استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آسانسور کارگاهی spj

آسانسور کارگاهی spj
آسانسور کارگاهی spj

آسانسور کارگاهی spj که توسط شرکت سهند پاد تولید و عرضه می شود، در صنعت ساخت و ساز و جابجایی مصالح مورد استفاده قرار می گیرد. شرکت سهند پاد، ارائه دهنده انواع اسانسور کارگاهی spj می باشد و محصولات این شرکت با گارانتی به خریداران عرضه می شود.

آسانسور کارگاهی spj

امروزه انتخاب آسانسور کارگاهی مناسب با قابلیت اطمینان بالا برای پروژه های عمرانی بسیار مهم است. علاوه بر این، هزینه آسانسور کارگاهی و نگهداری آن نیز از جمله دغدغه های پیمانکاران می باشد. آسانسور spj با داشتن مزایایی همچون قابلیت اطمینان بالا و قیمت مناسب، به انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شده است. قیمت آسانسور کارگاهی spj از حدود ۱,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان شروع می شود و بسته به نوع توان و ظرفیت، قیمت آن تغییر می کند.

 آسانسور کارگاهی spj
آسانسور spj

قیمت آسانسور کارگاهی spj

آسانسور کارگاهی spj در ظرفیت ها و توان های متفاوتی تولید می شود که با افزایش ظرفیت این اسانسور، قیمت آن نیز افزایش می یابد. در حالت کلی قیمت آسانسور کارگاهی spj در نیمه اول سال ۱۴۰۳ برای طول پیمایش ۱۵ متر و ظرفیت ۱۰۰۰ کیلوگرم از ۱ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان شروع شده و برای ظرفیت ۲۰۰۰ کیلوگرم و طول پیمایش ۱۵ متر، ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می باشد. با توجه به اینکه حداکثر طول پیمایش این اسانسور ۱۵۰ متر و ظرفیت ۳۰۰۰ کیلوگرم است، می توانید برای استعلام دقیق قیمت این آسانسور کارگاهی با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

پیش از انتخاب آسانسور کارگاهی، امکانات و ویژگی های مورد نیاز خود از جمله ظرفیت و توان، خدمات پس از فروش، طول قابل پیمایش و سرعت را مدنظر قرار دهید. افزایش توان و طول پیمایش، قیمت اسانسور کارگاهی spj را افزایش می دهد. شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت عمران مدرن، آسانسور کارگاهی ایده ‌آل برای نیاز خود را انتخاب نموده و از صرف هزینه‌ های اضافی جلوگیری کنید.

قیمت آسانسور کارگاهی spj
فوندانسیون و پایه آسانسور spj

خرید آسانسور کارگاهی spj

انتخاب آسانسور کارگاهی مناسب برای پروژه های عمرانی، نقشی حیاتی در ایمنی و افزایش راندمان پروژه دارد. برخی فاکتورها مانند قیمت و بودجه در انتخاب کاربران نقش اساسی ایفا می کند. با توجه به اینکه آسانسور کارگاهی spj در ایران تولید می شود، برخی خدمات مانند سرویس و نگهداری آن نسبت به نمونه های خارجی، ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. در واقع این اسانسور کارگاهی علاوه بر ایمنی و کیفیت بالا، قیمت و خدمات پس از فروش مناسبی نیز دارد.

خرید آسانسور کارگاهی spj بنا به درخواست مشتری، قابلیت سفارشی سازی نیز دارد. برخی ویژگی ها مانند ارتفاع، ظرفیت و نوع آسانسور (ثابت و متحرک) قابل تغییر می باشند. حتی در صورتی که برای نصب با محدودیت فضا مواجه هستید، می توانید این آسانسور را در ابعاد خاص مورد نیاز خود سفارش دهید.

اگر قصد سفارش و خرید اسانسور کارگاهی spj با ابعاد و مشخصات دلخواه را دارید، می‌ توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید و با دریافت مشاوره رایگان، آسانسوری با ویژگی ‌ها و مشخصات مورد نظرتان را سفارش دهید.

آسانسور کارگاهی spj
نصب اسانسور spj

انواع آسانسور کارگاهی spj و ویژگی های آن

آسانسورهای کارگاهی spj در ظرفیت ها و توان های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. ظرفیت این آسانسور از حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم شروع می شود و تا ۳۰۰۰ کیلوگرم نیز قابل سفارش است. می توان آسانسور کارگاهی spj را در ظرفیت های ۱۵۰۰، ۲۰۰۰ و ۲۵۰۰ کیلوگرم نیز تهیه و خریداری کرد. همچنین این آسانسور بسته به نوع درخواست مشتری در مدل های ثابت و متحرک تولید می شود.

طول پیمایش آسانسور کارگاهی spj از ۱۵ متر شروع شده و تا ۱۵۰ متر می باشد. در طول پیمایش ۱۵۰ متر، حداکثر ظرفیت قابل حمل ۳۰۰۰ کیلوگرم است. در ظرفیت های بالا، قابلیت حمل بار با وزن های مختلف و همچنین امکان جابجایی پرسنل، مهندسین و کارگران فراهم می شود. استفاده از مواد مرغوب در بدنه این آسانسور، کیفیت ساخت را افزایش داده و اندازه گیری ها و برش های دقیق باعث کارکرد نرم و بدون لرزش آسانسور می شوند.

مشخصات آسانسور spj

ظرفیت (kg)ابعاد کابین (cm)توان موتور (KW)
1500H240*L230*W18011
2000H240*L230*W18015
2500H240*L230*W18015
  • در جدول بالا نماد H (Height) به معنی ارتفاع، L (Length) به معنای طول و W (Width) نیز عرض کابین است.

در حالت معمول، سرعت این اسانسور در حدود ۳۲ متر بر دقیقه است و می توان از گیربکس های مدل LMAK نیز برای این دستگاه استفاده کرد. استفاده از آلیاژ رولیک CK45، مقاومت در برابر سایش و طول عمر آن را افزایش داده است.

نکته مهم دیگر در رابطه با آسانسور کارگاهی spj ، مقاومت در برابر گرد و غبار و رطوبت است. ویژگی های دیگری مانند کم صدا بودن، مقاومت زیاد، قابلیت کار کردن با سرعت های بالا، مقاومت در برابر ضربه و … نیز انتخاب این دستگاه را منطقی کرده است.

آسانسور کارگاهی spj
ابعاد آسانسور کارگاهی برای حمل مصالح

تجهیزات آسانسور کارگاهی spj

تجهیزات اصلی این آسانسور کارگاهی به شرح زیر می باشد:

  • گیربکس

از اجزای اصلی آسانسور کارگاهی می توان به گیربکس آن اشاره کرد. گیربکس ها دور مشخصی دارند و در حالت حداکثر دور خود، می توانند توان و گشتاور مشخصی را تولید کنند. انتخاب گیربکس مناسب در تعیین گشتاور و سرعت آسانسور تاثیر مستقیم دارد.

  • رولیک

در ساخت و تولید آسانسور کارگاهی spj از آلیاژ رولیک CK45 استفاده شده است که از جمله مقاوم ترین آلیاژها در برابر سایش می باشد. استفاده از این آلیاژ علاوه بر جلوگیری از سایش، می تواند جلوی لرزش های کابین را بگیرد و طول عمر دستگاه را افزایش دهد.

  • پاراشوت

از جمله مهم ترین و اصلی ترین ابزارها برای حفظ ایمنی و محافظت از آسانسور، سیستم ترمز اضطراری یا پاراشوت می باشد. در صورت افزایش سرعت به بیش از حد مجاز، این سیستم وارد مدار می شود و آسانسور را متوقف می کند.

  • مگنت و اینورتر

مگنت آسانسور کارگاهی spj با تنظیم دقیق، کابین آسانسور را در زمان مناسب متوقف می کند. یکی از راه های تغییر سرعت آسانسور، تغییر در فرکانس و ولتاژ منبع تغذیه می باشد که توسط اینورتر (Inverter) انجام می شود.

 نصب آسانسور کارگاهی spj
آسانسور کارگاهی

مزایای آسانسور کارگاهی spj

آسانسور کارگاهی spj با کابین بزرگی که دارد، امکان دسترسی بسیار آسان و راحتی را برای کاربران فراهم می کند. تنوع در ابعاد، اندازه و همچنین قدرت و توان، امکان استفاده از این دستگاه برای پروژه های مختلف را امکان پذیر کرده است. با توجه به نوع کاربری و مکانیزم، این آسانسور کارگاهی به قطعات کمتر با برش دقیق تری نسبت به سایر آسانسورها و بالابرها نیاز دارد. بنابراین احتمال خرابی آن کاهش پیدا کرده است. در کلام آخر می توان گفت آسانسور spj از مرغوب ترین و با کیفیت ترین آسانسورهای کارگاهی تولید ایران است که برای جذب رضایت مشتریان از مرغوب ترین مواد در ساخت و تولید آن استفاده شده است.

برای مطالعه بیشتر:

مینی آسانسور

آسانسور مغازه

آسانسور خانه دوبلکس

نصب اسانسور در مشاعات

آسانسور برانکارد بر

پارکینگ آسانسوری

آسانسور چگونه سقوط می کند

نصب اسانسور در بالکن

آسانسور در پلان

آسانسور هیدرولیکی دو نفره

فروشگاه اینترنتی آسانسور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)