سقف کاذب گریلیوم

سقف کاذب گریلیوم

دسته بندی

سقف کاذب

تعداد ارائه دهنده ها

۵ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

اجرای سقف کاذب گریلیوم از جمله خدمات شرکت عمران مدرن است. قیمت سقف کاذب گریلیوم با توجه به متراژ، طرح، رنگ، اجرت اجرا و ... تعیین می گردد. عمران مدرن ارائه دهنده بهترین خدمات اجرای سقف گریلیوم با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

شهر

شهر را مشخص کنید
cctv_banner

اجرای سقف کاذب گریلیوم

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

phone۰۲۱۶۲۹۹۹۶۷۵
لمبه کاران زرین

لمبه کاران زرین

۳

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

مهرسان فیدار

مهرسان فیدار

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۷۶

کدکن مبین سازه

کدکن مبین سازه

۵

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

کدکن

کدکن

۴

location

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

سقف کاذب گریلیوم

سقف گریلیوم نوعی سقف کاذب مشبک است. غالبا جنس متریال مورد استفاده در اجرای سقف کاذب گریلیوم از نوع آلومینیوم و یا ورقه های آلیاژی است. اجرای این سقف کاذب به نحوی است که سقف به صورت حفره های مربع یا مستطیل شکل دیده می شود. اگرچه سقف کاذب گریلیوم در ساختمان های با کاربری های مختلف قابل اجرا می باشد، اما غالبا در فضاهای بزرگ همچون سقف رستوران ها و مراکز اداری و تجاری اجرا می گردد.

 

سقف کاذب گریلیوم
سقف کاذب گریلیوم

 

قیمت سقف کاذب گریلیوم

عوامل متفاوتی همچون متراژ کار، کیفیت پانل های مورد استفاده و ابعاد چشمه ها بر روی قیمت سقف کاذب گریلیوم موثر خواهند بود. اجرت نصب از دیگر عوامل موثر بر روی هزینه تمام شده اجرای این سقف کاذب محسوب می گردد. ضخامت سقف و عرض و ارتفاع تیغه ها نیز تاثیرگذار می باشند. سقف کاذب گریلیوم در انواع رنگی نیز قابل نصب و اجرا می باشد که قیمت برخی از رنگ های آن بیشتر از انواع دیگر است. قیمت تایل های سقف گریلیوم با توجه به نوع خرید به صورت فله ای یا خرد متغیر می باشد. بنابراین حجم خرید تایل ها نیز بر قیمت سقف کاذب گریلیوم موثر است. قیمت سقف کاذب گریلیوم در صورت خرید عمده، مقرون به صرفه تر می باشد.

 

انواع سقف گریلیوم

به طور کلی سقف کاذب گریلیوم به سه دسته تیپ A، تیپ B و تیپ C تقسیم بندی می گردد. تیپ A با نمای چشمه ۱۰ میلی متری ، ارتفاع ۵۰ میلی متری و ابعاد چشمه مختلف همچون ۱۴۰×۱۴۰ میلی متر، ۱۱۰×۱۱۰ میلی متر، ۱۹۰×۱۹۰ میلی متر ، ۶۵×۶۵ میلی متر و ۴۰×۴۰ میلی متر اجرا می شود. تیپ B با نمای چشمه ۲۰ میلی متری و ارتفاع ۵۰ میلی متری و ابعاد چشمه ۱۳۰×۱۳۰ میلی متر، ۱۰۰×۱۰۰ میلی متر، ۱۸۰×۱۸۰ میلی متر، ۸۰×۸۰ میلی متر و ۵۰×۵۰ میلی متر نصب و اجرا می گردد.

گریلیوم تیپ C خود به دو دسته تقسیم بندی شده و با نمای ۱۵ میلی متری نصب و اجرا می گردد. ارتفاع نوع اول آن ۴۸ میلی متر و ابعاد چشمه مورد استفاده ۱۳۵×۱۳۵ میلی متر، ۱۰۵×۱۰۵ میلی متر، ‌۱۸۵×۱۸۵ میلی متر، ۸۵×۸۵ میلی متر، ۶۰×۶۰ میلی متر و ۳۵×۳۵ میلی متر می باشد. ارتفاع نوع دوم ۹۰ میلی متر بوده و ابعاد چشمه آن به جز ابعاد ۳۵×۳۵ میلی متر همانند نوع اول می باشد.

 

سقف گریلیوم
سقف گریلیوم رستوران

 

کاربرد سقف گریلیوم

  • مجتمع های مسکونی
  • بیمارستان ها
  • ادارات و مراکز تجاری
  • ایستگاه های مترو
  • آمفی تئاترها و رستوران ها
  • نمایشگاه ها

 

نحوه اجرای سقف کاذب گریلیوم

اولین مرحله در اجرای سقف کاذب گریلیوم ، اجرای زیرسازی سقف می باشد. بدین منظور غالبا از قوطی های ۲۰×۲۰ ، ۳۰×۳۰ و یا ۱۰×۳۰ استفاده می گردد. همچنین می توان از زیرسازی استاندارد گالوانیزه استفاده نمود. پس از آن کریرهای سقف نصب می شوند. کریرها بر روی زیرسازی اصلی و به صورت عمود بر سقف گریلیوم پیچ می شوند. آخرین مرحله از اجرای سقف کاذب گریلیوم ، نصب پانل های سقف می باشد که بر روی زیرسازی نصب می شوند.

 

مزایای سقف کاذب گریلیوم

در درجه اول، مزیت سقف کاذب گریلیوم همانند سایر سقف های کاذب، پوشاندن تاسیسات عبوری از سقف می باشد. ضمن اینکه سقف کاذب گریلیوم از سرعت نصب بالایی نسبت به برخی دیگر از انواع سقف کاذب برخوردار می باشد. در صورت نیاز به تعمیرات امکان دسترسی آسان به تاسیسات بالای سقف وجود دارد.

 

سقف کاذب گریلیوم رنگی

 

سقف کاذب گریلیوم سبک بوده و به راحتی قابل مونتاژ و دمونتاژ کردن می باشد. به عبارت دیگر در صورت نیاز به تعمیر، به راحتی می توان پیچ و مهره های آن را باز کرده و پس از اتمام تعمیرات آن را دوباره پیچ کرد. سقف کاذب گریلیوم را به راحتی می توان در ترکیب با سایر انواع سقف کاذب اجرا نمود.

این سقف در شرایط جوی مختلف از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قابل شستشو می باشد. به دلیل مقاومت در برابر رطوبت انتخاب مناسبی برای اجرا در محیط های مرطوب می باشد. علاوه بر این، قابلیت رنگ آمیزی داشته و به راحتی می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون فضا سقف گریلیوم را رنگ آمیزی کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

ستار رسولی

سلام هزینه اجرای سقف کاذب گریلیوم چقدره ؟

ستار رسولی

سلام هزینه اجرای سقف کاذب گریلیوم چقدره ؟

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما