استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

بهترین چسب کاشی

بهترین چسب کاشی
کاشی کاری سطوح افقی

بهترین چسب کاشی بر اساس ویژگی های محل استفاده، قدرت چسبندگی، تطابق مشخصات آن با محل کاربرد، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و حرارتی، استحکام بالا و مقاومت در برابر فشار تعیین می شود. انتخاب چسب کاشی خوب ، افزایش دوام و طول عمر کاشی کاری را در پی دارد. یکی از مهم ترین عوامل موثر در انتخاب بهترین نوع چسب کاشی ، میزان رطوبت محیط است.

چسب های کاشی در دو نوع خمیری و پودری تولید و عرضه می شوند. با افزودن مواد مختلف می توان ویژگی های منحصر به فردی را در چسب های کاشی به وجود آورد. به طور مثال با افزودن لاتکس و رزین های اکریلیک می توان چسب کاشی پودری معمولی را به چسب کاشی ضد آب تبدیل کرد. انواع مختلفی از چسب کاشی برای مصارف و کاربردهای متفاوت تولید شده اند. بهترین چسب کاشی را باید با مقایسه مدل های مختلف هر نوع چسب انتخاب کرد.در این مطلب به این موضوع که مشخصات بهترین چسب کاشی چیست و انواع آن پرداخته شده است.

بهترین برند چسب کاشی
کاشی کاری سطوح عمودی

قیمت بهترین چسب کاشی

قیمت بهترین چسب کاشی به ویژگی های آن مربوط می شود. دارا بودن ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، مقاومت در برابر تغییرات دمایی و رطوبت، کم کردن بار سازه، ضد آب بودن و چسبندگی بالا از عواملی هستند که قیمت بهترین چسب کاشی و همچنین کیفیت را بالاتر می برند. با وجود کیفیت خیلی خوب برند های داخلی، قیمت بهترین چسب کاشی خارجی ، به علت هزینه های واردات از بهترین برند داخلی آن بالاتر است.

قیمت بهترین چسب کاشی
نصب کاشی و سرامیک با چسب کاشی

بهترین برند چسب کاشی

انتخاب برند یکی از گام های انتخاب چسب کاشی خوب است. در صورت انتخاب بهترین مارک چسب کاشی متناسب با مشخصات پروژه، بهترین کیفیت کسب خواهد شد و با وجود هزینه بیشتر، کیفیت و دوام بیشتری حاصل خواهد شد. این کار در طولانی مدت مقرون به صرفه خواهد بود. در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی شرکت های داخلی و خارجی، چسب کاشی با کیفیت های مناسب عرضه می کنند. برای انتخاب بهترین برند چسب کاشی می توان از متخصصان این حوزه یا فروشگاه های اینترنتی فعال در این حوزه کمک گرفت. از بهترین برند چسب کاشی خارجی می توان به وینکل، ویترا و از بهترین مارک چسب کاشی داخلی به سهند شیمی، آریا شیمی و شیمی ساختمان اشاره کرد.

بهترین مارک چسب کاشی
کاشی کاری با چسب کاشی

بهترین چسب کاشی چیست

در پاسخ به این سوال که بهترین چسب کاشی چیست باید به ویژگی های چسب کاشی باکیفیت اشاره کرد. بهترین چسب کاشی باید قابلیت چسبندگی بسیار بالا با همه سطوح افقی و عمودی را داشته باشد. همچنین از آنجایی که در ساختمان ها از مصالح مختلفی استفاده می شود، چسب کاشی خوب باید قابلیت چسباندن انواع کاشی و سرامیک به سطوح بتنی، گچی و حتی سطح کاشی های قدیمی را در تمام شرایط آب و هوایی داشته باشد. دارا بودن ویژگی هایی همچون مقاومت در برابر تغییرات دمایی و حرارت و همچنین سهولت استفاده نسبت به ملات سیمانی، پاسخ دیگری است برای این پرسش که بهترین چسب کاشی چیست .

بهترین نوع چسب کاشی

چسب کاشی در دو نوع خمیری و پودری تولید و عرضه می شود. هر نوع آن ویژگی های مربوط به خود را دارد. برای انتخاب بهترین نوع چسب کاشی باید کاربرد آن را در نظر گرفت. از لحاظ مواد اولیه و چسبندگی و مقاومت نمی توان تفاوتی بین دو نوع چسب کاشی پودری و خمیری قائل شد. تفاوت آن ها در ضد آب بودن چسب کاشی پودری و سهولت استفاده نوع خمیری چسب کاشی است.

در واقع نمی توان بین دو نوع چسب کاشی انتخاب کرد که کدام یک از انواع چسب پودری یا خمیری بهترین نوع چسب کاشی است. بنابراین باید بهترین نوع چسب کاشی را جداگانه انتخاب و شناسایی کرد.

بهترین نوع چسب کاشی
نصب کاشی با چسب

بهترین چسب کاشی پودری

چسب کاشی پودری باید قابلیت اجرا در تمامی سطوح و مکان ها را داشته باشد. بنابراین بهترین چسب کاشی پودری باید دارای مقاومت بسیار بالا در برابر آب و رطوبت باشد. همچنین باید پس از خشک شدن خاصیت آبگریزی پیدا کند. بهترین چسب کاشی پودری باید قابلیت چسبیدن به همه سطوح و مصالح را دارا بوده و در برابر ترک خوردگی نیز مقاوم باشد. مقاومت در برابر حرارت و تغییرات دمایی نیز از ویژگی های بهترین چسب کاشی پودری است.

بهترین چسب کاشی پودری
کاشی کاری با چسب پودری

بهترین چسب کاشی خمیری

بهترین چسب کاشی خمیری باید علاوه بر سهولت استفاده خاصیت الاستیک و ارتجاعی داشته باشد. راحتی در استفاده، مهم ترین برتری این چسب نسبت به نوع پودری چسب کاشی است. استفاده از این چسب نیاز به هیچ مرحله آماده سازی ندارد. انعطاف پذیری و خاصیت الاستیسیته نیز از ویژگی های بهترین چسب کاشی خمیری است. این ویژگی به خصوص در مکان های زلزله خیز اهمیت پیدا می کند، زیرا در برابر تنش مقاوم است و کمک می کند که حتی با گذشت سال های زیاد، روی سطح کاشی ترک ایجاد نشود.

بهترین چسب کاشی خمیری
نصب کاشی با چسب خمیری

بهترین چسب کاشی ضد آب

چسب ضد آب باید در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت داشته باشد، بنابراین بهترین چسب کاشی ضد آب ، باید دارای شاخص نفوذ رطوبت صفر باشد. با افزایش این شاخص میزان مقاومت چسب ضد آب در برابر رطوبت کمتر می شود. چسب ضد آب در محیط هایی استفاده می شود که همواره در معرض آب قرار دارد. از آنجایی که این مکان ها مستعد رشد کپک و باکتری هستند، بهترین چسب کاشی ضد آب باید خاصیت آنتی باکتریال نیز داشته باشد. به علت مجاورت با آب، مقاومت در برابر فشار و طول عمر و چسبندگی بالا نیز از ویژگی هایی است که بهترین چسب کاشی ضد آب باید دارا باشد.

بهترین چسب کاشی ضد آب
کاشی کاری با چسب ضد آب

بهترین چسب کاشی خارجی

شرکت های داخلی و خارجی زیادی در حوزه تولید چسب کاشی مشغول به فعالیت هستند. برند های داخلی بسیار خوبی در این حوزه تولید و عرضه می شوند، اما برند های خارجی نیز در ایران طرفداران خود را دارند. بهترین چسب کاشی خارجی ویژگی منحصر به فردی ندارد و ممکن است بعضی از آنها کیفیت چسبندگی بالاتری داشته باشند. اما بهترین چسب کاشی خارجی با چسب کاشی باکیفیت ایرانی برابری می کند. علاوه بر اینکه خرید چسب کاشی ایرانی به صنعت کشور کمک می کند، به علت هزینه واردات برای خریداران به صرفه تر خواهد بود.

بهترین چسب کاشی خارجی
نصب سرامیک با چسب

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی

برای انتخاب بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی هیچ تفاوتی بین نوع پودری و خمیری وجود ندارد. هر دو نوع چسب کاشی برای این کار مناسب هستند. چسب کاشی پودری در برابر آب مقاوم است و استفاده از چسب کاشی خمیری نسبت به پودری راحت تر است. نکته ای که هنگام انتخاب بهترین چسب برای چساندن کاشی روی کاشی باید به آن توجه کرد، میزان چسبندگی بسیار زیاد چسب است. برای چسباندن کاشی روی کاشی های دیگر به قدرت چسبندگی بسیار زیادی احتیاج است.

بهترین چسب برای چسباندن کاشی روی کاشی
کاشی کاری روی سطوح

بهترین ملات برای چسباندن کاشی

در گذشته از سیمان و دوغاب برای کاشی کاری و چسباندن کاشی ها روی سطوح استفاده می شد. امروزه چسب های کاشی به دلیل ویژگی های بهتر، جایگزین ملات برای کاشی کاری شده اند و استفاده از آنها به جای ملات سیمانی توصیه می شود. اما با این حال بعضی از افراد هنوز اصرار به استفاده از ملات به جای چسب دارند. بهترین ملات برای چسباندن کاشی ترکیبی از سیمان و ماسه به نسبت ۶ به ۱ است. نسبت های دیگری از سیمان و ماسه نیز برای کاشی کاری استفاده می شود اما این نسبت ها بهترین ملات برای چسباندن کاشی را می سازند و نتیجه بهتری خواهد داشت.

برای مطالعه بیشتر:

قیمت چسب سنگ

چسب سنگ مرمر

کاربرد چسب بلوک

قیمت چسب اپوکسی سرامیک

چسب کاشت میلگرد ایرانی

چسب کاشی پودری

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

چسب کاشی خمیری

چسب اسلب

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

چسب کاشت میلگرد

چسب هیلتی

قیمت چسب کاشی ضد آب

چسب بلوک

چسب خمیری سرامیک

شرکت چسب بتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)