استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب بلوک سرزمین کمیجانی

چسب بلوک سرزمین کمیجانی
چسب بلوک

چسب بلوک سرزمین که با عناوینی همچون چسب بلوک کمیجانی و چسب بلوک سرزمین تدبیر کمیجانی نیز شناخته می شود از بهترین چسب بلوک های موجود در بازار است. اگر چه چسب بلوک کمیجانی در سال های اخیر تولید و به بازار عرضه شده است اما توانسته است توجه مهندسان و فعالان صنعت ساختمان را به خود جلب کند.

چسب بلوک سرزمین تدبیر دارای گواهینامه ثبت اختراع و ثبت علامت است. همچنین تاییدیه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهر سازی و نیز آزمایشگاه فناوری رنگ و پوشش را نیز دریافت کرده است. فرمولاسیون جدید استفاده شده در تهیه این چسب و همچنین مزایای منحصر به فرد آن سبب شده که مورد استقبال عموم قرار بگیرد.

قیمت چسب بلوک سرزمین

به نسبت سایر چسب های بلوک موجود در بازار،قیمت چسب بلوک سرزمین کمیجانی در رنج متوسط قرار دارد و با وجود قیمت مناسب از کیفیت مطلوبی برخوردار است. قیمت چسب بلوک سرزمین نسبت به استفاده از ملات سیمانی مقرون به صرفه تر خواهد بود. همچنین به دلیل استحکام و قدرت چسبندگی بالای این چسب، خرید آن به منزله سرمایه گذاری بلند مدت تلقی می شود.

در حال حاضر (بهار ۱۴۰۳) قیمت چسب بلوک سرزمین برای بسته بندی ۱۵ کیلوگرمی، ۶۱۰ هزار تومان است. قیمت چسب بلوک سرزمین نیز مانند سایر محصولات با نوسانات بازار ارز تغییر می یابد. مبلغ درج شده در این مطلب ثابت نیست و ممکن است در روز های آتی با تغییر مواجه شود.

چسب بلوک کمیجانی
بسته بندی های چسب بلوک

مقایسه هزینه استفاده از چسب بلوک کمیجانی نسبت به ملات سیمانی

در جدول زیر مقایسه هزینه استفاده از چسب بلوک سرزمین تدبیر کمیجانی را نسبت به دیوار چینی با ملات سیمانی مشاهده می کنید. با جایگزینی چسب بلوک سرزمین به جای ملات سیمانی، بین ۵۰ تا ۸۰ درصد در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.

مقایسه هزینه های دیوارکشی سنتی با ملات و دیوار کشی مدرن با چسب خمیری سرزمین (بهار۱۴۰۳)

 سیمانماسهنیروی انسانیمیلگرد بسترهزینه آب و برقجمع کل
ملات کشی سنتیهزینه هر کیسه سیمان حداقل ۷۵.۰۰۰ تومان تا حداکثر ۱۰۰.۰۰۰ تومان (میزان مصرف دو کیسه برای هر مترمربع است.)هزینه هر تن ماسه حداقل ۳۰۰.۰۰۰تومان تا حداکثر ۹۰۰.۰۰۰ تومان (در مناطق صعب العبور و ییلاقات) (حداقل میزان مصرف یک تن در ۱۵ مترمربع است.)هزینه نیروی انسانی ملات ساز و ملات آور و حمل مصالح به پای کار بین ۳۵۰.۰۰۰ تومان تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان (به یک یا دو نفر نیروی کار نیاز است.)هزینه میلگرد بستر با احتساب دستمزد حدود ۸۰۰.۰۰۰ تومان (هزینه درج شده برای ۱۵ متر مربع است)برق بالابر، هزینه مصرف آب برای ملات سازی و آبیاری دیوار برای استحکام بیشتر حداقل ۵۰.۰۰۰ تومان تا حداکثر ۲۰۰.۰۰۰ تومان (برای مناطق بدون آب می باشد.)حداقل: ۱.۶۵۰.۰۰۰ تومان
حداکثر: ۲.۵۰۰.۰۰۰ تومان
چسب سرزمینحذفحذف۵%حذفحذفجمع کل: ۶۵۰.۰۰۰ تومان (در خرید عمده شامل تخفیف نیز می شود.)

ویژگی های چسب بلوک سرزمین تدبیر کمیجانی

چسب بلوک سرزمین کمیجانی از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که استفاده از آن را نسبت به ملات سیمانی و نیز برخی از چسب های بلوک برتری بخشیده است. از جمله این موارد می توان به کاهش وزن ساختمان اشاره کرد. در مقایسه با ملات سیمانی برای دیوار کشی، استفاده از چسب بلوک کمیجانی در هر ۱۵ متر مربع موجب ۱ تن کاهش وزن می شود.

از دیگر ویژگی های این چسب می توان به مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار اشاره کرد. استفاده از چسب بلوک سرزمین تدبیر کمیجانی نسبت به ملات سیمانی، مقاومت سازه را در برابر طوفان های شدید و زلزله افزایش می دهد. به دلیل استحکام بالای این چسب و مقاومت در برابر ضربه، به راحتی می توان آن را بین طبقات مختلف ساختمان جابه جا کرد. به همین دلیل بلوک های سیمانی قابل بازیافت می شوند و می توان از آن ها مجدد استفاده نمود.

چسب بلوک سرزمین کمیجانی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و قابلیت اتصال به انواع سطوح مانند والپست، فلز ها و همچنین ستون های بتنی را دارد. بنابراین با استفاده از این چسب می توان بلوک ها را به انواع سطوح متصل کرد. باید دقت داشت که چسب بلوک سرزمین برای نصب آجر و سفال مناسب نمی باشد و نمی توان به این منظور از آن استفاده نمود.

از دیگر ویژگی های چسب بلوک سرزمین تدبیر ، سازگاری با محیط زیست است. در فرآیند دیوار کشی با چسب بلوک از هیچ گونه ماسه، سیمان و آبی استفاده نخواهد شد و این مورد به کاهش تولید نخاله ساختمانی کمک خواهد کرد. همچنین راحتی استفاده از این چسب و عدم نیاز به نازک کاری، در هزینه، نیروی کار و زمان نیز صرفه جویی خواهد کرد.

قیمت چسب بلوک سرزمین
انواع بلوک های مورد استفاده برای دیوارچینی با چسب

نحوه استفاده از چسب بلوک کمیجانی

چسب بلوک سرزمین تدبیر کمیجانی برای دیوار چینی انواع دیوار های داخلی و خارجی با انواع بلوک های هبلکس و سیمانی قابل استفاده است. برای استفاده از چسب بلوک سرزمین فقط به کاردک، دستکش، توری درزگیر کناف و بندکشی نیاز است.

برای دیوار چینی با چسب بلوک کمیجانی نیاز است که یک ردیف از بلوک های سیمانی را کنار یکدیگر قرار داد و سپس درز های بلوک ها را با توری درزگیر کناف پوشاند. این توری ها دارای یک طرف چسبی هستند و به بلوک ها متصل می شوند.

سپس نوبت به استفاده از چسب می رسد. چسب بلوک سرزمین به هیچ مرحله آماده سازی نیاز ندارد و برای رقیق کردن آن نیز در صورت نیاز باید آن را با مقداری آب مخلوط کرد. سپس با استفاده از کاردک تمام اتصالات بلوک های سیمانی را با چسب می پوشانیم. نیازی به استفاده از حجم زیادی از چسب نیست و سطح بلوک ها در انتها نباید پستی و بلندی داشته باشد. در مرحله آخر نیز بندکشی انجام می شود تا بلوک ها تراز باشند. سپس نوبت به ردیف بعدی بلوک ها می رسد و این کار تا انتهای ارتفاع دیوار ادامه می یابد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب کاشی آژند

چسب بلوک شیشه ای

مشخصات فنی چسب کاشت میلگرد

بهترین چسب بتن

چسب بلوک چیست

چسب کاشت میلگرد هیلتی

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

چسب کاشی پودری

بهترین نوع چسب کاشی

چسب کاشی خمیری

چسب سنگ اسلب

فروشگاه چسب بتن

کاشت میلگرد با چسب هیلتی

چسب بتن هیراد شیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)