استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
سقف کاذب

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی جلوه ای زیبا و چشم نواز به آن داده و موجب حفاظت از سقف اصلی می شود. سقف کاذب حمام و دستشویی به دلیل وجود رطوبت بالا در محیط ، باید در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد. در نتیجه باید از مصالحی استفاده کرد که قابلیت ذکر شده را دارا باشند. به منظور اجرای سقف توالت می توان از سقف pvc سرویس بهداشتی ، سقف مجازی سرویس بهداشتی ، سقف طلقی ، سقف کناف ، سقف شیشه ای (پلکسی گلس) و تایل سقف توالت بهره جست. عمران مدرن مجری نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی با بهینه ترین قیمت می باشد.

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

علاوه بر این، می توان نصب سقف کاذب دستشویی را به صورت چوبی نیز اجرا کرد. این نوع از سقف دستشویی نیز باید در برابر رطوبت مقاوم باشد.

 

نصب سقف کاذب دستشویی

بکارگیری سقف کاذب سرویس بهداشتی ، موجب پوشاندن تاسیسات عبوری از سقف شده و بدین ترتیب بر زیبایی آن می افزاید. از دیگر مزیت های اجرای آن، عایق نمودن سقف از نظر صوتی و حرارتی می باشد. در ادامه به معرفی انواع سقف توالت از نظر جنس و سبک ، پرداخته شده است.

 

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب دستشویی

عمده ترین عامل تاثیرگذار بر قیمت نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی ، متریال و مصالح مصرفی در اجرای آنها می باشد. با تغییر نوع سقف ، قیمت آن نیز تغییر می یابد. به طور مثال قیمت سقف pvc سرویس بهداشتی از آسمان مجازی کمتر است.

 

سقف گچی دستشویی

متراژ کار نیز تعیین کننده قیمت تمام شده نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی می باشد. هزینه های اجرایی و دستمزد از عوامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت سقف سرویس بهداشتی و حمام محسوب می گردند.

آموزش نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

بهترین سقف کاذب سرویس بهداشتی سقفی است که در برابر رطوبت مقاوم باشد. بنابراین سقف پی وی سی یکی از بهترین انواع سقفها برای اجرا در سرویس بهداشتی است. از سقف پلکسی نیز می توان به عنوان بهترین سقف توالت یاد کرد. زیرا هم دارای طرح های گوناگون است و هم اینکه در برابر رطوبت مقاوم است.

همچنین بهترین سقف سرویس بهداشتی باید با دکوراسیون و رنگ فضا هارمونی داشته باشد. بنابراین بر اساس طرح و رنگ، برای انتخاب بهترین سقف توالت گزینه های متعددی وجود دارد. بهترین نوع سقف سرویس بهداشتی سقفی خواهد بود که از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

نصب سقف کاذب دستشویی پی وی سی (PVC)

سقف پی وی سی توالت از مقامت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. وزن آن کم بوده و بار اضافی چندانی به سقف وارد نمی کند. علاوه بر موارد ذکر شده این مصالح در برابر حرارت نیز مقاوم می باشند. برای اجرای سقف کاذب پی وی سی سرویس بهداشتی ، می توان از رنگ های مختلفی استفاده کرد اما به طور کلی استفاده از رنگ سفید ، متداول تر است.

 

سقف پی وی سی توالت

قیمت سقف pvc سرویس بهداشتی رابطه مستقیمی با قیمت پانل های مورد استفاده در اجرای آن دارد. قیمت این پانل ها خود وابسته به عواملی همچون کیفیت و ضخامت محصول می باشد.

نصب سقف طلقی سرویس بهداشتی

طلق سقف سرویس بهداشتی امکان نورپردازی از پشت سقف را فراهم می نماید. این امر بر زیبایی این نوع سقف ها می افزاید. همچنین دسترسی به فضای بالای سقف به راحتی امکان پذیر می باشد.

 

سقف طلقی توالت

در اجرای سقف طلقی توالت می توان از انواع طرح دار آن نیز استفاده کرد. قیمت طلق سقف سرویس بهداشتی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن می باشد. قیمت طلق سقف سرویس بهداشتی به ضخامت، طرح، رنگ، ابعاد، برند و کیفیت آن وابسته است.

 

طلق طرح دار سقف توالت

نصب سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی

سقف آسمان مجازی توالت از نوع طلقی می باشد. تایل سقف سرویس بهداشتی آسمان مجازی دارای تنوع طرح و رنگ است.

نورپردازی سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی به صورت پنهان بوده و در بالای تایل انجام می شود.

 

سقف مجازی سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی پلکسی گلاس

این سقف ها ظاهری شبیه به شیشه داشته اما از آن مقاوم تر می باشند. به همین دلیل آن را به عنوان سقف شیشه ای برای سرویس بهداشتی نیز می شناسند. پلکسی گلاس شفاف بوده و وزن کمی نیز دارند. به منظور جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به درون سقف ، اطراف صفحات را با چسب های مقوایی می پوشانند.

 

سقف سرویس بهداشتی پلکسی گلس

علاوه بر مقاومت بالای پلکسی گلس در برابر ضربه، این سقف ها در اثر شستشو و گذر زمان دچار تغییر رنگ نمی شوند. برای اجرای آن می توان از انواع تایل های شفاف، مات، طرح دار و … استفاده کرد.

نصب سقف کاذب چوبی توالت

سقف سرویس بهداشتی چوبی را می توان به صورت سقف کاذب ساده و یا شبکه شبکه اجرا کرده و درون آن از نورپردازی های زیبا و متنوعی استفاده کرد. می توان انواع سقف کاذب چوبی را در ترکیب با دیگر سقف از جمله سقف کاذب گچی کناف اجرا نمود.

 

سقف چوبی ساده سرویس بهداشتی

در اجرای آن باید از متریالی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم باشند. سقف سرویس بهداشتی چوبی قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد.

 

سقف چوبی مشبک سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی تایل

برای اجرای این سقف ، از تایل هایی با ابعاد ۶۰×۶۰ استفاده می شود. به منظور زیرسازی سقف نیز از پروفیل های سپری آلومینیومی و یا گالوانیزه استفاده می گردد. نصب این تایل ها آسان است.

 

نصب آسان تایل های سقف توالت

تایل سقف توالت به صورت روکش دار نیز عرضه می گردد.

 

سقف دستشویی تایلی

نصب سقف کناف سرویس بهداشتی

اجرای انواع کناف کاری سقف سرویس بهداشتی ، امکان پیاده سازی طرح های زیبا و متنوع با خطوط صاف و منحنی را فراهم می نماید.

 

کناف سرویس بهداشتی

علاوه بر این، می توان با نورپردازی های متنوعی همچون استفاده از لامپ هالوژن ، نور مخفی ، لوستر و… جلوه ای دو چندان به کناف کاری سقف بخشید.

 

نورپردازی متنوع سقف کناف توالت

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی رنگی

اجرای سقف کاذب با رنگ های متنوع و جذاب موجب افزایش زیبایی فضا می گردد. در توالت و حمام نیز می توان متناسب با رنگ های به کار رفته در دیوارها و دکوراسیون ، از اجرای سقف رنگی بهره برد.

 

سقف رنگی سرویس بهداشتی

 

سقف رنگی سرویس بهداشتی و نورپردازی آن

همچنین برای طراحی سقف سرویس بهداشتی رنگی می توان از نورپردازی با رنگ های متفاوت بهره برد. با این عمل ضمن امکان تعویض رنگ ها در هر زمان، امکان ایجاد رنگ های متنوع با کلیدهای مختلف و یا خاموش و روشن کردن آن ها وجود خواهد داشت.

 

بکارگیری نورهای رنگی مختلف در سقف دستشویی

 

آموزش نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی مدرن

برای نصب سقف کاذب دستشویی می توان از سبک های مختلفی استفاده کرد. انتخاب سبک و مدل سقف وابسته به دکوراسیون و طراحی داخلی حمام و توالت می باشد. با استفاده از سبک های مدرن ، به راحتی می توان انواع طرح های متنوع و زیبا را ایجاد نمود.

 

سقف مدرن حمام

 

سقف سرویس بهداشتی مدرن

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی لوکس

از دیگر سبک هایی که می توان به منظور نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی از آن استفاده کرد، سقف کاذب لوکس است.

 

سقف سرویس بهداشتی لوکس

آنچه که در بکارگیری نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی لوکس باید توجه ویژه ای به آن داشت، هارمونی سبک طراحی سقف با دکوراسیون و طراحی دیوارها می باشد.

 

هارمونی سقف سرویس بهداشتی لوکس با دیوارها و دکوراسیون

نصب سقف کاذب سرویس بهداشتی ساده

با اجرای یک طرح ساده از سقف کاذب ، به راحتی و با هزینه ای نه چندان چشمگیر می توان زیبایی فضای حمام و سرویس بهداشتی را دوچندان نمود.

 

سقف سرویس بهداشتی ساده

 

سقف حمام با نورپردازی زیبا

انواع سقف کاذب

سقف های کاذب به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که با توجه به جنس، ویژگی و سلیقه در اماکن مختلف اجرا می گردند. از نظر محل اجرا به سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب اتاق خواب ، سقف کاذب دستشویی ، سقف کاذب حمام و سقف کاذب آشپزخانه تقسیم بندی می شوند. از سایر انواع و روش های اجرای سقف کاذب می توان به سقف کاذب مشبک ، سقف کاذب دامپا ، سقف کاذب لوکسالون ، سقف کاذب آکوستیک ، سقف کاذب گریلیوم ، سقف کاذب شیشه ای ، سقف کانتکس ، سقف کاذب معرق ، سقف کاذب لوور ، سقف کاذب تایل گچی و اجرای سقف کشسان اشاره کرد. همچنین با اجرای تزئینات سقف به ویژه بر روی سقف های گچی زیبایی سقف افزایش می یابد.

برای مطالعه بیشتر:

هزینه تعمیر سرویس بهداشتی

سقف کناف

سقف کشسان

آسمان مجازی

سقف کاذب

کناف کاری سقف

سقف هال

نورپردازی سقف

سقف آشپزخانه

سقف متحرک

جکوزی

آخرین عناوین

همه چیز درباره خرید چراغ ایستاده و پارکی + قیمت

آیا می خواهید فضای بیرونی خود را به یک محیط دلربا با نورپردازی مناسب تبدیل…

7 ساعت پیش

شرکت اسانسور

امروزه اسانسورها به بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد تبدیل شده و کمتر سازه ای…

8 ساعت پیش

جت لایت نما

چراغ جت لایت نما ، در میان انواع روش ها و تجهیزاتی که برای نورپردازی…

1 روز پیش

ورق آردواز

ورق آردواز به عنوان یکی از مناسب ترین پوشش های سقف به ویژه سقف شیروانی…

1 روز پیش

چراغ دفنی

چراغ دفنی یا Well Lights یکی از محصولات نورپردازی است که نه تنها به زیباسازی…

1 روز پیش

نورپردازی نمای ساختمان سنگی

نورپردازی نمای ساختمان سنگی به جنس سنگ و متریال آن بستگی دارد. سنگ های متخلخل…

2 روز پیش