استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب کاشت هیلتی

چسب کاشت هیلتی
انواع چسب و ابزار های برند هیلتی

چسب کاشت هیلتی یا چسب کاشت میلگرد hilti ، چسبی است که توسط شرکت هیلتی در کشور آمریکا تولید و عرضه شده است. به دلیل فراگیری و محبوبیت این چسب، خیلی از افراد چسب کاشت میلگرد را به عنوان چسب کاشت هیلتی می شناسند.

از چسب هیلتی برای کاشت میلگرد ها در سطوح افقی و عمودی و تثبیت آن ها در سازه بتنی استفاده می شود. در واقع از این روش به منظور مقاوم سازی بنا در برابر زلزله و بلایای طبیعی و همچنین برای تعمیر و بازسازی ساختمان استفاده می گردد. راه های دیگری نیز برای کاشت میلگرد در سازه وجود دارد، اما استفاده از چسب کاشت هیلتی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و کارایی بالا، امروزه مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گرفته است.

چسب کاشت میلگرد هیلتی
چسب کاشت میلگرد کارتریجی

قیمت چسب هیلتی

عوامل زیادی روی قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی تاثیر گذارند. اولین عامل تاثیرگذار روی قیمت چسب بتن هیلتی ، نوع آن است. این برند رنج وسیعی از مدل های مختلف چسب برای مصارف گوناگون را تولید و عرضه کرده است و قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی نیز در گستره وسیعی تغییر می کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار روی قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی ، حجم بسته بندی آن است. با افزایش حجم محصول، قیمت چسب هیلتی کاشت میلگرد نیز افزایش می یابد.

چسب کاشت هیلتی از یک برند آمریکایی و وارداتی است، بنابراین قیمت چسب هیلتی به قیمت ارز وابسته است. به دلیل نوسانات بازار ارز، قیمت چسب بتن هیلتی ممکن است روز به روز تغییر کند و بالا و پایین شود. برای خرید و فروش چسب هیلتی ساختمانی ، باید قیمت آن را به صورت روزانه استعلام نمود.

چسب هیلتی ارزان RE100 ، ساده ترین و ارزان ترین نوع این چسب است. با اینکه قیمت چسب هیلتی RE100 از دیگر محصولات این شرکت پایین تر است، اما این به معنی کیفیت بد این چسب هیلتی ارزان نمی باشد و این تفاوت قیمت چسب بتن هیلتی ، به دلیل تفاوت در کاربری آن است. سایر محصولات این شرکت به دلیل افزودنی های متفاوت دارای قیمت بالاتری هستند.

قیمت چسب بتن هیلتی
کاشت میلگرد با چسب کارتریجی

قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی

قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی بر اساس عوامل مختلفی محاسبه می شود و موارد گوناگونی روی آن تاثیرگذار هستند. تعداد میلگرد ها، قطر آن ها، همچنین عمق کاشت میلگرد و مقدار چسب مورد نیاز از مواردی هستند که قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی را تعیین می نمایند. 

عمق کاشت میلگرد از عواملی است که به طور مستقیم بر قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی تاثیرگذار است. هر چه عمق مورد نیاز برای کاشتن میلگرد ها بیشتر شود، به مقدار بیشتری از چسب کاشت هیلتی نیاز است.

تعداد میلگرد های مورد نیاز برای کاشت و همچنین قطر میلگردها نیز تاثیر مستقیمی روی قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی دارد. هر چه قطر میلگرد های مورد استفاده بیشتر باشد، قطر سوراخ ها و همچنین میزان چسب مورد نیاز نیز افزایش می یابد و قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی را افزایش می دهد.

قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی
انواع مختلف چسب هیلتی کارتریجی

خرید چسب هیلتی

چسب کاشت هیلتی یک چسب وارداتی است و در ایران تولید نمی شود. بعضی از شرکت ها در ایران نمایندگی این شرکت آمریکایی را دریافت کرده اند و این محصول را در کشور به فروش می رسانند. از آنجایی که چسب کاشت هیلتی انواع مختلفی دارد که هر یک برای یک هدف خاص استفاده می شود، در هنگام خرید چسب هیلتی ساختمانی باید مشخصات درج شده روی چسب را مطالعه کرد تا بتوان بهترین چسب برای کاربری مورد نظر را تهیه نمود. بنابراین بهتر است در هنگام خرید از متخصصان کمک گرفت و محصول مورد نظر را از مراکز یا سایت های معتبر فروش چسب هیلتی خریداری کرد.

علاوه بر موارد ذکر شده، به هنگام خرید چسب هیلتی کاشت میلگرد باید به حجم پروژه و مقدار حجم چسب مورد نیاز برای کاشت هم دقت نمود.

با توجه به شناخته بودن چسب کاشت میلگرد hilti بین مردم، بعضی از فروشندگان برند های داخلی چسب کاشت میلگرد را به عنوان چسب هیلتی ایرانی معرفی می کنند. اما چیزی به عنوان چسب هیلتی ایرانی وجود ندارد و این واژه بین مردم مصطلح شده است. بهتر است به جای چسب هیلتی ایرانی ، از لفظ چسب کاشت میلگرد ایرانی استفاده نمود.

فروش چسب هیلتی برای کاشت میلگرد

یکی از راه های خرید چسب هیلتی ، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فروش چسب هیلتی و سایر چسب های ساختمانی است. در این فروشگاه ها علاوه بر امکان خرید چسب هیلتی ، می توان از مشاوره متخصصان نیز بهره برد. توضیحات کامل محصولات به همراه قیمت چسب کاشت میلگرد هیلتی ، در این فروشگاه ها ارائه شده است و به خریداران کمک می کند تا بهترین محصولات برای کاربرد موردنظر را انتخاب و خریداری نمایند. علاوه بر این، خرید و فروش چسب هیلتی ساختمانی به صورت آنلاین موجب جلوگیری از اتلاف وقت و حذف هزینه های ناشی از مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف می شود.

همچنین خرید چسب هیلتی به صورت حضوری نیز امکان پذیر است. این چسب در فروشگاه های لوازم ساختمانی و فروش چسب هیلتی در سطح شهر یافت می شود و می توان آن را از این فروشگاه ها نیز تهیه نمود.

قیمت کاشت میلگرد با چسب هیلتی
نوع کپسولی چسب هیلتی

چسب کاشت میلگرد hilti

چسب کاشت هیلتی که به عنوان انکر شیمیایی نیز شناخته می شود، بر پایه رزین اپوکسی است و برای به دست آوردن خواص مختلف، به آن مواد شیمیایی مختلفی اضافه می شود. با افزودن فیلر های مناسب، مقاومت مکانیکی و قدرت چسبندگی خمیر چسب هیلتی ساختمانی تقویت می شود و از آن می توان برای فیکس کردن میلگرد ها و بولت ها در همه مصالح استفاده کرد.

چسب کاشت هیلتی معمولا به صورت دوجزئی تولید می شود که دو جزء آن به عنوان سافتنر و هاردنر شناخته می شوند. با توجه به نوع بسته بندی چسب هیلتی کاشت میلگرد ، بخشی که حجم کمتری دارد، هاردنر است. این بخش به عنوان عامل پخت نیز شناخته می شود. در واقع بخش هاردنر چسب کاشت هیلتی است که سبب چسبندگی صحیح آن به سطوح می شود و استفاده از آن ضروری است.

قیمت چسب هیلتی
تزریق چسب با گان مخصوص

انواع چسب بتن هیلتی

چسب های کاشت میلگرد بر دو اساس تقسیم بندی می شوند. روش اول دسته بندی این چسب ها بر اساس نوع بسته بندی است. انواع چسب کاشت میلگرد در سه نوع چسب کارتریجی، کپسولی و حجمی تقسیم بندی می شوند. اما چسب کاشت میلگرد هیلتی فقط در انواع کپسولی و کارتریجی تولید و عرضه می شود.

نوع کارتریجی چسب بتن هیلتی معمولا به صورت دوجزئی تولید می شود. دو جزء چسب کاشت میلگرد هیلتی ، می تواند در یک یا دو کارتریج قرار بگیرند. این مورد می تواند در نحوه استفاده از این چسب ها تاثیرگذار باشد. چسب کپسولی نیز نوع دیگری از این چسب است که برای سازه های بتنی سنگین مورد استفاده قرار می گیرد.

روش دیگر تقسیم بندی چسب کاشت میلگرد بر اساس جنس چسب و مواد به کار رفته در آن است. پایه همه چسب های هیلتی بر اساس رزین اپوکسی است اما متخصصان این شرکت، با افزودن مواد مختلف، ویژگی هایی را در این محصولات تقویت کرده اند که کمک می کند هر کدام از محصولات این برند، برای یک منظور مناسب باشند. این تنوع در محصولات به مهندسان کمک می کند تا بهترین چسب را برای هدف خود انتخاب کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.

چسب هیلتی برای کاشت میلگرد
نحوه تزریق چسب با گان مخصوص

کاربرد چسب هیلتی کاشت میلگرد

از کاربرد های چسب کاشت هیلتی می توان به کاشت آرماتور و میلگرد ها در سطوح افقی و عمودی اشاره کرد. حفره هایی که برای کاشتن میلگرد ها در بتن ایجاد می شود، معمولا بیشتر از قطر میلگردها است. با استفاده از چسب بتن هیلتی ، می توان حفره ها را پر کرد تا استحکام میلگرد ها درون حفره ها بیشتر شود. با استفاده از قدرت چسبندگی بالای این چسب، امکان کاشت میلگرد و بولت ها در سطوح غیر بتنی نیز فراهم آمده است.

چسب بتن هیلتی ، علاوه بر کاشت میلگرد کاربرد های دیگری نیز دارد. از دیگر کاربرد های چسب کاشت هیلتی می توان به نصب صفحات فلزی روی یکدیگر و پر کردن شکاف های ایجاد شده در سطوح اشاره کرد.

فروش چسب هیلتی
استفاده از خمیر هیلتی برای کاشت میلگرد ها

ویژگی های چسب هیلتی کاشت میلگرد

چسب کاشت هیلتی ، ویژگی هایی دارد که آن را از سایر چسب های کاشت میلگرد متمایز می سازد. از این ویژگی ها می توان به مقاومت کششی و خمشی بسیار عالی این محصول اشاره کرد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول مقاومت شیمیایی بالای آن است که سبب می شود در برابر عوامل محیطی مانند خوردگی مقاوم باشد. این ویژگی چسب کاشت هیلتی موجب افزایش عمر و ماندگاری سازه می شود.

این ویژگی ها به علاوه استفاده راحت و ساده از این محصول سبب محبوبیت این چسب بین مهندسین ساختمان شده و به انتخاب اول آن ها برای کاشتن میلگرد ها مبدل شده است.

خرید چسب هیلتی
نحوه استفاده از چسب هیلتی کپسولی

ابزار های مورد نیاز برای استفاده از خمیر چسب هیلتی

برای کاشتن میلگرد ها با چسب به ابزار گوناگونی نیاز است که بر اساس نوع چسب مورد استفاده تعیین می شوند. مهم ترین ابزار مورد نیاز برای تزریق چسب کاشت میلگرد hilti ، گان مخصوص آن است. این وسیله توسط خود شرکت چسب کاشت میلگرد hilti تولید شده است و برای ساخت آن از بهترین مواد بهره گرفته اند. گان مخصوص چسب کاشت هیلتی هر دو جزء چسب بتن هیلتی را به صورت همزمان مخلوط می کند و کار تزریق چسب را ساده تر می سازد. با توجه به کیفیت بسیار خوب این گان و توانایی مخلوط کردن همزمان دو جزء چسب، قیمت این وسیله از سایر تفنگ های تزریق چسب کاشت میلگرد برند های دیگر بالاتر است.

چسب کاشت میلگرد hilti
کاشت بولت با چسب هیلتی

نحوه استفاده از چسب هیلتی برای کاشت میلگرد

در این بخش می خواهیم به مراحل کاشت میلگرد با چسب بتن هیلتی بپردازیم. از آن جایی که خمیر چسب هیلتی قدرت چسبندگی خیلی خوبی دارد، استفاده از آن برای کاشت میلگرد ها توصیه می شود.

مرحله اول کاشت میلگرد ها در بتن و در سطوح دیگر، ایجاد حفره های متناسب با قطر میلگرد یا بولت است. سپس نوبت به مرحله پاکسازی و تمیز کردن سوراخ می رسد. برای استفاده از چسب کاشت میلگرد hilti باید سوراخ ها را پاک و عاری از گرد و غبار کرد. برای این کار باید از پمپ های هوا کمک بگیریم.

در این مرحله حفره آماده سازی شده است و نوبت به آماده سازی چسب کاشت هیلتی می رسد. برای بهره گیری از چسب کاشت هیلتی نیاز به تفنگ یا گان مخصوص است. زیرا این وسیله دو جزء این چسب را به طور هم زمان با هم مخلوط می کند و کار را راحت تر می سازد.

مرحله بعدی در فرآیند کاشت میلگرد، تزریق چسب کاشت هیلتی در حفره های ایجاد شده و تمیز شده است. نکته ای که در این فرآیند باید به آن توجه کرد، میزان چسب و پرشدن سوراخ ها است. پس از تزریق خمیر چسب هیلتی نوبت به کاشت میلگرد و آرماتور در هر سوراخ می رسد. باید دقت شود که میلگرد ها به طور دقیق در هر سوراخ قرار بگیرند.

برای مطالعه بیشتر:

چسب مخصوص سنگ مرمر

چسب اپوکسی سرامیک

قیمت انواع چسب کاشی

چسب کاشت میلگرد ایرانی

چسب خمیری سرامیک

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

قیمت چسب کورین

چسب کاشی پودری

بهترین نوع چسب کاشی

قیمت چسب کاشی خمیری

قیمت چسب اسلب

چسب بلوک

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد

چسب بلوک سرزمین تدبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.85 ( 2 نظر)