استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

خرید کاشی هفت رنگ + خدمات کاشی سنتی با بهترین قیمت

امروزه با توجه به اهمیت زیبایی شناختی اماکن، خرید کاشی هفت رنگ یکی از بهترین انتخاب ها برای ترکیب سبک مدرن و سنتی می باشد. در واقع استفاده از این کاشی ها یکی از برترین روش های طراحی اصیل است که در بسیاری از اماکن بکار می رود و جلوه ای ماندگار از معماری ایرانی-اسلامی را تداعی می کند. پس ممکن است برای شما هم سوال باشد که کاشی هفت رنگ را از کجا بخریم؟ در نتیجه اگر شما هم قصد خرید کاشی هفت رنگ را دارید، این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

معرفی کاشی هفت رنگ

معرفی کاشی هفت رنگ، نمادی از معماری ایرانی اسلامی:

کاشی هفت رنگ یا کاشی خشتی، نوعی از کاشی های سنتی ایرانی می باشد که قدمت آن به اواخر دوره تیموریان و اوایل دوره صفویان بر می گردد. به علاوه نمونه بارز کاشی های هفت رنگ را می توانیم در مساجد، مقبره ها، گلدسته ها، عبادتگاه ها و برخی از منازل مشاهده کنیم. در واقع این کاشی ها مربعی بوده و ابعاد آن معمولا ۱۵*۱۵ یا ۲۰*۲۰ سانتی متر است که در هنگام خرید کاشی هفت رنگ بر حسب متراژ، تعداد آنها تخمین زده می شود. البته سایز آنها به علت زوایای مختلف در مناره ها و گنبدها می تواند متفاوت باشد. به علاوه جهت نقاشی این کاشی ها، قطعات آنها در کنار هم قرار داده شده و طرح اولیه را روی کاغذ سمبه شده کپی کرده و آن را با اکسید منگنز، قلم گیری و رنگ آمیزی می کنند.

رنگ‌های کاشی هفت رنگ:

یکی از مواردی که باعث افزایش خرید کاشی هفت رنگ در سال های اخیر شده است، رنگ ها و نقوش رنگارنگ آن می باشد. به طوری که در اولین نگاه توجه بیننده را به خود جلب می نماید. به طور کلی، رنگ های بکار رفته در کاشی های هفت رنگ شامل سفید، سیاه، فیروزه ای، لاجوردی، زرد، قرمز و حنایی می شوند. همچنین توجه داشته باشید که مهمترین نکته در طراحی این کاشی ها جور کردن و تطابق آنها با یکدیگر می باشد. شایان ذکر است که کاشی هفت رنگ به این معنا نیست که حتما از تمام رنگ ها بر روی یه قطعه استفاده گردد. بلکه به معنای بکار بردن هفت رنگ متفاوت در آنها می باشد.

مزایای خرید کاشی های هفت رنگ:

مهم ترین مزیت خرید کاشی هفت رنگ، هزینه پایین مواد اولیه آن می باشد که باعث مقرون و به صرفه بودن آن شده است. در این صورت مشتریان با خرید آن یک تیر و چند نشان خواهند زد؛ هم از جنبه زیبایی آن لذت می برند و هم هزینه کمتری برای تزئین ساختمان های خود با این کاشی ها صرف می کنند. کاشی های رنگی، همچنین به تسریع تزئین بناها و صرفه جویی در وقت کمک می نماید.

از دیگر مزایای خرید کاشی هفت رنگ می توان به دوام بالا، مقاومت در برابر حرارت و نور خورشید آن اشاره کرد. شایان ذکر است که این کاشی ها به علت ضد آب بودن، بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های مرطوب و اماکنی هستند که نیاز به شستشو دارند.

C:\Users\Italy\Desktop\design\pic\1129270_129.jpg

مزایای خرید کاشی های هفت رنگ

عوامل مؤثر بر قیمت کاشی هفت رنگ:

در هنگام خرید کاشی هفت رنگ بایستی به ویژگی های تشکیل دهنده آن که بر قیمت اثرگذار هستند، توجه نمایید. به طور کلی مهمترین فاکتورهای مؤثر بر قیمت کاشی هفت رنگ عبارتند از:

  • ابعاد بدنه: هر چه ابعاد بدنه کاشی بزرگتر باشد به همان اندازه نیز ارزان تر می باشد. برای مثال کاشی ۳۰*۶۰ ارزان تر از ۲۰*۲۰ است.
  • کیفیت و جنس بدنه: هر چه کیفیت و جنس بدنه مرغوب تر باشد، قیمت آن به همان اندازه افزایش می یابد.
  • ضخامت بدنه کاشی: کاشی های هفت رنگ ضخیم تر به علت مقاومت بالا و افزایش مصرف مواد اولیه قیمت بیشتری دارند.
  • متد تولید: دقت در روش تولید کاشی نسبت مستقیمی با افزایش قیمت آن دارد.
  • رنگ آمیزی و طرح: هر چه طرح، پیچیده تر و تعداد رنگ های بکار رفته بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت کاشی هفت رنگ نیز بالاتر می رود.
  • حجم سفارشات: حجم سفارشات در تعداد و متراژ بالاتر موجب پایین آمدن هزینه کاشی هفت رنگ می شود.
09133709280تفاوت کاشی هفت رنگ و کاشی معرق

عوامل مؤثر بر قیمت کاشی هفت رنگ

لیست قیمت کاشی های هفت رنگ:

پیش از خرید کاشی هفت رنگ، حتما باید به لیست قیمت آن توجه نمایید. در واقع لیست قیمت این کاشی ها، بستگی به روش خرید، مقدار و حجم خرید شما دارد. چرا که در صورت سفارش این کاشی ها به صورت فله ای و بدون بسته بندی خاص، قیمت آن نیز ارزان تر خواهد بود. همچنین در صورت خرید کاشی هفت رنگ به میزان بالا و کلی نیز قیمت تمام شده آن کاهش می یابد. علاوه بر این با خرید این کاشی ها به شکل عمده، تخفیفات شگفت انگیزی از سوی تولید کننده و فروشنده دریافت خواهید کرد.

خرید کاشی هفت رنگ:

خرید کاشی هفت رنگ در ایران مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. به طوری که این صنعت جزو برترین صنایع پرطرفدار در کشور شناخته می شود. در همین راستا محبوبیت کاشی های هفت رنگی، کشور ایران را به یکی از قطب های صادر کننده این کاشی در جهان تبدیل کرده است. پس اگر شما هم قصد خرید این کاشی های رنگی را دارید، بهترین پیشنهاد خرید از نمایندگی ها و تولید کننده های معتبر با نرخ استثنائی می باشد.

این مراکز با ارائه تکنیک های فروش، زمینه خرید ارزان کاشی هفت رنگ را فراهم می نمایند. این دفاتر همچنین دارای مشاوران و کارشناسان فروش می باشند که ضمن آگاهی لازم با ابعاد مختلف کاشی، از محل بازدید کرده و در مورد نصب کاشی و تعداد آن راهنمایی های لازم را به خریداران ارائه می دهند. علاوه بر این، شما می توانید در هنگام خرید، آخرین تولیدات کاشی هفت رنگ را مشاهده کرده و پس از مقایسه اقدام به خرید نمایید.

کاشی هفت رنگ و کاشی مسجد

خرید کاشی هفت رنگ

مجموعه لطیفی، بهترین مرکز فروش کاشی هفت رنگ:

گروه کاشی سنتی لطیفی، بهترین و به روز ترین گروه در زمینه معماری و مهندسی مدرن با بهره گیری از تجربه افراد با سابقه و کارشناسان کارآزموده می باشد. این مجموعه سازنده انواع کاشی ها از جمله کاشی هفت رنگ، سنتی، مشبک، معرق و غیره برای استفاده در مساجد و اماکن متبرکه همچون گنبد، گلدسته و ساخت انواع تابلوهای مینیاتوری و طراحی دکوراسیون داخلی می باشد.

گروه لطیفی، به پشتوانه و تلاش نیروهای اجرایی خود، نیازهای مشتریان را از ابتدا تا انتها مرتفع می نماید. از این رو مشتریان می توانند بدون واسطه و به صورت مستقیم از خدمات مشاوره، طراحی، اجرا و تولید بهره مند گردند. شایان ذکر است که این مجموعه تخصصی، ارائه دهنده خدمات کاشی سنتی در تهران و شهرستان ها است که مشتریان می توانند پس از تماس با شماره ۰۹۱۲۲۴۸۰۸۰۲ به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت کنند. با گروه لطیفی، زیبایی را همراه با تخصص، تجربه نمایید.

سخن پایانی:

در این مقاله در مورد خرید کاشی هفت رنگ صحبت کردیم. در واقع زیبایی کاشی های هفت رنگ موجب بکارگیری آنها در معماری مدرن شده است. به گونه ای که یکی از مهمترین مصالح ساختمان سازی محسوب می شود. این کاشی ها دارای کاربردهای منحصر به فردی هستند که علاوه بر جنبه زیبایی شناختی، به منظور عایق بندی نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها نیز بکار می روند. البته استفاده از این مصالح زیبا زمانی برای ما دلنشین است که بتوانیم با مجموعه معتبر نظیر گروه کاشی سنتی لطیفی در این زمینه همکاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *