استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نمایندگی شیشه های هوشمند

نمایندگی های شیشه هوشمند
نمایندگی های شیشه هوشمند

امروزه نمایندگی شیشه های هوشمند بیش از پیش مورد توجه همگان قرار گرفته است. شیشه های هوشمند امکان تنظیم میزان نور عبوری از خود را بین دو حالت شفاف و مات با استفاده از برق AC را دارند. این شیشه ها در معماری و خودرو سازی و دکوراسیون داخلی کاربرد بسزایی دارند.

لیست نمایندگی شیشه های هوشمند با شماره تلفن و آدرس در این مطلب آورده شده است. شیشه های هوشمند که با نام های شیشه هوشمند برقی، شیشه مات شونده، شیشه مات شونده برقی نیز شناخته می شوند، نسل جدید از شیشه ها هستند که این امکان را فراهم می کنند که در کسری از ثانیه از حالت شفاف به حالت مات تبدیل شوند و محیطی خصوصی ایجاد نمایند از اسن جهت که کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارند امروزه نمایندگی های زیادی در این حوزه فعالیت می کنند.

شیشه هوشمند به دلیل حساسیت زیاد در برابر ضربه و حرارت دارای کیفیت و دوام بالاتری نسبت به شیشه های معمولی است. خرید و فروش شیشه های هوشمند الکتروکرومیک بیشتر برای فضای داخلی و نمای ساختمان انجام می شود. این عمر موجب شده تا استفاده از شیشه های گسترده در نمای ساختمان رایج شود. بنابراین نه تنها نمای ظاهری ساختمان بیشتر زیبا تر می شود؛ بلکه جلوه بصری بیشتری نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نمایندگی های شیشه هوشمند
تغییر شیشه ها معمولی با فشار دادن تنها یک دکمه

لیست نمایندگی های شیشه هوشمند

امروزه شرکت های زیادی به عنوان نمایندگی های شیشه هوشمند فعالیت می کنند. در این مطلب حرفه ای ترین نمایندگی های شیشه هوشمند معرفی شده اند.

نگین شرق یکی از نمایندگی شیشه های هوشمند در تهران می باشد. برای تماس و اطلاع از خدمات نگین شرق بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نگین شرق از نمایندگی شیشه های هوشمند

ساز و کار یکی از نمایندگی شیشه های هوشمند در تهران می باشد. برای تماس و اطلاع از خدمات ساز و کار بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ساز و کار از نمایندگی های شیشه هوشمند

تترافرم یکی از نمایندگی شیشه های هوشمند در تهران می باشد. برای تماس و اطلاع از خدمات تترافرم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تترافرم از نمایندگی های شیشه هوشمند

لیا صنعت ایرانیان یکی از نمایندگی شیشه های هوشمند در تهران می باشد. برای تماس و اطلاع از خدمات لیا صنعت ایرانیان بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با لیا صنعت ایزانیان از نمایندگی های شیشه هوشمند
نمایندگی های شیشه هوشمند

استفاده از شیشه های هوشمند در اتاق کنفرانس

بهترین نمایندگی های شیشه هوشمند

شیشه های هوشمند امروزه نقش بسزایی در صنعت ساخت و ساز دارند. استفاده از این شیشه ها در محیط کار، سرویس بهداشتی و .. کاربرد دارد. ما در عمران مدرن برای رفاه حال مشتریان عزیز بهترین نمایندگی شیشه های هوشمند را گردآوری کرده و معرفی کرده ایم.

فروش شیشه هوشمند در نمایندگی های مختلف متناسب با نیاز خریداران و در طرح های متنوع صورت می گیرد. آن چه که در زمان خرید و فروش شیشه هوشمند اهمیت دارد توجه به کاربرد آن در فضا، نیاز خریدار و بودجه مورد نظر است. چرا که در بعضی موارد صرف هزینه بالا برای خرید شیشه های هوشمند به دلیل عدم توجه به ظرفیت محیط، نتیجه مطلوبی ندارد.

نمایندگی های شیشه هوشمند

تفاوت شیشه هوشمند و شیشه معمولی

قیمت شیشه هوشمند بر اساس متراژ، نوع برچسب و یا طلق مورد استفاده متغیر است. همچنین طرح شیشه هوشمند از دیگر مواردی است که در قیمت نهایی آن تأثیر به سزایی دارد. طرح ها مختلف متناسب با کاربرد آن ها در محل برای انواع ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی کاربرد دارند.

انواع شیشه

انواع شیشه های موجود در بازار شامل انواعی همچون شیشه سکوریت ، شیشه دوجداره ، شیشه رنگی ، شیشه لمینت ، شیشه رفلکس ، شیشه ضد گلوله ، شیشه مشجر و شیشه مات شونده می باشد. هر یک از این کالاها با توجه به ویژگی ها و ظاهری که دارند برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. به طور مثال از شیشه های ضد گلوله یا شیشه ضد سرقت در طلافروشی ها و ساخت خودروهای ضدگلوله استفاده می شود. شیشه های دوجداره از کیفیت بالایی برخوردار هستند و مانع نفوذ گرد و خاک می شوند. همچنین از انتقال سر و صدا جلوگیری می کنند. شیشه های رنگی هم جنبه تزئینی داشته و هم در ساخت پنجره های سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

شیشه سکوریتی مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و در صورت شکست به صورت پودری و قطعات کوچک غیر برنده شکسته می شود. امروزه خرید شیشه رفلکس به دلیل حفظ بیشتر حریم خصوصی افزایش یافته است. شیشه های مشجر از انواع شیشه های مات هستند که در طرح های مختلفی تولید و عرضه می شوند. یکی از جدیدترین انواع شیشه، شیشه های مات شونده هستند که به صورت برقی و هوشمند قابل تغییر از حالت شفاف به مات و بالعکس می باشند. شیشه های لمینت از دو یا چند جداره شیشه ساخته می شوند که در بین آنها یک لایه طلق pvb وجود دارد.

برای مطالعه بیشتر:

آیفون تصویری هوشمند چیست

پریز هوشمند

سیستم هوشمند ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.28 ( 5 نظر)