استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت آسانسور ۶ طبقه

قیمت آسانسور 6 طبقه
قیمت آسانسور 6 طبقه

قیمت آسانسور ۶ طبقه به عواملی همچون نوع آسانسور ، برند و کیفیت موتور و همین طور پنل شستی آن اشاره کرد. مشخصات کابین شامل جنس، ابعاد و ظرفیت آن نیز تعیین کننده قیمت اسانسور ۶ طبقه می باشد. یکی از اجزای جدایی ناپذیر در آسانسورها درب کابین و طبقات است که جنس و نوع بازشو آن بر قیمت آسانسور شش طبقه تاثیرگذار است. تغییر هر یک از این پارامترها باعث تغییر قیمت تمام شده آسانسور ۶ طبقه می گردد.

برای استعلام قیمت آسانسور ۶ طبقه ، باید تمامی پارامترهای مدنظر از جمله توان موتور، ظرفیت کابین، سرعت موتور، نوع موتور آسانسور از نظر تک سرعته یا دو سرعته بودن، تعداد توقف آن و … مشخص شود. در این مطلب به بررسی مهم ترین عوامل موثر بر قیمت اسانسور ۶ طبقه پرداخته شده است. کاربران گرامی می توانند برای دریافت مشاوره و استعلام هزینه ها با عمران مدرن در ارتباط باشند.

قیمت آسانسور 6 طبقه
اسانسور ۶ طبقه

قیمت آسانسور ۶ طبقه و تاثیر قدمت ساختمان

با افزایش جمعیت و ساخت سازه های بلند مرتبه و همین طور الزام نصب اسانسور برای ساختمان های با بیش از سه طبقه، اجرای آسانسور نیز افزایش یافته است. علاوه بر ساختمان های نوساز و در حال ساخت، بسیاری از مالکان ساختمان های قدیمی نیز برای تسهیل بخشیدن به رفت و آمد و جابجایی بین طبقات، به دنبال نصب آسانسور می باشند. برخی از ساختمان های قدیمی دارای فضای مناسب نصب بوده و برخی دیگر به اعمال تغییراتی برای فراهم نمودن شرایط نصب اسانسور نیاز دارند. بدیهی است که اجرای آسانسور برای ساختمان های دارای فضای نصب از پیش تعبیه شده، راحت تر و کم دردسرتر است.

برای نوع دوم ساختمان ها باید امکان اجرای اسانسور در فضاهایی مثل راه پله، نما و حیاط خلوت مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد. از آنجایی که چالش های مربوط به نصب آسانسور در این ساختمان ها بیشتر بوده و نیاز به زیرسازی اولیه دارند، قیمت آسانسور ۶ طبقه نیز افزایش می یابد.

همچنین لازم به ذکر است که گاهی مالکان ساختمان های قدیمی با یکدیگر به تفاهم می رسند که آسانسور در برخی از طبقات (به طور معمول طبقه اول) توقف نداشته باشد. از آنجایی که تعداد توقف هم بر روی هزینه ها تاثیرگذار است، در این حالت قیمت آسانسور ۶ طبقه تغییر می یابد.

قیمت آسانسور 6 طبقه
کابین شیشه ای آسانسور

قیمت اسانسور ۶ طبقه و نوع آن

به طور کلی آسانسورها به دو دسته کششی و هیدرولیکی تقسیم بندی می شوند. برای ساختمان های شش طبقه، آسانسورهای کششی قابل اجرا می باشند. هر یک از انواع آسانسور کششی و هیدرولیکی دارای ویژگی ها و مزیت هایی می باشند که باید با توجه به مشخصات پروژه، مناسب ترین نوع انتخاب و اجرا گردد. به طور مثال، در صورت وجود فضای کافی برای اجرا، آسانسور کششی از هیدرولیکی ارزان تر خواهد بود. در مقابل آسانسورهای هیدرولیکی برای ساختمان های دارای محدودیت فضا مناسب تر می باشند.

به طور کلی معمول ترین آسانسورهایی که در حال حاضر اجرا می شوند، آسانسورهای با سیستم کششی و هیدرولیکی می باشند که هریک از آنها خود به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند. نحوه اجرای جک ها تعیین کننده نوع آسانسورهای هیدرولیکی است و از این منظر به دو دسته جک از زیر و جک از بغل تقسیم بندی می گردند. با توجه به شرایط پروژه تعداد و نوع جک نیز تعیین می شود. به طور مثال استفاده از تعداد جک های بیشتر و یا بکارگیری جک های تلسکوپی موجب افزایش قیمت آسانسور می گردد. غالبا استفاده از جک های تک مرحله ای باعث کاهش هزینه نصب آسانسور در آپارتمان می شود.

آسانسورهای کششی هم به انواع گیربکسی و گیرلس دسته بندی می گردند. انواع گیرلس نیازی به موتورخانه نداشته و می توان موتورخانه را حذف کرد. به طور معمول قیمت آسانسور ۶ طبقه گیرلس بیشتر از انواع گیربکسی است.

قیمت آسانسور 6 طبقه
شستی آسانسور

قیمت اسانسور ۶ طبقه و موتور

یکی از مهم ترین پارامترهای موثر بر قیمت آسانسور، موتور آن است که نوع و برند موتور بر قیمت اسانسور تاثیرگذار است. از نظر نوع، موتورها را می توان به دو دسته کششی و هیدرولیکی تقسیم بندی نمود. موتورهای کششی به دو نوع گیرلس و گیربکس تقسیم بندی می شوند که انواع گیرلس حرکت نرم تری را فراهم می نمایند. در عین حال قیمت آن از موتورهای گیربکسی بیشتر است که موجب افزایش قیمت آسانسور ۶ طبقه می گردد. موتورهای هیدرولیکی دارای انواع مستغرق در روغن و هواخنک می باشند. عملکرد موتورهای مستغرق در روغن بهتر بوده و قیمت بیشتری دارند.

از منظری دیگر موتورهای آسانسور بر اساس تعداد سیم پیچ و حرکتی که ایجاد می کنند به انواع تک سرعته و دو سرعته دسته بندی می شوند. استفاده از موتورهای تک سرعته موجب کاهش تکانه های کابین و حرکت نرم تر آن می شوند. استفاده از این نوع موتورها افزایش قیمت آسانسور ۶ طبقه را در پی دارد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۶ طبقه ، برند موتور است. موتورهای موجود در بازار ایران غالبا ساخت کشور آلمان، ایتالیا، ترکیه، چین و یا تولید داخل می باشند. موتورهای آلمانی و ایتالیایی ضمن اینکه از کیفیت بالاتری برخوردار هستند قیمت بالاتری هم دارند. چنانچه پروژه با محدودیت بودجه همراه باشد توصیه می گردد که از بین انواع موتورهای ایرانی، مناسب ترین نوع را انتخاب و اجرا نموده و در غیر این صورت موتورهای ساخت آلمان و ایتالیا گزینه مناسب تر و با کیفیت تری می باشند.

قیمت آسانسور 6 طبقه
آسانسور برای شش طبقه

قیمت آسانسور شش طبقه و کابین آن

کابین آسانسور بر اساس متریال مورد استفاده در ساخت آن به انواع شیشه ای، استیل، فرمیکا، ام دی اف و یا ترکیبی از آنها (به طور مثال ام دی اف – استیل) تقسیم بندی می شود. از این میان غالبا کابین های شیشه ای باعث افزایش و کابین های ام دی اف موجب کاهش قیمت آسانسور ۶ طبقه می گردند.

علاوه بر این، قیمت کابین آسانسور به عواملی همچون ابعاد و ظرفیت آن هم وابسته است. هر چه کابین آسانسور بزرگتر باشد، متریال مورد نیاز برای ساخت آن هم بیشتر بوده و در نتیجه قیمت اسانسور ۶ طبقه افزایش می یابد. همچنین برای کابین های با ظرفیت های بالاتر به موتور و تجهیزات قوی تری نیاز بوده که افزایش قیمت آسانسور ۶ طبقه را به همراه دارد. در ساخت و اجرای برخی از کابین ها ممکن است از تزئیناتی همچون سقف کاذب، آینه و … استفاده گردد که هزینه نهایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

قیمت آسانسور ۶ طبقه و نوع درب

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، درب های آسانسور به دو دسته کلی درب کابین و درب طبقات تقسیم بندی می شوند که به صورت اتوماتیک یا دستی باز و بسته می شوند. درب کابین اتوماتیک بوده و نوع سیستم بازشو، جنس درب و ابعاد تعیین کننده قیمت آن می باشد. درب طبقات هم به صورت اتوماتیک و هم دستی قابل اجرا است. استفاده از درب هایی که سیستم بازشو آنها به صورت دستی می باشد، موجب کاهش قیمت آسانسور ۶ طبقه می گردد.

قیمت اسانسور ۶ طبقه و پنل شستی

شستی یا پنل احضار باید هم در کابین آسانسور و هم در طبقات نصب گردد. از انواع شستی های آسانسور می توان به پانل های دکمه ای و لمسی اشاره کرد که بر قیمت آن تاثیرگذار است. انواع دکمه ای نسبت به لمسی قیمت کمتری دارند. از نظر جنس و ابعاد و برند هم این پنل ها با یکدیگر متفاوت هستند که تعیین کننده قیمت آنها و در نهایت هزینه های تمام شده آسانسور می باشد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت آسانسور ۶ طبقه می توان به بافر، پاراشوت، سیم بکسل و تابلو فرمان اشاره کرد.

قیمت آسانسور 6 طبقه
پنل احضار

در کنار آسانسور، بسیاری از ساختمان های بزرگ و پرتردد پله برقی هم اجرا می کنند. به منظور استعلام قیمت پله برقی و خرید آن می توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

برای مطالعه بیشتر:

معایب هوم لیفت

موتور آسانسور ترکیه ای

موتور آسانسور الکو sr5

مشخصات موتور آسانسور

قیمت موتور آسانسور الکو ۶/۱

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

موتور abb آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

نصب آسانسور هیدرولیک

قیمت اسانسور ۶نفره

نصب آسانسور بعد از پایان کار

قیمت آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیک غیر مستقیم

قیمت اسانسور ۴طبقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)