سقف آکوستیک

سقف آکوستیک

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۷ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف آکوستیک از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب آکوستیک وابسته به متراژ، جنس، اجرت اجرا و کیفیت پنل آکوستیک سقف و ... بوده و غالبا به صورت مترمربع تعیین می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف اکوستیک با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
jaccuzi_banner

اجرای سقف آکوستیک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
کناف تاپ

کناف تاپ

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

ابرار سازه

ابرار سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

آکس طرح و ساخت

آکس طرح و ساخت

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱٢٢

نیک ساز ماندگار

نیک ساز ماندگار

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

پدیده صدا و تصویر ایرانیان

پدیده صدا و تصویر ایرانیان

۴

location

کرج

phone

******۰۲۶۳۴

آکوستیک کاران پارس

آکوستیک کاران پارس

۳

location

تهران

phone

******۰۹۳۵۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف آکوستیک

سقف آکوستیک به سقف هایی گفته می شود که جاذب صوت بوده و به عبارتی از انتقال صدا جلوگیری می نمایند. در اجرای سقف کاذب آکوستیک از پنل های آکوستیک استفاده می گردد. مهم ترین کاربرد این سقف ها در مناطق پر رفت و آمد و در اماکنی است که عایق صوتی بودن فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو عمده کاربرد سقف اکوستیک در اماکنی همچون سینما، سالن های مطالعه، استودیوها و ... می باشد. علاوه بر این در ساختمان های با کاربری مسکونی نیز می توان از سقف کاذب اکوستیک استفاده نمود.

 

سقف آکوستیک
سقف آکوستیک


قیمت سقف کاذب آکوستیک

یکی از عوامل موثر بر قیمت سقف آکوستیک ، درجه کیفی و برند تایل های مورد استفاده می باشد. با افزایش کیفیت پنل آکوستیک سقف ، قیمت سقف کاذب آکوستیک نیز افزایش می یابد. پنل آکوستیک سقف با درصد جذب مختلف تولید و عرضه می گردد که بر این اساس قیمت های متفاوتی دارند. متراژ اجرایی از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه تمام شده خواهد بود. اجرت نصاب نیز موثر بوده و در تعیین قیمت سقف آکوستیک باید مدنظر قرار گیرد. غالبا قیمت سقف آکوستیک به صورت مترمربع ارائه می گردد.

 

پنل آکوستیک سقف
پنل آکوستیک سقف

 

نحوه اجرای سقف اکوستیک

برای اجرای سقف کاذب آکوستیک ، نیاز به شبکه های فلزی و پروفیل سازه می باشد. در اجرای این نوع از سقف کاذب از تایل گچی آکوستیک ، تایل چوبی ، ورق های آلومینیوم و ... استفاده می گردد. بدین صورت که پس از زیرسازی و شبکه بندی سقف ، پنل آکوستیک سقف در درون شبکه بندی اجرا شده، قرار داده می شود. ابعاد پنل آکوستیک سقف غالبا ۶۰×۶۰ سانتی متر می باشد. تایل گچی آکوستیک از رایج ترین و متداول ترین تایل های مورد استفاده در آكوستيك كردن سقف است. تایل گچی آکوستیک با رده جذب صوتی مختلف تولید می گردد.

برای اجرای سقف آکوستیک ، نبشی های گالوانیزه با توجه به خط تراز سقف کاذب نصب می گردند. سپس آویزهای سقف اجرا می شوند که محل و تعداد آنها وابسته به جنس سقف کاذب و تعداد روشنایی ها می باشد. پس از آن سپری ها نصب می گردند. بدین منظور از سپری های T3600 ، T1200 و T600 استفاده می شود. در ادامه نیز تایل های آکوستیک سقف در درون زیرسازی انجام شده، جاگذاری می شوند.

 

سقف کاذب آکوستیک
اجرای سقف آکوستیک

 

مزایای سقف آکوستیک

آكوستيك كردن سقف ، موجب افزایش آرامش و کاهش سر و صداهای مزاحم می شود. تنوع در طرح و رنگ سقف کاذب اکوستیک پاسخگوی سلایق مختلف بوده و زیبایی چشم نوازی به فضا می بخشد. در صورت استفاده از تایل های رنگی دیگر نیازی به رنگ آمیزی سقف نخواهد بود. این امر موجب کاهش هزینه های مربوط به رنگ آمیزی می گردد. 

از دیگر مزایای اجرای سقف آکوستیک ، امکان پوشاندن تاسیسات سقف می باشد. این ویژگی نمای بهتری از سقف را به نمایش می گذارد. علاوه بر این، در صورت آسیب دیدگی تاسیسات، دسترسی به آنها آسان تر بوده و به راحتی با برداشتن تایل ها می توان به فضای بالای سقف کاذب دسترسی یافت. پس از اتمام کار نیز تایل ها در جای خود قرار داده می شوند. 

در صورت آسیب دیدگی یکی از تایل ها، تنها لازم است که همان تایل تعویض و جایگزین شود. از دیگر مزایای آن، کاهش ارتفاع سقف در سازه های با ارتفاع سقف بلند می باشد، علاوه بر این موجب کاهش مصرف انرژی نیز می گردد.

 

سقف اکوستیک
سقف آکوستیک چوبی

 

اجرای سقف آکوستیک ، موجب کاهش هزینه های مربوط به روشنایی فضا می گردد. زیرا این سقف در مقایسه با سقف های معمولی، نور را بازتاب داده و از این رو موجب روشن تر شدن محیط می شود. همچنین دوام و طول عمر آن بالا بوده و از این نظر نیز بصرفه می باشد. سهولت و سرعت اجرا را نیز می توان از دیگر مزایای سقف اکوستیک برشمرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

ارسلان امانی

متراژ اجرایی از عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه تمام شده اجرای سقف آکوستیک معرفی شده و ما میخواییم که سقف آکوستیک رو برای یه محیط با متراژ بالا اجرا کنیم میشه راهنمایی بفرمایید برای صرفه جویی و کاهش هزینه ها و البته با توجه به این که گفتم متراژ کار بالاست چکار باید بکنیم و چه مدلی از انواع پانل های سقف آکوستیک رو انتخاب کنیم؟!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما