اجرای سقف کاذب چوبی

اجرای سقف کاذب چوبی

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۱۱ ارائه دهنده

بازه قیمت

از ۶۰۰٬۰۰۰ تومان تا ۸۰۰٬۰۰۰ تومان

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب چوبی (سقف چوبی) از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب چوبی وابسته به متراژ، طرح، اجرت اجرا، جنس چوب مورد استفاده و ... بوده و غالبا به صورت مترمربع تعیین می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف چوبی با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
jaccuzi_banner

اجرای سقف کاذب چوبی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
ایده الین

ایده الین

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

معماری آرنی لند

معماری آرنی لند

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آذران پلاست رسا

آذران پلاست رسا

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۱

نما سبز

نما سبز

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

آرنی لند

آرنی لند

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

متال وود

متال وود

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

نوین افرا

نوین افرا

۴

location

اصفهان

phone

******۰۹۱۳۳

آقای جعفری

آقای جعفری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۳

آقای حیدری

آقای حیدری

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

گروه ساختمانی آرین

گروه ساختمانی آرین

۳

location

تهران

phone

******۰۹۱۲۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف چوبی

چوب از جمله مصالحی است که موجب القای حس آرامش و صمیمیت در بیننده می گردد. سقف چوبی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اجرای سقف کاذب چوبی ضمن ایجاد نمایی زیبا در سقف ، موجب ایجاد حس گرمی در بیننده می شود. اجرای پارکت و استفاده از مبلمان چوبی در کنار سقف کاذب چوبی ، زیبایی بی نظیر و چشم نوازی به فضا می بخشد. نحوه اجرای سقف کاذب چوبی به شیوه های مختلفی همچون ساده، مشبک و لوور امکان پذیر می باشد. همچنین می توان از مصالحی همچون چوب طبیعی نراد روسی ، ام دی اف ، چوب پلاست ، ترموود و ... استفاده کرد. موارد ذکر شده از جمله عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب چوبی می باشند.

 

اجرای سقف کاذب چوبی
اجرای سقف کاذب چوبی

 

قیمت سقف کاذب چوبی

قیمت سقف کاذب چوبی به عواملی همچون طرح ، سبک ، متراژ و اجرت اجرا وابسته می باشد. نوع چوب مورد استفاده در اجرای این سقف نیز بر روی قيمت سقف كاذب چوبي موثر است.

 

سقف کاذب طرح چوب
ترکیب سقف كاذب چوبی و کناف

 

قیمت سقف کاذب چوبی غالبا بیشتر از سایر انواع سقف كاذب می باشد. اما با بکارگیری شیوه هایی، همچون ترکیب سقف کاذب چوبی با سقف کناف و یا با اجرای آن تنها در بخشی از سقف سالن غذاخوری ، اتاق خواب و ... ، می توان هزینه اجرای سقف کاذب چوبی را کاهش داد.

 

قیمت سقف کاذب چوبی و طرح آن

همان طور که بیان شد یکی از عوامل موثر بر قیمت سقف کاذب چوبی ، طرح آن است. به عبارتی میزان پیچیدگی طرح و در پی آن میزان سختی پیاده سازی تعیین کننده قیمت سقف کاذب چوبی می باشد. هر چقدر پیچیدگی طرح انتخابی بیشتر باشد، قیمت سقف کاذب چوبی نیز افزایش می یابد.

 

قیمت سقف کاذب چوبی و جنس متریال

برای پیاده سازی این سقف می توان از متریال مختلفی استفاده کرد. در این میان، استفاده از چوب روسی به دلیل بالاتر بودن قیمت آن نسبت به بسیاری از متریال دیگر، موجب افزایش قیمت سقف کاذب چوبی می گردد. به منظور کاهش قیمت سقف کاذب چوبی می توان از تایل های طرح چوب استفاده کرد.

 

قیمت سقف کاذب چوبی و متراژ کار

همواره یکی از عوامل موثر بر قیمت انواع سقف کاذب، متراژ کار است. در واقع متراژ کار هم بر روی هزینه های مربوط به تامین متریال اولیه و هم بر هزینه های مختص به اجرا، تاثیرگذار می باشد. با افزایش متراژ، به متریال اولیه بیشتری برای اجرای سقف نیاز بوده و از این رو قیمت سقف کاذب چوبی افزایش می یابد.

 

هزینه اجرای سقف کاذب چوبی

همان طور که بیان شد، از عوامل موثر بر هزینه اجرای سقف کاذب چوبی ، متراژ کار، نوع طرح و جنس و کیفیت چوب مصرفی می باشد. با دشوارتر شدن طرح های اجرایی و نیز افزایش کیفیت چوب مصرفی، هزینه اجرای سقف کاذب چوبی افزایش می یابد. اجرت اجرا از دیگر عوامل موثر بر روی هزینه تمام شده سقف کاذب محسوب می گردد که با افزایش مهارت استادکار هزینه اجرای سقف کاذب چوبی نیز بیشتر خواهد شد.

 

اجراي سقف کاذب چوبي
اجرای سقف کاذب چوبی در بخشی از فضای آشپزخانه

 

انواع سقف کاذب چوبی

انواع سقف کاذب چوبی شامل سقف کاذب چوبی معلق، کاشی وار، تخته ای و صندوقی می باشد. همان طور که از نام سقف کاذب چوبی کاشی وار بر می آید، در این نوع سقف ، تایل های مربعی شکل چوب ، کاشی وار در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به منظور اجرای سقف کاذب چوبی صندوقی از تایل هایی که دارای کمی فرورفتگی در قسمت وسط پنل می باشند، استفاده می گردد. اجرای این نوع سقف کاذب نمایی کلاسیک به سقف و فضای خانه می بخشد.

سقف کاذب چوبی تخته ای ظاهری همچون چوب واقعی دارد و در ساخت آن عمدتا از تخته های ام دی اف استفاده می گردد. سقف کاذب چوبی معلق نیز بدین صورت می باشد که پنل های چوبی چندین سانتی متر پایین تر از سقف اصلی به صورت آویزان از سقف اجرا می شوند.

 

سقف کاذب چوبی
سقف کاذب چوبی سالن پذیرایی

 

سقف کاذب چوب پلاست

سقف کاذب چوب پلاست را می توان در دسته سقف های کاذب چوبی نیز قرار داد. در اجرای این سقف ها از پروفیل های چوب پلاست استفاده می شود. از جمله مزایای سقف کاذب چوب پلاست تنوع بالای آن در مدل و طرح می باشد. از جمله مزایای آن می توان به دوام مناسب در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد. همچنین سقف کاذب چوب پلاست به راحتی و به کمک یک دستمال پارچه ای قابل تمیز کردن است.

 

سقف طرح چوب
سقف كاذب چوبي به صورت شيبدار

 

سقف کاذب طرح چوب

جنس تایل های سقف کاذب طرح چوب عمدتا از نوع پی وی سی بوده و روکش آن به شکل چوب است. می توان برای کاهش هزینه ها از تایل هایی با طرح چوب استفاده کرد. قیمت سقف کاذب طرح چوب از قیمت سقف کاذب چوبی کمتر است.حمل و نقل و نصب سقف کاذب طرح چوب آسان بوده و تنوع بالایی دارد. از این نوع می توان برای سقف کاذب سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و … استفاده کرد.

 

نحوه اجرای سقف کاذب چوبی

امروزه استفاده از سقف کاذب در ساختمان های با کاربری های مختلف رواج بسیاری یافته است. از این سقف ها می توان علاوه بر زیبایی، به منظور پوشاندن لوله های تاسیسات ، سیم کشی ها و ... نیز استفاده نمود. سقف كاذب به عنوان پوششی برای سقف اصلی بوده و از نظر جنس مصالح ، به انواع سقف کاذب چوبی ، گچی ، پی وی سی ، طلقی و ... تقسیم بندی می گردد.

 

سقف کاذب چوبی
سقف كاذب چوبی

 

همان طور که از نام سقف كاذب چوبي بر می آید، عمده مصالح تشکیل دهنده آن، چوب می باشد. این امر موجب القای حس گرم و صمیمی به بیننده می گردد. همچنین سقف كاذب چوبي امکان نورپردازی های زیبا و متنوع را نیز فراهم می نماید. این موضوع افزایش زیبایی انواع سقف کاذب چوبی را در پی خواهد داشت.

 

سقف چوبی مدرن
سقف كاذب چوبی با طرحی مدرن

 

به منظور اجرای انواع مختلف سقف کاذب چوبی ، ابتدا کلاف کشی سقف (عمدتا با فولاد) انجام شده و سپس اجزای چوبي سقف اجرا می شود.

 

سقف کاذب طرح چوب
سقف كاذب چوبي تخته اي

 

انواع سقف چوبی

در ساخت سقف كاذب چوبي از نراد روسی ، ام دی اف ، راش و ... استفاده می گردد.

 

قیمت سقف کاذب چوبی
سقف كاذب چوبی کاشی وار

 

این سقف ها را می توان از نظر سبک اجرایی به سه گروه مدرن ، کلاسیک یا لوکس و سقف کاذب ساده دسته بندی کرد. از منظری دیگر ، بسته به محل اجرا به انواع سقف کاذب چوبی پذیرایی ، سقف كاذب چوبي اتاق خواب و ... دسته بندی می گردد. در ادامه به معرفی انواع سقف کاذب چوبی پرداخته شده است.

 

سقف کاذب چوبی
سقف كاذب چوبي صندوقي

 

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی

دکوراسیون سالن پذیرایی از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا به محض ورود، اولین فضایی که به چشم بیننده می آید، سالن پذیرایی خانه می باشد. استفاده از سقف کاذب چوبی برای پذیرایی ، از جمله راهکارهای زیباسازی این فضا به شمار می آید.

 

سقف کاذب چوبی برای پذیرایی
سقف كاذب چوبي پذیرايي

 

در اجرای سقف کاذب چوبی برای پذیرایی ، می توان کل فضای سقف را با چوب پوشاند و آن را با پارکت های کف ست کرد و یا اینکه تنها در بخشی از سقف از آن استفاده نمود. در هر صورت اجرای سقف کاذب با چوب در سالن پذیرایی ، زیبایی دوچندانی به فضا خواهد بخشید.

 

سقف کاذب چوبی مدرن
طرح مدرنی از سقف كاذب چوبی پذیرایی

 

سقف كاذب چوبي اتاق خواب

اتاق خواب از جمله مکان هایی است که فراهم نمودن حس آرامش و راحتی در آن بسیار مهم و با اهمیت می باشد. بدین منظور می توان از طراحی سقف کاذب با چوب بهره برد.

 

سقف چوبی مدرن
طرحی زیبا از سقف كاذب چوبي اتاق خواب

 

در اجرای سقف کاذب چوبی مدرن ، قسمتی از سقف در بالای تخت خواب را با چوب می پوشانند.

 

سقف کاذب چوبی مدرن
پوشاندن قسمتی از سقف اتاق خواب با سقف كاذب چوبی

 

اجرای سقف كاذب چوبی سرویس بهداشتی

سقف كاذب چوبی سرویس بهداشتی را می توان به صورت ساده و یا شبکه شبکه اجرا کرده و درون آن از نورپردازی های زیبا و متنوعی استفاده کرد.

 

سقف کاذب چوبی مدرن
سقف كاذب چوبی لوور سرویس بهداشتی

 

می توان سقف كاذب چوبي را در ترکیب با انواع دیگر سقف های کاذب از جمله کناف اجرا نمود.

 

سقف کاذب با چوب
سقف كاذب چوبی ساده سرویس بهداشتی

 

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

اجرای سقف کاذب چوبی برای آشپزخانه ، گرمای خاصی به فضا می بخشد. شایان ذکر است که در صورت بالا بودن رطوبت محیط ، برخی از انواع سقف کاذب چوبی آشپزخانه ممکن است سریع فرسوده شده و تخریب گردند.

 

سقف کاذب چوبی آشپزخانه
سقف کاذب چوبی آشپزخانه

 

سقف کاذب چوبی آشپزخانه
نورپردازی سقف کاذب چوبی آشپزخانه

 

سقف کاذب چوبی مدرن

در سبک مدرن این سقف می توان از انواع طرح های مختلف استفاده نموده و زیبایی دوچندانی به فضا بخشید.

 

سقف کاذب طرح چوب
سبک مدرن سقف كاذب چوبي

 

در پیاده سازی این سبک می توان از انواع سقف کاذب چوبی تخته ای ، کاشی وار و ... بهره برد.

 

سقف كاذب با چوب
سقف کاذب چوبی مدرن

 

اجرای سقف كاذب چوبی لوکس

اجرای سقف کاذب چوبی در طرح های کلاسیک و لوکس، حس نوستالژیک به فضای منزل می بخشد. بدین منظور می توان از انواع سقف كاذب چوبي شیبدار نیز استفاده نمود.

 

سقف چوبی
سقف كاذب چوبي کلاسیک و نورپردازی آن

 

سقف کاذب طرح چوب
سقف كاذب چوبی کلاسیک

 

سقف چوبي ساده

سقف كاذب چوبي ساده در کمترین زمان ممکن اجرا شده و حسی گرم و صمیمی به بیننده القا می نماید. می توان از پنل های سقف کاذب طرح چوب نیز برای اجرای آن استفاده کرد.

 

سقف کاذب طرح چوب
سقف كاذب چوبی ساده

 

سقف چوبی
سقف كاذب چوبی ساده سالن پذیرایی

 

نورپردازی سقف چوبی

نورپردازی از مهم ترین بخش های طراحی سقف کاذب با چوب می باشد. زیرا نورپردازی نامناسب موجب می گردد که زیبایی سقف کاذب اجرا شده به چشم نیاید. بدین منظور، در نورپردازی سقف کاذب چوبی باید به هارمونی سبک سقف کاذب و نورپردازی آن، توجه ویژه ای داشت.

 

سقف طرح چوب
نورپردازی سقف كاذب چوبي اتاق خواب

 

در واقع نورپردازی مناسب، زیبایی سقف را تکمیل می نماید. در اجرای سقف کاذب چوبی می توان از انواع هالوژن، لوسترها و ... استفاده نمود.

 

سقف طرح چوب
نورپردازی سقف كاذب چوبی

 

مزایای اجرای سقف کاذب چوبی

از مهم ترین مزیت های اجرای سقف کاذب چوبی و تمامی سقف های کاذب، پوشاندن تاسیسات عبوری سقف کاذب چوبی فضای بینظیری در منزل شما ایجاد می نماید. اجرای سقف کاذب چوبی امکان پیاده سازی طرح های مختلف را فراهم می کند. در اجرای این سقف کاذب می توان از پنل هایی که قابلیت جذب صدا دارند استفاده کرده و به این ترتیب از نفوذ سر و صداهای مزاحم جلوگیری نمود.

قابل بازیافت بودن چوب، از دیگر مزایای اجرای این سقف کاذب محسوب می گردد. تنوع طرح های قابل اجرا، همچون تخته ای، معلق، صندوقی و کاشی وار نیز از جمله مزایای اجرای سقف کاذب چوبی می باشد. علاوه بر این سقف کاذب چوبی امکان اجرای نورپردازی های زیبا و متنوعی را فراهم می کند که زیبایی دوچندانی به فضا می بخشد.

 

اجرای سقف کاذب چوبی
طرح مدرنی از سقف کاذب با چوب

 

معایب اجرای سقف کاذب چوبی

در کنار مزایای بیشمار سقف کاذب چوبی، این نوع سقف دارای معایبی نیز می باشد. از مهم ترین آنها آسیب پذیر بودن چوب در برابر حمله موریانه ها است. علاوه بر این برخی از انواع سقف کاذب چوبی در برابر رطوبت بالا آسیب پذیر می باشند. بنابراین در انتخاب و نحوه اجرای سقف کاذب چوبی باید به میزان رطوبت محیط توجه ویژه ای داشت. از دیگر معایب سقف چوبی می توان به بالا بودن هزینه اجرای سقف کاذب چوبی و همچنین دشواری نگهداری آن اشاره نمود.

 

سقف چوبی مدرن
سقف كاذب چوبي به صورت تایل

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۴ از ۵ - از مجموع ۵ رای

نظرات کاربران

آرین باقي

برای اجرای سقف کاذب چوبی از چه چوبی استفاده میشه ؟!

عمران مدرن

سلام آرین باقي عزیز، برای اجرای سقف کاذب چوبی، از چوب‌های مختلفی مانند ام دی اف، ام دی اف لایت، چوب MDF و نئوپان استفاده می‌شود.

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما