استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

موتور آسانسور abb

موتور آسانسور abb
موتور آسانسور abb

موتور آسانسور abb یکی از موتورهای اسانسور ساخت ایران است که به دلیل قیمت پایین، گزینه مناسبی برای بودجه های نسبتا محدود می باشد. موتور abb آسانسور نسبت به سایر برندهای ایرانی موتور اسانسور، قیمت پایین تری داشته و تنوع آن نسبت به این برندها، کمتر می باشد. در این مقاله از عمران مدرن به بررسی قیمت موتور اسانسور abb و مشخصات آن خواهیم پرداخت. برای انتخاب و خرید موتور آسانسور می توانید با کارشناسان ما در عمران مدرن، در تماس باشید.

قیمت موتور آسانسور abb

قیمت موتور آسانسور abb کمتر از موتورهای مشابه وارداتی و ایرانی می باشد و همین عامل سبب محبوبیت این موتور شده است. موتور abb اسانسور از نوع گیربکسی بوده و خریداری آن سبب کاهش هزینه های مربوط به راه اندازی اسانسور خواهد شد.

توان موتور یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر روی قیمت اسانسور می باشد و هر چه توان موتور abb مورد نظر شما بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر است. بنابراین برای کاهش هزینه تا حد ممکن، از خرید موتور آسانسور با توان بیش از حد مورد نیاز خود، خودداری نمایید. برای پیدا کردن توان مورد نیاز و خرید موتور آسانسور می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت موتور آسانسور abb به دلیل نوسانات بازار، متغیر بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق آن باید نسبت به استعلام قیمت موتور اسانسور abb در همان روز اقدام نمایید.

موتور آسانسور abb
موتور گیربکس آسانسور

مشخصات فنی موتور آسانسور abb

مشخصات فنی موتور abb آسانسور را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

Abb 7.2 3VFabb 6.1 AC2 
7.26.1توان موتور (KW)
3VFAC2الکتروموتور
۶۳۰۴۵۰ظرفیت کابین (Kg)
11سرعت کابین (m/s)
2020ارتفاع چاه (m)
گیربکسگیربکسنوع موتور
۲۵۰۰۲۵۰۰استاتیک لود (Kg)

موتور abb آسانسور مدل ۶.۱ کیلووات برای اسانسور تا ظرفیت ۶ نفر مناسب بوده و مدل ۷.۲ کیلووات برای ظرفیت ۸ نفر مناسب می باشد. هر دو مدل موتور اسانسور abb برای اسانسور تا ۶ توقف مناسب می باشند.

موتور آسانسور abb ظرفیت ۱۸۰ استارت در ساعت را دارد و نمره سیم بکسل موتور ۲abb 6.1 AC، ۴*۱۰ و نمره سیم بکسل در مدل ۷.۲ ۳VF، ۵*۱۰ می باشد. این موتور راندمان خوبی داشته و راندمان شفت آن، ۷۵ درصد می باشد. استاتیک لود موتورهای abb آسانسور نیز در حد مطلوبی بوده و توانایی تحمل ۲۵۰۰ کیلوگرم بار استاتیکی را دارند.

موتور آسانسور abb
موتور آسانسور

خرید موتور abb اسانسور

موتور abb اسانسور به دلیل قیمت پایین برای بودجه های محدود، گزینه مناسبی می باشد. با این حال به دلیل­ محدود بودن مدل های موتور اسانسور abb ، محصولات موجود قادر به پاسخگویی به نیازهای مختلف نیستند. در واقع این موتور توانایی حمل کابین به اندازه ۲۰ متر یا ۶ توقف را دارد. بنابراین سازه هایی که تعداد توقف مورد نیاز آن ها بیش از ۶ توقف است، باید از موتور آسانسور دیگری استفاده نمایند.

یکی دیگر از محدودیت های موتور آسانسور abb ، عدم ارائه توان و سرعت های بالا می باشد. سرعت این موتور آسانسور به ۱ متر بر ثانیه محدود شده و بیشترین توان آن نیز ۷.۲ کیلووات است. بنابراین این موتور برای کابین با ظرفیت بیشتر از ۸ نفر مناسب نمی باشد. این موتور با ۲۴ ماه گارانتی عرضه می شود.

برای مطالعه بیشتر:

موتور آسانسور الکو

موتور آسانسور اکر

نصب آسانسور در راه پله

قیمت انلاین اسانسور

موتور آسانسور الکو sr5

سوالات متداول استاندارد آسانسور

قیمت پک کامل اسانسور

انواع آسانسور کششی

قیمت آسانسور ۴ نفره برای ۳ طبقه

هزینه نصب آسانسور هیدرولیکی

آسانسور هیدرولیکی قیمت

مراحل نصب اسانسور

قیمت کابین آسانسور ۶ نفره

کابین اسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.76 ( 4 نظر)