شیشه دوجداره

شیشه دوجداره

دسته بندی

شیشه

تعداد ارائه دهنده ها

۱۶ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت شیشه دوجداره به عواملی همچون کیفیت ساخت، برند، قیمت متریال اولیه، ضخامت و نوع گاز میانی وابسته است. قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون و سایر انواع، به تراکم گاز تزریق شده وابسته می باشد. این شیشه ها به صورت شیشه دوجداره دکوراتیو نیز قابل تولید هستند. خرید شیشه دوجداره باید با توجه به شرایط جغرافیایی و آب و هوای منطقه صورت پذیرد. در عمران مدرن امکان استعلام قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲ به صورت آنلاین و بروز فراهم شده است.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

lift_banner

شیشه دو جداره

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

تترافرم

تترافرم

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

درسان جام

درسان جام

۵

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

آذر جام نشکن

آذر جام نشکن

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۶

نگین شرق

نگین شرق

۴

تهران

phone

******۰۹۱۲۹

ساز و کار

ساز و کار

۳

اصفهان

phone

******۰۳۱۹۵

نوآوران شیشه سپنتا

نوآوران شیشه سپنتا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

صنایع شیشه و آینه کولیوند

صنایع شیشه و آینه کولیوند

۵

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

لیا صنعت ایرانیان

لیا صنعت ایرانیان

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

الماس شیشه جهان نما

الماس شیشه جهان نما

۴

اصفهان

phone

******۰۳۱۳۶

صنایع فرکو

صنایع فرکو

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

شیشه ایمنی شرق

شیشه ایمنی شرق

۳

مشهد

phone

******۰۵۱۳۶

تتراگلس

تتراگلس

۴

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

پرشیا جام

پرشیا جام

۱

کرج

phone

******۰۲۶۳۶

شیشه امید اصفهان

شیشه امید اصفهان

۵

اصفهان

phone

******۰۹۱۳۱

ابتدا
۱
۲
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

شیشه دوجداره

شیشه دوجداره به شیشه هایی گفته می شود که از دو لایه شیشه که به طور موازی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند، ساخته می شود. بین این لایه ها با استفاده از هوا و یا گازهای بی اثری همچون آرگون پر شده است. بین این شیشه ها، اسپیسر قرار داده می شود. شيشه دوجداره از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و موجب کاهش هزینه های مربوط به تامین گرما و سرمای محیط می گردد. این موضوع به دلیل گاز بین لایه های شیشه است. زیرا گاز بین دو لایه از انتقال و جا به جایی گرما و سرما و صوت، جلوگیری می نماید.

 

شیشه دوجداره
شیشه دوجداره

 

قیمت شیشه دوجداره

قیمت شیشه دوجداره ارتباط مستقیمی با قیمت متریال اولیه دارد. با تغییر قیمت متریال مورد نیاز برای ساخت شیشه های دوجداره ، قیمت آن نیز تغییر خواهد یافت. ضخامت، عامل دیگر موثر بر قیمت انواع شیشه دوجداره می باشد. نوع شیشه از نظر گاز میانی پر شده در بین شیشه ها، تعیین کننده قیمت آن می باشد. قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون ، با قيمت شيشه دوجداره پر شده با هوا متفاوت است.

کیفیت ساخت و برند، بر قیمت شیشه های دوجداره موثر هستند. در برآورد هزینه ها، باید ابعاد شیشه را نیز مدنظر قرار داد. طبیعی است که شیشه دوجداره قیمت بالاتری نسبت به شیشه های ساده داشته باشد. زیرا هم کیفیت آن بالاتر است و هم فرآیند تولید سخت تری دارد. اما باید توجه نمود که با خرید شیشه دوجداره ، هزینه های مربوط به تامین سرما و گرمای محیط کاهش یافته و ساختمان را نسبت به آلودگی های صوتی عایق می کند. بنابراین کاهش اتلاف و هزینه انرژی و آسایش بیشتر، خرید شیشه دوجداره برای ساختمان را کاملا توجیه می نماید.

 

شیشه دوجداره قیمت
تولید شيشه دو جداره

 

قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲

قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲ به قیمت مواد اولیه، دستمزدها، میزان تورم و … وابسته است. با توجه به افزایش تمامی موارد ذکر شده، قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل افزایش داشته است. قیمت شیشه دوجداره ۱۴۰۲ به صورت هر مترمربع ارائه می گردد و برای محاسبه قیمت هر شیشه باید قیمت هر مترمربع را در طول و عرض ضرب کرد.

 

قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون

بهترین گزینه برای تولید شیشه دوجداره استفاده از گاز آرگون می باشد. گاز آرگون بی اثر بوده و هیچ ترکیب شیمیایی با سایر اجزای شیشه برقرار نمی کند. از این رو بهترین گزینه برای تولید شيشه دوجداره می باشد. این نوع شیشه ها نسبت به شیشه های پر شده با هوا عایق بهتری برای صوت می باشند، زیرا گاز آرگون موجب کاهش سرعت صوت می گردد. علاوه بر این ضریب انتقال حرارت گاز آرگون پایین تر بوده و از هدر رفت انرژی جلوگیری می نماید. قسمت بیرونی شیشه دوجداره با گاز آرگون در زمستان سرد و قسمت داخلی گرم می باشد. به طور کلی قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون بیشتر از شیشه های دوجداره پر شده با هوا است. تراکم گاز بین دو جداره نیز تعیین کننده قیمت شیشه دوجداره با گاز آرگون می باشد.

 

نصب شیشه دوجداره
نصب شیشه دوجداره

 

خرید شیشه دوجداره

در خرید شیشه دوجداره باید به منطقه جغرافیایی و شرایط آب و هوایی توجه کرد. در مناطق سردسیر که میزان تابش نور خورشید کم بوده و نیازمند استفاده حداکثری از انرژی خورشید می باشد، بهتر است از شیشه دو جداره ساده (بدون رنگ و …) استفاده کرد. اما در مناطق کویری و گرمسیر، برای جلوگیری از گرمای فراوان بهتر است از شیشه های دوجداره با رنگ های تیره تر، همچون شيشه دوجداره دودی استفاده شود. موضوع دیگری که در خرید شیشه دوجداره حائز اهمیت است، هماهنگی رنگ شیشه های دوجداره با نما و معماری سازه می باشد.

 

انواع شیشه دوجداره

انواع شیشه دوجداره شامل مواردی همچون رفلکس، سکوريت، لمینت، رنگی، سندبلاست و ... می باشد. شیشه های دوجداره ساده از شیشه فلوت ساخته می شوند. شیشه فلوت یا ساده، شیشه ای است که هیچ گونه عملیاتی در جهت ارتقا کیفیت، بر روی آن انجام نشده است. این نوع از شیشه ها کیفیت پایین تری از سایر انواع شیشه دوجداره دارند و درنتیجه قیمت شیشه دوجداره ساده کمتر خواهد بود. در انواع سکوريت همان طور که از نام آنها برمی آید از شیشه های سکوريت استفاده می گردد که طی یک فرآیند حرارتی و سرد شدن سریع، مقاومت آنها در برابر گرما، ضربه و فشار افزایش می یابد. از این شیشه های دوجداره می توان در مکان هایی استفاده کرد که ایمنی بیشتری مدنظر باشد.

 

قیمت شیشه دوجداره
شیشه دو جداره کرو

 

برای ساخت شیشه دوجداره لمينت نیز از شیشه های لمينت شده استفاده می گردد. در واقع شیشه های لمينت دارای یک لایه میانی بین شیشه ها هستند که در صورت شکستن شیشه، قطعات خرد شده به آن چسبیده و فرو نمی ریزد. در مواقعی که مات بودن شیشه مدنظر باشد، می توان از شیشه های دوجداره سند بلاست استفاده کرد. این شیشه ها حریم خصوصی بیشتری ایجاد می کنند.

شيشه دوجداره قابلیت تولید به صورت رفلکس را نیز دارد. این شیشه ها دارای یک لایه تشکیل شده از آلیاژ فلز هستند که به آن خاصیت آینه ای می بخشد. شیشه های دوجداره مشجر نیز دارای طرح های برجسته همچون برگ بیدی، برفی و ... می باشند. شیشه دوجداره رنگي از یک جداره ساده و یک جداره شيشه رنگی ساخته می شود.

 

شيشه دوجداره
پروفیل های مختلف شيشه دوجداره

 

شیشه دوجداره دکوراتیو

برای سفارش شیشه دوجداره دکوراتیو می توان طرح مورد نظر را به شرکت سازنده داد تا در تولید مورد استفاده قرار گیرد. تولید شیشه دوجداره طرح دار یا همان دکوراتیو به این صورت است که طرح مدنظر بین لایه های شیشه قرار داده می شود. این نوع از شیشه دوجداره دکوراتیو تنوع طرح بیشتری داشته و طول عمر بالاتری دارد. یکی دیگر از انواع پنجره های دکوراتیو با استفاده از برش پروفیل در طرح مورد نظر و چسباندن آن بر روی شيشه دوجداره ایجاد می گردد. از مشکلات این نوع، جمع شدن آلودگی و گرد و غبار بر روی پروفیل ها و محل اتصال پروفیل به شیشه دوجداره می باشد. استفاده از شیشه دوجداره طرح دار امکان ایجاد در و پنجره های خاص و متفاوت را فراهم می نماید.

 

شیشه دوجداره دکوراتیو
شیشه دوجداره دکوراتیو

 

نحوه تولید شيشه دوجداره

برای تولید شیشه دوجداره ، ابتدا شیشه های مورد نیاز برای ساخت را در اندازه های یکسان و در ابعاد مورد نظر، برش می زنند. برش باید به صورت یکسان، دقیق و به دور از خطا انجام شود، زیرا در صورت یکسان نبودن شیشه ها با یکدیگر، شيشه دوجداره خاصیت عایق بودن خود را از دست می دهد. در گام بعدی اسپیسر بین شیشه ها که غالبا آلومینیومی است، برش زده می شود. باید توجه نمود که ضخامت اسپیسرها به درستی انتخاب گردد. اسپیسرهای آلومینیومی نگهدارنده رطوبت گیر در درون خود می باشند. مواد رطوبت گیر درون اسپیسر تزریق می شود. بدین منظور غالبا از سیلیکاژل استفاده می گردد.

 

خرید شیشه دوجداره
اجزای شيشه دوجداره

 

سپس اسپیسر را بین دو شیشه قرار می دهند. مرحله بعدی ساخت شیشه دو جداره ، درزگیری شیشه است. با استفاده از چسب درزگیر مناسب، حد فاصل بین دو شیشه را درزگیری می کنند. پس از آن یک گاز بین فواصل شیشه تزریق می شود. در اغلب موارد از گاز نجیب آرگون استفاده می شود. از مزیت های شیشه دوجداره با گاز آرگون ، عدم واکنش این گاز با ترکیبات اطراف می باشد. در خرید این نوع از شيشه دوجداره باید توجه داشت که سوپاپ تزریق در گوشه های اسپیسر قابل رویت باشد. گام بعدی اعمال چسب ثانویه است. در این مرحله، شیشه های دوجداره به طور کامل درزگیری می شوند.

 

شیشه دوجداره طرح دار
شیشه دوجداره طرح دار

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۷ از ۵ - از مجموع ۶ رای

نظرات کاربران

حامد مهدوی فر

سلام ، شیشه دوجداره هم مثل شیشه معمولی قابل برش هستند یعنی میشه برای اندازه دلخواه برش داد و استفاده کرد یا حتما از قبل باید اندازه گرفته بشه و سفارش داده بشه در اون اندازه تا تولید بشه؟!

پارکیانی

شیشه دوجداره در ایران با چه کبفبتب تولید میشود؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما