سقف کانتکس

سقف کانتکس

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کانتکس از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کانتکس بر اساس قیمت پانل ها، متراژ سقف و اجرت اجرا تعیین می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف کاذب کانتکس با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

اجرای سقف کاذب کانتکس

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
آرین سازه کوشا

آرین سازه کوشا

۵

location

اهواز

phone

******۰۶۱۳۲

گروه ساختمانی آرین

گروه ساختمانی آرین

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کانتکس

سقف کانتکس به سقف هایی گفته می شود که در نصب و اجرای آن از پنل های ساخته شده از نی استفاده می گردد. در واقع این پنل ها از بافتن خیزران یا بامبو در کنار یکدیگر و اتصال آنها توسط مفتول های گالوانیزه ساخته می شوند. به منظور اجرای سقف کاذب کانتکس ابتدا یک شبکه از جنس فلز و یا چوب اجرا گردیده و سپس صفحات ساخته شده با نی و مفتول های گالوانیزه درون این شبکه قرار داده می شود.

اجرای سقف کاذب کانتکس در اماکن مختلف با کاربری های متفاوت امکان پذیر می باشد. نصب و اجرای سقف کانتکس از سهولت بالایی برخوردار است. اجرای این سقف به ویژه در فضاهایی با سبک و سیاق سنتی، زیبایی چشم نوازی به فضا می بخشد. استفاده از این نوع سقف کاذب در ایران به بیشتر از ۶۰ سال پیش باز می گردد.

 

سقف کانتکس
سقف کانتکس

 

قیمت سقف کانتکس

از عوامل موثر بر هزینه اجرای سقف کاذب کانتکس می توان به قیمت پانل های کانتکس، متراژ اجرا و اجرت نصاب اشاره نمود. به طور کلی به دلیل ایستایی بالای کانتکس، نسبت به سقف های کاذبی همچون سقف کاذب گچی رابیتس مقرون به صرفه تر می باشد.

 

مزایای اجرای سقف کاذب کانتکس

مهم ترین مزیت اجرای سقف کانتکس ، وزن سبک آن می باشد. مصالح مورد استفاده در ساخت قطعات پیش ساخته کانتکس از وزن کمی برخوردار بوده و از این رو سقف کاذب کانتکس نیز وزن کمی دارد. این سقف کاذب از دوام بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه خیزران به طور طبیعی در آب پرورش می یابد، مقاومت سقف کانتکس در برابر رطوبت بسیار بالا می باشد. علاوه بر این، مقاومت آن در حالت طبیعی بالا است. مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی از دیگر مزایای اجرای سقف کاذب کانتکس به شمار می آید.

 

سقف کاذب کانتکس
اجرای سقف کانتکس

 

از دیگر مزایای اجرای سقف کانتکس ، مقاومت آن در برابر آتش و عایق بودن در برابر حرارت می باشد. مقاومت سقف کاذب کانتکس در برابر آتش به دلیل وجود مواد سیلیسی در نی است. قطعات پیش ساخته کانتکس خاصیت رنگ پذیری داشته و با رنگ آمیزی آن می توان جلوه ای زیبا به سقف بخشید. همچنین می توان رنگ های مختلف آن را در کنار یکدیگر استفاده کرد و جلوه بصری زیبایی ایجاد نمود. اجرای سقف کاذب کانتکس امکان دسترسی به تاسیسات بالای سقف را فراهم می نماید. در صورت نیاز به تعمیرات می توان با برداشتن یک قطعه آن، به فضای بالای سقف دسترسی پیدا کرد.

 

سقف کانتکس
استفاده از رنگ های مختلف پانل های کانتکس در کنار یکدیگر

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

علی فاروقی

سلام برای چه اماکنی بیشتر از نصب و اجرای سقف کاذب کانتکس استفاده میشه؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما