سقف کاذب لوور (تیغه ای)

سقف کاذب لوور (تیغه ای)

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۸ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب لوور (تیغه ای) از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف لوور وابسته به متراژ، طرح، اجرت اجرا، جنس تیغه ها و ... می باشد. قیمت سقف کاذب لوور چوبی وابسته به جنس چوب و قیمت آن بوده و قیمت نوع آلومینیومی آن نیز به قیمت آلومینیوم وابسته است.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای سقف کاذب لوور (تیغه ای)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

مهرسان فیدار

مهرسان فیدار

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۶

کدکن مبین سازه

کدکن مبین سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

متال وود

متال وود

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

فضا سازان هزاره سوم

فضا سازان هزاره سوم

۴

location

تبریز

phone

******۰۴۱۳۶

آقای جعفری

آقای جعفری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

آقای حیدری

آقای حیدری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کاذب لوور (تیغه ای)

سقف لوور ، نوعی سقف کاذب نواری است که به صورت باز اجرا می گردد. برای اجرای سقف کاذب لوور از تیغه های آلومینیومی، چوبی، کامپوزیت و ... استفاده می شود. این سقف تحت عنوان سقف تیغه ای نیز شناخته می شود. عمده کاربرد این سقف در اماکن عمومی و تجاری می باشد. سقف کاذب لوور به صورت قوسی، متحرک، ترکیبی با سایر سقف ها و ... قابل اجرا است.

 

سقف کاذب لوور
سقف کاذب لوور

 

قیمت سقف کاذب لوور

قیمت سقف کاذب لوور وابسته به مساحت اجرایی، نوع تیغه ها، اجرت نصاب و ... می باشد. جنس و قیمت متریال اولیه در سقف لوور نیز تعیین کننده قیمت آن است. قیمت لوور آلومینیومی سقف وابسته به قیمت آلومینیوم بوده و با تغییر آن، قیمت لوور آلومینیومی سقف نیز تغییر می یابد. اگر چه سقف لوور نسبت به سایر سقف های کاذب گرانتر است، اما دوام بالایی دارد و سال ها قابل استفاده و کاربرد می باشد. از این رو برای اجرا در مکان های تجاری، اداری و ... انتخاب مناسبی محسوب می گردد.

 

سقف کاذب لوور
سقف لوور آلومینیومی

 

انواع سقف لوور

سقف کاذب لوور بر اساس تیغه های مورد استفاده در اجرای آن به انواع مختلفی دسته بندی می گردد که پرکاربردترین آنها سقف لوور آلومینیومی و سقف لوور چوبی می باشد.

سقف لوور آلومینیومی

برای اجرای سقف کاذب تیغه ای آلومینیومی ، غالبا از تیغه های با ضخامت ۱/۵ میلی متر تا ۲/۵ میلی متر استفاده می گردد. ابعاد استاندارد لوور آلومینیومی سقف ۱۰۰×۵۰ میلی متر، ۳۰×۵۰ میلی متر، ۵۰×۵۰ میلی متر، ۳۵×۵۵ میلی متر، ۴۰×۶۰ میلی متر، ۲۵×۹۵ میلی متر و ۴۰ ×۱۰۰ میلی متر می باشد. این نوع از سقف کاذب لوور به راحتی قابل شستشو است.

سقف کاذب لوور چوبی

شاید بتوان گفت پس از نوع آلومینیومی ، سقف کاذب لوور چوبی پرکاربرد می باشد. سقف تیغه ای چوبی علاوه بر ایجاد نمایی زیبا در دکوراسیون داخلی، موجب ایجاد فضایی گرم می شود. سقف کاذب لوور چوبی یا از مصالح ترمووود است که بعد از نصب رنگ آمیزی می شود و یا از جنس چوب پلاست است که نیاز به رنگ آمیزی پس از نصب ندارد. وزن این سقف بیشتر از نوع آلومینیومی است. اما به طور کلی به دلیل چگالی پایین مصالح چوبی، لوورهای چوبی مخصوصا لوور چوب پلاست از سایر سقف های کاذب سبک تر می باشد.

 

سقف کاذب لوور چوبی
سقف کاذب لوور چوبی

 

نحوه اجرای سقف کاذب لوور

برای اجرای سقف کاذب لوور ، در ابتدا کریر اصلی و نگهدارنده لوور به کمک پروفیل آهنی، سازه گالوانیزه و ... نصب می گردد. کریر اصلی به صورت مستقیم از سقف اصلی آویزگیری می شود. نوع آویزها با توجه به وزن سقف و جنس آن تعیین می شود. پس از نصب کریر اصلی ، باید تیغه های سقف لوور نصب گردند. سوراخ کاری پروفیل ها با مته انجام می شود که از پیچ ها و سازه هایی با جنس گالوانیزه و آهن استفاده می شود. سطح مورد نظر قبل از نصب بایستی با مته سوراخ شود، تا از سوراخ شدن سطح با خود پیچ و فشار دادن آن جلوگیری شود.

 

نحوه اتصال لوورهای چوبی سقف کاذب

 

لازم به ذکر است که فاصله بین این تیغه ها که اصطلاحا به آن گام گفته می شود، بین ۸ تا ۴۰ سانتی متر قابل تنظیم است. همچنین ارتفاع آن ۱۰ یا ۲۰ سانتی متر می باشد که با توجه به سفارش مشتری ابعاد دیگر نیز قابل تولید و استفاده خواهد بود.

 

لوور آلومینیومی سقف
سیستم سقف کاذب تیغه ای

 

مزایای سقف لوور

سقف کاذب لوور وزن کمی دارد و بار اضافی چندانی به سازه وارد نمی کند. این امر به ویژه به هنگام وقوع زلزله از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجایی که سقف لوور از تیغه های جدا از هم تشکیل و ساخته می شود، در نتیجه تعمیر آن به راحتی قابل انجام است. زیرا در صورت آسیب دیدگی یک بخش از سقف تنها نیاز به تعمیر همان قسمت خواهد بود. 

اجرای سقف کاذب لوور در رنگ های مختلف و متنوع امکان پذیر بوده و پاسخگوی سلایق مختلف می باشد. همچنین می توان با توجه به دکوراسیون منزل، از جنس های مختلف تیغه همچون چوبی و آلومینیومی استفاده کرد. لوور آلومینیومی بسیار سبک بوده و دارای ویژگی هایی همچون ضد زنگ بودن، ضد خوردگی، مقاومت در برابر حریق، ضد قارچ بودن و ... می باشد. 

از دیگر مزایای اجرای سقف کاذب تیغه ای می توان به قابلیت ترکیب آن با سقف های دیگر اشاره نمود. همچنین تمیز کردن آن به راحتی امکان پذیر است.

 

سقف لوور
سقف کاذب لوور رنگی

 

معایب سقف کاذب لوور

در مقابل مزایای بیشمار، سقف کاذب لوور دارای معایبی نیز می باشد. یکی از معایب آن، هزینه بالاتر اجرای آن نسبت به سایر سقف های کاذب است. زیرا آلومینیوم و چوب جزو متریال های گران محسوب می شوند. از دیگر معایب اجرای سقف کاذب تیغه ای می توان به عدم قابلیت ایجاد فضای آب بند در این سقف ها اشاره نمود. 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

مصطفی سلیمی

سلام ، هزینه اجرای سقف کاذب لوور متحرک که جنس تیغه های اون چوب باشه برای یک سالن حدودا چقدر درمیاد؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما