سقف کاذب تایل گچی

سقف کاذب تایل گچی

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب تایل گچی (سقف تایلی) از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب تایل گچی به نوع، طرح و ویژگی تایل ها و همین طور متراژ و اجرت نصب وابسته است. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف کاذب تایلی گچی با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید

سقف کاذب تایل گچی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
آقای جعفری

آقای جعفری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کاذب تایل گچی

سقف کاذب تایل گچی به سقف هایی گفته می شود که در اجرا و نصب آنها از تایل های ۶۰×۶۰ سانتی متر استفاده می شود. همان طور که مشخص است، جنس این تایل ها، گچی است. سقف کاذب تایلی به صورت پازلی اجرا می شود. با توجه به محل اجرای سقف تایلی ، از جنس های مختلف تایل برای اجرا و نصب استفاده می گردد. اجرای سقف تایل گچی در انواع محیط های اداری، تجاری، مسکونی و ... امکان پذیر است.

 

سقف کاذب تایل گچی
سقف کاذب تایل گچی

 

تنوع طرح، رنگ و ویژگی تایل های مورد استفاده در اجرای سقف تایلی بالا است. به طور کلی می توان تایل های مورد استفاده در اجرای سقف کاذب تایلی را به انواع ساده، آکوستیک و روکش دار دسته بندی کرد که هر کدام از آنها خود شامل انواع مختلفی از نظر طرح و رنگ می باشند. برای مکان های مرطوب باید از تایل گچی با روکش پی وی سی استفاده کرد تا در برابر رطوبت مقاوم باشد. قیمت سقف کاذب تایل گچی در مقایسه با بسیاری دیگر از انواع سقف کاذب ، مقرون به صرفه است.

 

تایل آکوستیک گچی
انواع تایل های گچی آکوستیک

 

قیمت سقف کاذب تایل گچی

قیمت سقف کاذب تایل گچی وابسته به نوع تایل های آن می باشد. به طور مثال قیمت سقف تایلی اجرا شده با تایل های پانچ بیشتر از انواع سفید، تخم مرغی و حصیری می باشد. تایل های ساده، عایق صوت نبوده و قیمت آنها از انواع آکوستیک کمتر است. بنابراین قیمت سقف کاذب گچی ساده از انواع آکوستیک ارزان تر می باشد. در صورتی که عایق صوتی بودن محیط حائز اهمیت نیست، برای کاهش هزینه ها می توان از انواع تایل گچی ساده استفاده کرد.

کیفیت و برند تایل ها نیز تعیین کننده قیمت سقف کاذب تایل گچی می باشد. با افزایش کیفیت، قیمت سقف تایلی افزایش می یابد. متراژ کار عامل دیگر تاثیرگذار بر هزینه اجرای سقف تایل گچی است. با افزایش متراژ، به متریال بیشتری برای اجرای سقف کاذب تایل گچی نیاز بوده و هزینه تامین مصالح اولیه بیشتر خواهد شد. در برآورد هزینه ها باید اجرت نصب را هم مدنظر قرار داد.

 

سقف تایل گچی
سقف تایل گچی

 

اجرای سقف تایل گچی

نصب و اجرای سقف تایل گچی بسیار آسان و راحت بوده و سرعت اجرای آن نیز بالا است. به منظور اجرای سقف کاذب تایل گچی در ابتدا باید زیرسازی سقف انجام شود. بدین منظور تراز سقف را مشخص کرده و نبشی تراز را نصب می کنند. گام بعدی، نصب سپری و آویزها است. پس از اجرای زیرسازی سقف کاذب تایل گچی ، نوبت به جاگذاری تایل ها می رسد.

 

سقف تایلی
زیرسازی سقف تایلی

 

انواع سقف کاذب تایل گچی

تایل گچی سقف کاذب در انواع ساده، آکوستیک، روکش دار، پانچ و ... عرضه می گردد. در ادامه به توضیح مختصری از انواع کلی سقف کاذب تایل گچی پرداخته شده است.

سقف تایل گچی ساده

تایل های مورد استفاده در اجرای سقف تایل گچی ساده دارای سطحی صاف بوده و فاقد سوراخ می باشند. تایل های ساده (فاقد خاصیت آکوستیک) به صورت رنگ شده هم قابل استفاده می باشند. در این سقف ها از تایل های رنگ شده با آکریلیک و ضد باکتری استفاده می گردد. رنگ مورد استفاده از رشد میکروارگانیسم ها بر روی سطح تایل جلوگیری می کند.

 

سقف کاذب تایلی
سقف تایل گچی ساده

 

سقف کاذب تایل گچی آکوستیک

این سقف، با تایل های حفره دار اجرا می گردد. در واقع تایل های آکوستیک دارای حفره هایی در درون خود هستند که حجم بالایی از صدا را جذب می کنند. اجرای سقف تایل گچی آکوستیک غالبا در مکان هایی همچون سالن های کنفرانس، سینما، ضبط صدا و ... که عایق بودن محیط حائز اهمیت است، انجام می شود. در نصب سقف کاذب تایل گچی آکوستیک می توان در پشت تایل از لایه پشم سنگ استفاده کرد تا میزان جذب صوت افزایش یابد.

 

سقف کاذب تایل گچی
سقف تایل گچی آکوستیک

 

سقف تایل روکش دار

بدین منظور از تایل هایی با روکش pvc و یا آلومینیوم استفاده می گردد. روکش pvc بر روی تایل و روکش آلومینیومی در پشت تایل می باشد. از مزیت های تایل گچی با روکش pvc عدم نیاز آن به رنگ آمیزی و قابلیت تمیز کردن آسان آن است. از تایل های گچی روکش آلومینیوم در مکان هایی که احتمال نشتی در پشت سقف کاذب تایل گچی وجود دارد و یا در مناطق شرجی و مرطوب استفاده می گردد.

 

تایل گچی
تایل گچی با روکش pvc

 

مزایای سقف کاذب تایلی

از جمله مزایای سقف کاذب تایلی امکان پوشاندن تاسیسات برقی و مکانیکی بالای سقف می باشد. به دلیل اینکه این سقف ها به صورت شبکه ای اجرا می شوند، در صورت آسیب دیدگی تایل به راحتی می توان آن را تعویض نمود. همچنین امکان تعمیر تاسیسات پشت سقف نیز به راحتی امکان پذیر است. برخی از انواع سقف تایلی گچی در برابر رطوبت مقاوم بوده و قابلیت شستشو و تمیز شدن دارند. جابجایی و حمل این تایل ها برای اجرای سقف کاذب تایلی ، آسان است.

 

سقف کاذب تایل گچی
شماتیک اجرای سقف کاذب تایل گچی

 

تنوع طرح و رنگ سقف کاذب تایلی بالا بوده و پاسخگوی سلایق مختلفی است. همان طور که پیشتر نیز بیان شد، اجرای سقف کاذب تایل گچی به راحتی امکان پذیر بوده و بلافاصله پس از نصب می توان از فضا استفاده کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما