل در دو مدل دیواری و سقفی در بازار موجود است. در ادامه به توضیح پانل های سقفی و دیواری و قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی دیواری و سقفی پرداخته شده است.

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی سقفی

 پنل های سقفی در معرض تجمع برف و باران قرار داشته و به همین جهت گام های بلند تری دارد تا برف و باران روی سازه جمع نشود. هم چنین جنس لایه رویی ساندویچ پانل های سقفی نسبت به دیواری در برابر رطوبت از مقاوت بالاتری برخوردار هستند. ابعاد ساندویچ پانل سقفی در عرض معمولا ثابت بوده و ۱ متر می باشد و طول آن تا ۱۴ متر نیز می تواند ادامه داشته باشد. ضخامت این نوع پوشش نیز بر اساس نوع عایق به کار رفته در تولید آن و ضخامت ورق های اطراف، از ۴ سانتی متر تا ۱۰ سانتی متر ادامه دارد. مسلما با کم شدن ضخامت قیمت نیز کم خواهد شد، بنابراین قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی از ۱۰ سانتی کمتر است.

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی
ساندویچ پنل

نوع دیگری از ابعاد ساندویچ پنل به نام نوع سردخانه ای نیز وجود دارد که ضخامت بالاتری نسبت به نوع دیواری و سقفی داشته و برای جلوگیری از اتلاف انرژی در فضاهایی مانند سردخانه ها مناسب است.

ساندویچ پانل سقفی ۴ سانتی در نقاطی که نیاز به عایق بندی نیست استفاده می شود. با توجه به نوسانات قیمت برای استعلام قیمت دقیق ساندویچ پانل ۴ سانتی با عمران مدرن تماس بگیرید.

قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی دیواری

ساختار ساندویچ پانل دیواری باعث می شود که آن‌ها دارای ویژگی‌هایی مانند عایق حرارتی، عایق صوتی و استحکام مکانیکی قوی باشند. با استفاده از ساندویچ پانل دیواری می توان از نظر حفظ انرژی و کاهش هزینه‌های حرارتی به ساختمان خود کمک کرد. همچنین، به دلیل نصب آسان و سریع، زمان ساخت و هزینه‌های کارگری را نیز کاهش می دهند. ضخامت ساندویچ پانل دیواری در بازه ۴ تا ۱۵ سانتی متر است. قیمت سادویچ پانل ۴ سانتی دیواری از سایر مدل ها کمتر است. البته برند ساندویچ پانل نیز نقش مهمی در تعیین قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی دارد.

خرید ساندویچ پانل ۴ سانتی با قیمت مناسب

ضخامت ساندویچ پانل عاملی برای تعیین میزان عایق بودن آن می باشد. ساندویچ پانل ۴ سانتی با توجه به ضخامت کمی که دارد انتخاب مناسبی برای سرد خانه نمی باشد از این جهت قبل از خرید این کالا شناخت کامل ساندویچ پانل تاثیر بسزایی در انتخاب دارد.

بهتر است قبل از خرید ساندویچ پانل ۴ سانتی بهترین برند های موجود در بازار را بررسی و از کیفیت آن مطمئن شد. علاوه بر آن ساندویچ پانل در انواع دیواری و سقفی موجود است و بهتر است قبل از خرید قیمت هر کدام را به طور جداگانه با توجه به نیاز بررسی کرد.

راهنمای کامل قیمت‌گذاری ساندویچ پانل ۴ سانتی

متأسفانه، قیمت‌ها در زمینه محصولات مانند ساندویچ پانل می‌توانند در هر منطقه و در زمان‌های مختلف متغیر باشند. همچنین، عواملی مانند جنس مواد اولیه، اندازه و ابعاد پانل، ضخامت، نوع عایق، مارک تولیدکننده و سایر شرایط بازار می‌توانند بر قیمت‌ها تأثیر بگذارند.

بهترین راه برای به دست آوردن قیمت دقیق ساندویچ پانل ۴ سانتی، مشاوره و استعلام قیمت از تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان محصول در منطقه خود است. با تماس گرفتن با شرکت‌ها و یا مراجعه به وبسایت‌های آنها می‌توان اطلاعات جدیدتر و دقیق‌تری درباره قیمت و مشخصات فنی ساندویچ پانل دریافت کرد.

لیست قیمت ساندویچ پنل 4 سانتی
خط تولید ساندویچ پانل در ابعاد مختلف

همچنین، باید در نظر داشت که عوامل دیگری نیز در تعیین قیمت ساندویچ پانل ۴ سانتی نقش مهمی ایفا می‌کنند، مانند هزینه حمل و نقل، نصب و موقعیت جغرافیایی پروژه. بنابراین، مهم است که با تامین کنندگان و پیمانکاران محلی خود صحبت کنید تا بهترین تخمین قیمت را برای پروژه خود دریافت کنید.

به منظور اجرای دیوار اماده برای باغ نمی توان از ساندویچ پانل استفاده کرد. بلکه باید از دیوار پیش ساخته بتنی استفاده نمود. عمران مدرن ارائه دهنده انواع دیوارهای آماده با بالاترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.

برای مطالعه بیشتر:

ابعاد ساندویچ پانل

اتاق تمیز ، ساخت و طراحی

ورق گالوانیزه

سقف سوله

دیوار پیش ساخته برای سوله

پانل سه بعدی

شرکت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل ۱۰ سانتی

ساندویچ پانل ارزان

ساندویچ پانل در اصفهان ساندویچ پانل مشهد ساندویچ پانل در شیراز ساندویچ پانل تهران ساندویچ پانل در اهواز

قیمت ساندویچ پانل دیواری ۵ سانتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.51 ( 6 نظر)