اجرای تزئینات سقف

اجرای تزئینات سقف

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۶ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

اجرای تزئینات سقف

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲
ایده الین

ایده الین

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آذران دکور

آذران دکور

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۶

نما سبز

نما سبز

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

معماری و دکوراسیون اکسون

معماری و دکوراسیون اکسون

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۶

آذران فضانما

آذران فضانما

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

اجرای تزئینات سقف

اجرای تزئینات سقف به مجموعه اقداماتی گفته می شود که به منظور زیباسازی سقف انجام می شود. این اقدامات شامل مواردی همچون گچبری و یا استفاده از ابزارهای تزئینی پیش ساخته می باشد. این ابزارهای تزئینی غالبا از جنس پلی یورتان می باشند.

 

اجرای تزئینات سقف
اجرای تزئینات سقف

 

اجرای تزئینات سقف با گچبری

گچبری از قدیمی ترین و رایج ترین روش های تزئین سقف است که در منازل ایرانی اجرا می شود و سابقه تاریخی طولانی دارد. به منظور اجرای تزئینات سقف با گچبری ، ابتدا باید طرح و نقشه مورد نظر طراحی گردد. استفاده از طراحان خبره از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا طراحی نامناسب نه تنها باعث زیبایی سقف نمی گردد، بلکه از جلوه فضا می کاهد. 

پس از آن، اقدام به آماده سازی زیرکاری می نمایند. این مرحله شامل مواردی همچون اجرای کشو و ابزار ساده می باشد. در آخرین مرحله، استادکار با توجه به نقشه ها و طراحی های انجام شده، طرح مورد نظر را پیاده سازی می کند.

 

گچبری سقف
گچبری سقف

 

اجرای تزئینات سقف با ابزار پلی یورتان

همان طور که از نام ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان بر می آید، در ساخت آن از پلی یورتان که ترکیبی است از پلی ال و ایزوسیانات، استفاده می گردد. برای ساختن این ابزارها، فوم های پلی یورتان را با تزریق در قالب به شکل ابزارهای پیش ساخته با طرح های متنوع در می آورند.

امروزه استفاده از ابزار پلی یورتان به عنوان جایگزینی برای گچبری های سنتی رواج یافته است. همچنین گل سقفی پیش ساخته پلی یورتان ، در ابعاد و طرح های مختلف تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

اجرای تزئینات سقف
گل سقفی پیش ساخته پلی یورتان

 

به منظور اجرای تزئینات سقف با استفاده از ابزار پیش ساخته پلی یورتان ، در ابتدا باید موقعیت نصب ابزار بر روی سقف مشخص و خط کشی گردد. در مرحله بعد با توجه به طرح و ابعاد مورد نظر، ابزارها برش زده می شوند. سپس پشت ابزار را به چسب های مخصوص آغشته کرده و در محل خط کشی شده می چسبانند. پس از آن ابزار را با استفاده از میخ در جای خود فیکس می کنند تا چسب خشک شود. در نهایت نیز درزها را با استفاده از چسب پر می کنند.

لازم به ذکر است که ابزارهای پیش ساخته پلی یورتان ، رنگ پذیری بالایی داشته و می توان با توجه به سلیقه، دکوراسیون فضا و رنگ های مورد استفاده در آن، اقدام به رنگ آمیزی آن نمود.

 

اجرای تزیینات سقف
تزئینات سقف با ابزار پیش ساخته

 

مزایای اجرای تزئینات سقف با ابزار پلی یورتان

ابزار پلی یورتان از مقاومت بالایی در برابر رطوبت و پوسیدگی برخودار است و در محیط های اسیدی و بازی مقاوم می باشد. همچنین برش و نصب آن آسان است. سرعت نصب ابزار پلی یورتان از اجرای تزئینات سقف با استفاده از گچبری های سنتی، بیشتر می باشد. علاوه بر این همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید، این ابزارها خاصیت رنگ پذیری دارند.

دوام و استحکام ابزار پیش ساخته پلی یورتان بالا بوده و قابل شستشو می باشند. همچنین این ابزار وزن کمی داشته و سبک است.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

محمد احمدی

هزینه اجرای تزئینات سقف با گچبری چقدر است و چه چیزهایی رو هزینه آن تاثیر می‌گذارد؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما