استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نصب آسانسور هیدرولیک

نصب آسانسور هیدرولیک
هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی

نصب آسانسور هیدرولیک همانند سایر آسانسورها نیازمند تخصص است و برای اجرای آسانسور هیدرولیک باید از نیروی متخصص و آموزش دیده استفاده شود. با این حال شناخت مراحل نصب آسانسور هیدرولیک می تواند برای سازندگان جهت بهبود برنامه ریزی زمانی و نظارت بر نصب آسانسور، مفید واقع شود. همچنین آشنایی با نصب اسانسور هیدرولیک می تواند به برآورد هزینه نصب آسانسور هیدرولیک کمک کند. در ادامه به معرفی مراحل نصب آسانسور هیدرولیکی و هزینه نصب آن خواهیم پرداخت.

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک به پارامترهای مختلفی از جمله تعداد طبقات ساختمان، محل قرارگیری جک و اندازه کابین بستگی دارد. برای دریافت بهترین هزینه نصب اسانسور هیدرولیک بهتر است از چند ارائه دهنده، استعلام قیمت بگیرید. همچنین بهتر است تا در صورت ارائه خدمات نصب اسانسور هیدرولیک توسط شرکت فروشنده پکیج اسانسور، اجرای آسانسور هیدرولیکی به همان شرکت سپرده شود.

نصب آسانسور هیدرولیک
آسانسور هیدرولیک شیشه ای

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک و تعداد طبقات

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک با تعداد طبقات رابطه مستقیمی دارد. هر چه تعداد طبقات یک سازه بیشتر باشد، هزینه اجرای آسانسور هیدرولیک نیز افزایش می یابد. بطور کل تعداد طبقات یکی از پارامترهای بسیار مهم در قیمت آسانسور هیدرولیک و هزینه نصب آن می باشد.

در هنگام استعلام هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی ، تعداد طبقات را به صورت دقیق به شرکت ارائه دهنده خدمات نصب اسانسور اعلام کنید. همچنین اگر تعداد توقف های آسانسور هیدرولیک مورد نیاز شما با تعداد طبقات تفاوت دارد، حتما این مورد را در هنگام استعلام هزینه نصب آسانسور هیدرولیک ذکر نمایید. برای مثال اگر سازه شما ۸ طبقه دارد اما آسانسور شما به ۴ توقف نیاز دارد، برای استعلام دقیق تر، این مورد را به ارائه دهنده خدمات نصب اطلاع دهید.

اجرای آسانسور هیدرولیکی
کابین شیشه ای آسانسور

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی و اندازه کابین

برای اجرای آسانسور هیدرولیکی با کابین بزرگ تر به چاه آسانسور بزرگ تری نیاز است و هزینه نصب آن ها نیز با توجه به افزایش زمان اجرا، افزایش می یابد. بطور کل افزایش اندازه کابین جدای از افزایش هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی ، بر روی قیمت آسانسور نیز تاثیر زیادی می گذارد. بنابراین از انتخاب کابین آسانسور بزرگ تا حد امکان اجتناب نمایید.

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی و محل قرارگیری جک

آسانسور های هیدرولیک با توجه به نوع و موقعیت قرارگیری جک به دو دسته عملکرد مستقیم و عملکرد کناری طبقه بندی می شوند. در آسانسورهای هیدرولیک عملکرد مستقیم، جک در زیر کابین نصب شده و در آسانسورهای عملکرد کناری، جک در کنار کابین قرار می گیرد. هزینه نصب آسانسور هیدرولیک جک از زیر بیشتر از هزینه نصب جک از بغل است و قیمت جک های استفاده شده در نوع عملکرد مستقیم نیز بیشتر از عملکرد کناری می باشد.

هزینه نصب آسانسور هیدرولیک
آسانسور با درب اتوماتیک

مراحل نصب آسانسور هیدرولیک

نصب و اجرای آسانسور هیدرولیک معمولا در ۵ مرحله انجام می شود. توجه داشته باشید که مراحل ذکر شده برای نصب اسانسور هیدرولیک ، مراحل کلی و اصلی هستند و هر یک از این مراحل جزئیات بسیار ریزی دارند. مراحلی که در ادامه معرفی خواهند شد، جنبه کلی داشته و برای درک کامل اجرای آن، باید مراحل نصب آسانسور هیدرولیک توسط شرکت مجری را دنبال نمایید.

آماده سازی کف چاله آسانسور برای نصب اسانسور هیدرولیک

اولین مرحله نصب آسانسور هیدرولیک ، آماده سازی کف چاله آسانسور است. در این مرحله باید چاله آسانسور به اندازه مورد نیاز از ارتفاع اولین توقف آسانسور، آماده سازی شده و سپس در مرکز کف چاهک، مکان قرار گیری سیلندر لحاظ گردد. بطور معمول لازم است تا فاصله چاهک از کف پس از بتن ریزی، حداقل ۱.۵ متر باشد. از این فضا برای قرارگیری قطعات آسانسور از جمله سینی کابین و ضربه گیر استفاده می شود.

نصب اسانسور هیدرولیک
چاهک آسانسور

دیوار کشی چاه برای اجرای آسانسور هیدرولیک

دیواره چاه برای نصب آسانسور هیدرولیکی باید توسط آهن به همراه پوشش دهی ضد زنگ و یا دیوار کشی مقاوم شود. بطور کل برای دیوار کشی چاه بهتر است تا از مواد و مصالح توصیه شده توسط شرکت نصب آسانسور هیدرولیک استفاده نمایید.

آماده سازی شاسی جک و نصب آن

پس از آماده سازی چاهک و مقاوم سازی آن، نوبت به نصب جک در حفره آماده شده می رسد. حفره جک باید در برابر نفوذ مواد خورنده و آب به خوبی مقاوم شده باشد. در صورت نفوذ آب به داخل حفره جک، احتمال خرابی و سوء عملکرد جک به شکل فزاینده ای افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین نصب آسانسور هیدرولیک و آماده سازی حفره جک باید بگونه ای باشد که احتمال نفوذ مواد خورنده و آب به درون حفره به کلی از بین برود.

اجرای آسانسور هیدرولیک
جک اسانسور هیدرولیک

نصب ریل های آسانسور هیدرولیک و دیوار چینی درب ها

پس از نصب کردن ریل ها، کاراسلینگ و درب ها لازم است تا دور درب ها را دیوار چینی نمایید. معمولا دیوار چینی توسط بلوک و آجر انجام می شود، اما می توان از پوشش های فلزی نیز استفاده کرد. این مرحله از مراحل نصب آسانسور هیدرولیک با اجرای سایر آسانسورها مشابه می باشد.

پایان اجرای آسانسور هیدرولیکی و بستن سقف چاه

پس از کابل کشی و نصب تابلو برق، بستن سقف چاه آخرین مرحله از مراحل نصب آسانسور هیدرولیک می باشد. پس از انجام کابل کشی و ریزه کاری ها و پس از کسب تاییدیه های مربوطه، سقف چاه بوسیله آرماتور و بتن، بسته خواهد شد.

نصب آسانسور هیدرولیکی و اجزای آن

بسیاری از قطعات آسانسور هیدرولیک با آسانسور های دیگر یکسان است. با این حال اجرای آسانسور هیدرولیک نیازمند قطعات دیگری نیز می باشد که آن ها را در لیست زیر مشاهده می کنید.  

  • پمپ هیدرولیکی
  • پاور یونیت
  • کاراسلینگ
  • محفظه روغن
  • سیلندر و پیستون
  • کفشک هیدرولیک
  • شالتر
  • گرم کن روغن هیدرولیک
  • خنک کننده روغن
  • شیرهای هیدرولیکی
  • شیلنگ های فشار قوی

توجه داشته باشید که اجزای آسانسور هیدرولیک به موارد بالا محدود نشده و موارد نام برده شده، اجزای اصلی و متمایز آسانسورهای هیدرولیکی هستند. همچنین برخی از اجزا مانند المنت های گرم کن روغن تنها برای اجرای آسانسور هیدرولیکی در محیط های سردسیر استفاده می شوند.

از سایر اجزای مهم برای نصب آسانسور هیدرولیک می توان به ریل، سیم بکسل، کابین، جعبه فرمان و … اشاره نمود.

بهترین شرکت اجرای آسانسور هیدرولیک

اولین چالش پیش رو پس از خرید پکیج آسانسور هیدرولیک، پیدا کردن شرکتی مناسب برای اجرای آسانسور هیدرولیک می باشد. نصب اسانسور هیدرولیک به تخصص بالایی نیاز دارد و این موضوع سبب می شود تا اغلب سازندگان در تصمیم گیری برای انتخاب شرکت مناسب جهت اجرای آسانسور هیدرولیکی دچار مشکل شوند.

بطور کل توصیه می شود تا نصب اسانسور هیدرولیک توسط شرکت فروشنده پکیج آسانسور انجام پذیرد. با این حال اگر قصد سپردن اجرای آسانسور هیدرولیک به شرکت دیگری را دارید، پروژه های موفق انجام شده و اعتبار شرکت مورد نظر را بررسی کنید.

برای خریداری پکیج آسانسور هیدرولیک با بهترین قیمت و خدمات نصب آسانسور هیدرولیک می توانید با مشاوران ما در عمران مدرن در تماس باشید.

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی
آسانسور هیدرولیک جک از بغل

کاهش هزینه نصب آسانسور هیدرولیک

جهت کاهش هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی می توان از شیرآلات هیدرولیکی و سلونوئیدی ایرانی به جای شیرهای ایتالیایی استفاده نمود. همچنین با کاهش ابعاد کابین آسانسور تا حد ممکن نیز می توان هزینه اجرای آسانسور هیدرولیک را کاهش داد.

یک راه دیگر برای کاهش هزینه نصب آسانسور هیدرولیک ، استفاده از اسانسور هیدرولیک با جک از بغل می باشد. همانطور که پیش تر اشاره شد، هزینه اجرای آسانسور هیدرولیکی جک از بغل کمتر از اسانسور هیدرولیک جک از زیر بوده و قیمت پکیج آن نیز مناسب تر است.

برای مطالعه بیشتر:

معایب هوم لیفت

هوم لیفت چیست

نصب آسانسور در راه پله

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

سوالات متداول استاندارد آسانسور

آسانسور هیدرولیکی قیمت

آسانسورهای بدون موتورخانه

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

نصب آسانسور بعد از پایان کار

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

آسانسور ویلایی

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

کابین اسانسور

کابین شیشه ای آسانسور

لیست قیمت آسانسور ۵ توقف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.7 ( 5 نظر)