شیشه ضد گلوله (ضد سرقت)

شیشه ضد گلوله (ضد سرقت)

دسته بندی

شیشه

تعداد ارائه دهنده ها

۱۲ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت شیشه ضد گلوله (ضد سرقت) به عواملی همچون کیفیت، ضخامت، تعداد لایه ها، رنگ و ... وابسته است. عمده کاربرد این شیشه ها استفاده به عنوان شیشه ضد گلوله خودرو و شیشه ضد گلوله طلافروشی می باشد. در خرید شیشه ضد گلوله باید از اصل بودن محصول و استفاده از طلق با کیفیت در ساخت اطمینان حاصل نمود. عمران مدرن ارائه دهنده انواع شیشه ضد سرقت در ضخامت های مختلف با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت خرید شیشه ضد گلوله می باشد. قیمت شیشه ضد گلوله ۱۴۰۲ بروز و آنلاین ارائه گردیده است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

شیشه ضد گلوله (ضد سرقت)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

تترافرم

تترافرم

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آذر جام نشکن

آذر جام نشکن

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۶

صنایع شیشه ایمنی دماوند

صنایع شیشه ایمنی دماوند

۳

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

نگین شرق

نگین شرق

۴

تهران

phone

******۰۹۱۲۹

ساز و کار

ساز و کار

۳

اصفهان

phone

******۰۳۱۹۵

نوآوران شیشه سپنتا

نوآوران شیشه سپنتا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

الماس شیشه جهان نما

الماس شیشه جهان نما

۴

اصفهان

phone

******۰۳۱۳۶

شیشه ایمنی شرق

شیشه ایمنی شرق

۳

مشهد

phone

******۰۵۱۳۶

تتراگلس

تتراگلس

۴

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

پرشیا جام

پرشیا جام

۱

کرج

phone

******۰۲۶۳۶

پرشیا جام

پرشیا جام

۱

کرج

phone

******۰۲۶۳۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

شیشه ضد گلوله (ضد سرقت)

شیشه ضد گلوله و یا شیشه ضد سرقت ، از امنیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه و گلوله برخوردار است و به همین دلیل به این نام شناخته می شود. به شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت نیز گفته می شود. این شیشه ها به سختی شکسته شده و در صورت شکسته شدن نیز آسیبی به اطراف وارد نمی کنند. زیرا شیشه های شکسته شده به لایه پلاستیکی میانی چسبیده و نمی ریزند. به طور کلی می توان گفت یک گلوله نمی تواند این شیشه را در هم شکند، اما اصابت چند گلوله می تواند باعث تخریب آن گردد.

 

شیشه ضد گلوله
شیشه ضد گلوله

 

قیمت شیشه ضد گلوله

قیمت هر متر مربع شیشه ضد گلوله ، وابسته به ضخامت آن است. هر چه ضخامت شیشه و تعداد لایه های آن بیشتر باشد، مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود. با افزایش ضخامت و مقاومت شیشه، قیمت شیشه ضد گلوله نیز افزایش می یابد. ابعاد و اندازه نیز بر قیمت ها تاثیرگذار است. هر چه ابعاد شیشه بزرگتر باشد، قیمت شیشه ضد سرقت نیز بیشتر است. رنگ شیشه نیز از دیگر عواملی است که در برآورد هزینه ها باید مدنظر قرار گیرد.

با توجه به اینکه شیشه در برابر اصابت گلوله چه نوع اسلحه ای مقاومت دارد، قیمت شیشه ضد گلوله تغییر می باید. در واقع این شیشه ها در رده های محافظتی متفاوتی تولید می شوند. به طور مثال برای ساخت شیشه ضد گلوله مقاوم در برابر اسلحه کلاشینکف، از تعداد لایه های بیشتری استفاده شده و قیمت هر متر مربع آن از قیمت شیشه ضد گلوله مقاوم در برابر اسلحه کلت بیشتر است. لازم به ذکر است که قیمت شیشه ضد سرقت بر اساس قیمت هر متر مربع ارائه می گردد و برای محاسبه قیمت کلی، باید قیمت هر متر مربع را در طول و عرض شیشه ضرب کرد.

 

شیشه ضد سرقت
شیشه ضد سرقت

 

خرید شیشه ضد گلوله

در هنگام خرید شیشه ضد گلوله باید توجه داشت که جنس بی کیفیت و تقلبی خریداری نگردد. زیرا برخی از شیشه های ضد گلوله تقلبی را با چینش شیشه ها بر روی هم و با کمک چسب شفافی به نام رزین می سازند که ظاهری شبیه به شیشه ضد سرقت دارد، اما به هیچ عنوان کارایی و مقاومت شیشه های ضد گلوله را ندارد. خرید شیشه ضد گلوله با کیفیت بسیار حائز اهمیت است. زیرا استفاده از طلق نامرغوب در ساخت، سبب می شود که پس از مدتی رنگ شیشه به سبزی بگراید. 

در حال حاضر خرید شیشه ضد گلوله هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است. اما خرید اینترنتی شیشه ضد گلوله دارای مزیت ها و برتری هایی می باشد. از جمله مزایای آن، صرفه جویی در زمان و هزینه است. خرید شیشه ضد گلوله به صورت اینترنتی امکان مقایسه قیمت، کیفیت و ویژگی های انواع مختلف محصول را فراهم نموده و منجر به خریدی مطمئن تر می گردد.

 

قیمت شیشه ضد گلوله
شیشه ضد سرقت طلافروشی

 

کاربرد شیشه ضد سرقت

از شیشه های ضد گلوله در بانک ها، طلا فروشی ها، صرافی ها، موزه ها، عتیقه فروشی ها و اماکن این چنینی که امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است، استفاده می گردد. این شیشه ها به عنوان شیشه خودرو نیز مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از شیشه ضد گلوله خودرو سبب می گردد که امنیت سرنشینان به هنگام تصادف بیشتر باشد. زیرا شیشه ضد سرقت به هنگام شکست، خرد نشده و فرو نمی ریزد. بنابراین سرنشینان خودرو از این آسیب در امان می مانند. همچنین برای خودروهای امنیتی نیز از شیشه ضدگلوله استفاده می گردد.

طلافروشی ها نیز از اماکنی هستند که در آن کاربرد شیشه ضدگلوله بسیار بالاست. برای محافظت از وسایل گران بها و حفظ امنیت اجناس داخل مغازه، استفاده از شیشه های مقاوم در برابر ضربات پتک و گلوله یکی از موارد ضروری است. از آنجایی که این شیشه ها در ویترین طلافروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند، شفاف بودن شیشه بسیار حائز اهمیت است. بدین منظور از شیشه های کلیر استفاده می شود. شیشه های ضد گلوله ساخته شده با شیشه کلیر با افزایش قطر تغییر رنگ نداده و سبز نمی شوند. با برای شیشه ضد گلوله طلافروشی ها، از مقاوم ترین انواع شیشه های ضد سرقت استفاده می گردد.

 

قیمت شیشه ضد گلوله
کارایی شیشه ضد گلوله

 

نحوه ساخت شیشه های ضد گلوله

برای ساخت شیشه ضد گلوله از شیشه لمینت استفاده می شود. در واقع شیشه های ضد سرقت از چند لایه شیشه لمینت که در بین آن طلق PVB قرار گرفته، ساخته می شوند. این لایه ها با فشار و حرارت بالا به یکدیگر می چسبند. زیرا وجود هر گونه درز و یا حباب به هنگام اتصال لایه ها به یکدیگر، موجب عدم استحکام شیشه ضد سرقت می گردد. با اصابت گلوله به شیشه، لایه اول شکسته می شود، اما لایه پلاستیکی از سرعت و شدت گلوله کاسته و در نتیجه امکان عبور گلوله از لایه نهایی وجود ندارد.

شیشه های ضد گلوله آستانه شکنندگی خاصی دارند. به طور مثال برخی از شیشه های ضد گلوله ممکن است در برابر سه گلوله مقاومت داشته و با اصابت گلوله چهارم در هم شکنند. بنابراین ممکن است یک شیشه با سه گلوله و شیشه دیگر با چهار گلوله و یا بیشتر در هم شکند. میزان مقاومت شیشه ها در برابر گلوله وابسته به ضخامت آن می باشد. مقاومت شیشه در برابر اسلحه های مختلف نیز متفاوت است. برای مثال، اسلحه کلاشینکف قدرت در هم شکنندگی بیشتری نسبت به اسلحه کلت دارد.

 

شیشه ضد گلوله خودرو
شیشه ضد گلوله خودرو

 

این شیشه ها کاملا شفاف و بدون موج می باشند و امکان دید را دچار مشکل نمی کنند. تولید شیشه های ضد سرقت در ابعاد مختلف و حتی به صورت خم، امکان پذیر است. از دیگر مزایای شیشه ضد گلوله می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

حسین محمدی

سلام برای خريد شیشه ضد گلوله اصلی به چه نکاتی باید توجه کنیم که شیشه ای که می‌خریم واقعا ضدگلوله باشه و تقلبی نباشه؟

آرش

شیشه ضد گلوله (ضد سرقت) رو از کجا میتونم استعلام قیمت بگیرم؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما