استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری
نصب کاشی روی دیوار با چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری یکی از انواع چسب کاشی است که به صورت پودر تولید و عرضه می شود و برای استفاده نیاز است آن را با آب مخلوط کرد. چسب پودری کاشی بر پایه سیمان است و با پلیمر و مواد معدنی تقویت می شود. این افزودنی ها سبب تقویت خاصیت چسبندگی این چسب شده و سرعت کاشی کاری با آن را افزایش می دهند. انواع چسب کاشی پودری در برابر رطوبت و نفوذ آب مقاوم است و می توان در محیط های در معرض رطوبت مانند سرویس های بهداشتی و حمام نیز از آن استفاده کرد. همچنین این چسب علاوه بر کاشی کاری برای چسباندن سرامیک و سنگ هم کاربرد دارد.

قیمت چسب کاشی پودری

عوامل مختلفی مانند برند محصول، وزن و اندازه، بر روی قیمت چسب پودری کاشی تاثیرگذار هستند. قیمت چسب کاشی پودری تفاوت چندانی با نوع خمیری آن ندارد و قیمت آن ها در برند های مختلف تغییر می یابد. اما قیمت پودر چسب کاشی نسبت به دیگر انواع چسب های ساختمانی در رده متوسطی قرار دارد.

قیمت چسب کاشی پودری
نصب کاشی روی سطوح

در بین دسته بندی های این چسب، قیمت پودر چسب کاشی پرسلان به دلیل فرمولاسیون و چسبندگی بالا از دیگر انواع آن بالاتر است. قیمت چسب پودری کاشی ضدآب نیز در حدود قیمت چسب پرسلان است. ولی قیمت چسب کاشی مخصوص کف و دیوار از این دو نوع پایین تر است.

برای این محصول برندهای مختلف داخلی و خارجی با کیفیت های مناسب وجود دارند. قیمت پودر چسب کاشی برند های مختلف داخلی، تقریبا در یک سطح قرار دارند ولی قیمت چسب پودری کاشی خارجی اندکی از برندهای داخلی بالاتر است.

در خصوص وزن و اندازه نیز باید گفت که درصورت خریداری کیسه های بزرگتر پودر چسب کاشی ، قیمت متوسط هر کیلوگرم از این محصول برای مصرف کننده کاهش می یابد.

انواع چسب کاشی پودری
استفاده از چسب کاشی پودری

خرید چسب پودری کاشی

عوامل زیادی در خرید چسب کاشی مناسب تاثیرگذار هستند. میزان رطوبت محیط کار، ابعاد کاشی کاری و افقی یا عمودی بودن سطح کار از عواملی هستند که در هنگام خرید باید به آنها توجه کرد. با تغییر هر یک از پارامتر ها، نوع پودر چسب کاشی و همچنین برند مورد استفاده متفاوت خواهد بود. در ادامه چسب کاشی پودری مناسب برای هر منظور معرفی شده است.

یکی از راه های خرید چسب کاشی پودری مراجعه حضوری به فروشگاه های مصالح و لوازم ساختمانی است. در این فروشگاه ها انواع چسب کاشی پودری و خمیری به فروش می رسد. یکی دیگر از راه های خرید این چسب ها مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه است. در این فروشگاه ها امکان مشاهده قیمت های به روز و همچنین ویژگی های کامل هر محصول فراهم شده است. همچنین با خرید از این فروشگاه ها خریدی مطمئن و راحت، همراه با صرفه جویی در وقت برای خریداران رقم خواهد خورد.

قیمت چسب پودری کاشی
نصب سرامیک با چسب

انواع چسب کاشی پودری

چسب کاشی در دسته بندی کلی به دو دسته چسب کاشی پودری و خمیری تقسیم می شود. انواع چسب کاشی پودری ، خود نیز به انواع پرسلان، آب بند و مناسب برای کف و دیوار تقسیم بندی می شود. به منظور آماده سازی برای ویژگی مورد نظر، افزودنی هایی به این چسب اضافه می شود که ویژگی های مورد نظر را به دست بیاورند و برای کاربرد مدنظر مناسب گردند.

نوع آب بند پودری چسب کاشی یک چسب دوجزئی برپایه سیمان است. چسب پودری با پلیمر های دوجزئی مناسب برای آب بندی، تقویت شده است. این پلیمر ها، محصول را پس از خشک شدن در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم می کند. این محصول برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک روی سطوح افقی و عمودی در محیط های درمعرض رطوبت مناسب است.

کاشی و سرامیک پرسلان یک نوع از کاشی هایی است که در اعمال فشار و حرارت بالا شکل گرفته اند و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی دارند. چسب پرسلان در ابتدا برای چسباندن این نوع کاشی و سرامیک تولید شد ولی به دلیل قدرت چسبندگی بالای این چسب و قابلیت استفاده در مکان ها و سطوح مختلف، با استقبال عموم مواجه شد. این چسب در شرایطی که نیاز به چسبندگی بالا باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. قیمت چسب کاشی پودری پرسلان به طور معمول از دیگر انواع آن بالاتر است.

چسب کاشی پودری دیوار و کف نیز دسته ای از چسب‌های پودری برپایه سیمان است. فرمول این چسب با افزودنی های پلیمری بهبود یافته است و برای استفاده روی هرسطحی از دیوار و کف مناسب می باشد. این نوع چسب ها قابلیت استفاده روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و حتی روی سطح کاشی های قدیمی را نیز دارا هستند.

چسب کاشی پودری
اتصال کاشی روی دیوار با چسب

کاربرد چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری برای چسباندن انواع سرامیک، کاشی و سنگ روی سطوح مختلف از جمله سطوح بتنی، گچی، رنگ شده و حتی کاشی های قدیمی استفاده می شود. برای نصب کاشی روی کاشی های قدیمی، پودر چسب کاشی بهترین گزینه است.

به دلیل استحکام زیادی که این چسب بعد از خشک شدن پیدا می کند، به راحتی می توان انواع کاشی و سرامیک را روی دیوار هم چسباند. پودر چسب کاشی بلافاصله خشک نمی شود بنابراین پس از نصب هم تا چند دقیقه امکان جابه جایی و فیکس کردن کاشی ها وجود خواهد داشت.

قیمت چسب کاشی پودری
کاشی کاری با چسب کاشی پودری

ویژگی های چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری خاصیت و ویژگی های منحصر به فردی دارد. از این ویژگی ها می توان به مقاومت در برابر آب و رطوبت اشاره کرد. مقاومت در برابر رطوبت، از ویژگی های اصلی و برتری چسب پودری نسبت به نوع خمیری آن است.

برای استفاده از چسب کاشی پودری ، نیاز است که این چسب را با آب مخلوط کرد. بنابراین نوع پودری چسب کاشی باید توانایی مخلوط شدن با آب را داشته باشد و آب گریز نباشد. این چسب ها بعد از خشک شدن خاصیت آب گریزی پیدا می کنند.

چسب پودری کاشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی نیز برخوردار است و قابلیت چسبندگی به تمامی سطوح حتی سطوح عمودی را نیز دارد. این چسب ها از مقاومت بسیار بالایی نسبت به شکستگی و ترک خوردگی برخوردار هستند. همچنین در برابر تغییرات دمایی نیز از خود مقاومت نشان می دهند.

مقاومت در برابر حرارت نیز از ویژگی های این چسب ها است که پس از خشک شدن به دست می آید. این موضوع، توانایی استفاده در محیط های پرحرارت مانند نانوایی ها را نیز فراهم می کند.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت چسب سنگ

خواص چسب بلوک

چسب بتن برای کاشت میلگرد

قیمت بهترین چسب کاشی

چسب سرامیک اپوکسی

قیمت چسب کاشی

انواع چسب کورین

چسب ضد آب کاشی

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

چسب کاشی خمیری

چسب مخصوص سنگ اسلب

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

چسب کاشت هیلتی

چسب بلوک

قیمت چسب بلوک سرزمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.41 ( 5 نظر)

یک نظر

  1. کدوم برند رو برای چسب کاشی پودری توصیه می کنید؟